Parforholdet dræber mig

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Parforholdet dræber mig

Indlægaf Danner » tirs 24. jul 2012 18:10

Nogle der kan komme med en grund til at jeg mister mig selv i forhold. Bliver trist, depri, doven, sur, negativ, utilstrækkelig, angst. ja mildest talt det bringer det værste frem i mig. Meget fustrerende situation, hun er sgu så sød og dejlig og stoler 100 på hende og alt det der. Ved godt det ikk er meget at gå ud fra det der , men ved sgu ikk lige hvordan jeg skal starte tråden. Når jeg er single og flirter løs er jeg bare på toppen, så kommer der en pige ind i billedet hurra for det de 3- 4 første måneder der er det hele bare genialt, derfter går det hele bare ned af bakke.

Vi har været sammen 2 år
Har foreslået hende at være fb's hvor vi gerne måtte se andre, den var hun ikke med på, gider ikk cheate på hende så vi er bare fb's nu uden at ha noget kørende med andre.
Grunden til vi er bollevenner er vi har boet sammen og alt det der og det gik ikk, jeg blive mildest talt nuts af at være sammen med hende i for lange perioder. Og det skal lige siges det ikke noget med denne her pige er en "dårlig" pige eller noget, den indflydelse har alle piger simpelthen bare på mig. Så det jo så nemt at sige jajajaja det da bare dem der nogle hos og bla bla bla. Men tror mere det mig der har et problem med at binde mig eller et eller andet.?? nogle der har prøvet lignende eller bare har lyst til at komme med nogle guldkorn ? på forhånd tak for hjælpen :) beklager hvis det er meget rodet var ikk den store helt i klasselokalet, det var mere i gymnastiksalen :P
Danner
Gummi Tarzan

Re: Parforholdet dræber mig

Indlægaf Kaizen » søn 29. jul 2012 18:37

Hvis du prøver at forestille dig at du sidder overfor hende og kigger på hende, hvad er dine første tre tanker?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Danner » fre 3. aug 2012 12:53

1. Hmm synes det svært at svare på, men et eller andet med hun er lækker, sød og intelligent og jeg har lyst til at formere mig med hende.
2. At der lige som er et eller andet ved hende som er en stress indokator, bliver hurtig andspændt (ubalance).
3. At hun er needy og forelsket i mig.

Ved ikk om det som dette du vil ha mig til at svare :)
Danner
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizen » fre 3. aug 2012 16:45

Hvis du prøver at forestille dig at du går all in med hende, hvad er dine første tanker?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Boy Toy » søn 5. aug 2012 11:25

go fuck ten other girls
Tjek min creepy hjemmeside hvor jeg har min dagbog og tips og tricks til at få et fedt liv:
http://ww.boytoystory.com
Boy Toy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Danner » søn 5. aug 2012 15:54

All in hvordan skal det forstås ?

Go fuck ten other girls, ja det fristende men det løser jo ikk noget. Hva så næste gang man finder en ny pige og vil slå sig ned med ? Så opstår samme problemstilling jo bare igen :)
Danner
Gummi Tarzan

Indlægaf Dragen » ons 8. aug 2012 00:46

Du skriver det selv - parforholdet dræber dig. Men det er din nuv. def. af parforhold som dræber dig.

Måske skal du ikke bo sammen med pigen. Måske skal I ses max 2-3 gange i ugen så du ikke føler dig kvalt. En kvinde med nok selvstændighed og egen tilværelse til at synes, en sådan ordning er optimal, vil også være så tilpas en udfordring for dig, at du ikke tager hende for givet. Det opretholder lidt spænding.

Du dræber selv dine forhold via din forholdsrutine, prøv at slette alt hvad du tror man "bør" i et forhold og tænk i stedet på, hvad der ville være fedt.
Dragen
Gummi Tarzan

Indlægaf Danner » ons 8. aug 2012 17:15

OK tak for svarene :) Dragen som du skriver er det også sådan det kører pt, og det kan hun sagtens acceptere. Tænkte bare om der var nogle af jer der havde en psykoligisk farklaring eller sådan noget :P Men tak kfor svarene guys :D
Danner
Gummi Tarzan

Indlægaf Leisure Pirate » ons 8. aug 2012 19:23

Well, jeg har selv svært ved at binde mig til noget som helst. Ved ikke helt hvorfor, men jeg saboterede forholdet, lidt som du beskriver. Begyndte er finde fejl ved hende, blev irriteret over småting osv. Fandt ud af at det åbenbart var en form for frygt for at binde mig og den skabte alt den irritation og dårlige følelser i mig. Når jeg indså at jeg ikke havde noget at frygte (i værste fald kan man jo bare slå op) og slappede af omkring det så forsvandt de negative følelser. De kommer frem en gang imellem men nu genkender jeg det med det samme og slapper af og så forsvinder det.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Danner » tors 9. aug 2012 17:52

Lige præcis Pirate. Hele mit innergame dør bare. Kan du komme med en teori om hvorfor ? Det er mega fustrerende for mig. Eller evt. noget innergame stof jeg kan arbejde med ? :)
Danner
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Forhold og kærester