Spark mig... eller retter hvordan siger man det er forbi?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Spark mig... eller retter hvordan siger man det er forbi?

Indlægaf Damnnearmiss » ons 25. jul 2012 19:10

Allo Allo

Jeg har brug for et par gode råd om hvordan man får sagt til en pige er det er 100% slut, uden at være et røvhuld eller være unødvendig sårende.

Jeg tolker nogle af de sætninger hun skriver inde på facebook som om hun netop ikke mener det er 100% slut, hun har 2 børn og snakke om hvordan de tit snakker om mig og min kat - ja der må godt grines. Det er over 1½ måned siden vi slog op, først hende, så prøvet vi lidt igen og så slog jeg op.

Lidt gode råd ville være ret lige nu.
Damnnearmiss
Nyklækket

Re: Spark mig... eller retter hvordan siger man det er forbi

Indlægaf Fætter Stream » fre 27. jul 2012 07:56

Bare vær helt ærlig - så kan man umuligt være et røvhul.

På den lidt længere bane er det bedre for dem end at man stikker dem en eller anden plade for at skåne dem - af en eller anden grund. Tror de får mere respekt for en når man er helt ærlig, og det er godt for deres selværd senere hen. Det bliver også meget nemmere at være venner bagefter, hvis man vil det.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Leisure Pirate » fre 27. jul 2012 11:31

Bare sig at du ikke har følelser for hende på den måde længere. Følelser kan ikke altid forklares og det kan de godt forstå :-)
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Damnnearmiss » lør 28. jul 2012 20:05

Takke for hjælpen. Har skrevet til hende at jeg ikke føler det på samme måde. Har så ikke hørt noget tilbage fra hende.

Jeg takker for sparket, vidste godt at det var sådan set det jeg skulle.
Damnnearmiss
Nyklækket

Indlægaf Drama » lør 11. aug 2012 16:54

Damnnearmiss skrev:Takke for hjælpen. Har skrevet til hende at jeg ikke føler det på samme måde. .

Kan du ikke lige uddybe skrevet?
There is no rules. Is more like . . . Guidelines
Drama
MacDaddy

Indlægaf Jake » lør 11. aug 2012 21:12

Ville ikke have skrevet på en sms, mail eller facebook
Hellere ikke ringe og sige det til hende

Sig det ansigt til ansigt en anden gang
Jake
Fætter kanin

Indlægaf LadyDay » søn 12. aug 2012 19:35

Helt ærligt så er jeg ikke overbevist om at ansigt til ansigt altid er den bedste idé! Jeg ved godt det er kontroversielt, men den gang jeg blev dumpet var jeg glad for at det var via telefonen. Så kunne jeg tude og tale med veninderne om hvor dum han var, i stedet for at skulle sidde overfor ham og bekymre mig om at bevare ansigt. Jeg havde absolut ingen trang til at sidde ansigt til ansigt med ham og "snakke om det", det er bare tortur når det er slut og ville kun tjene til at give ham bedre samvittighed fordi han kunne "forklare sig", ikke gøre det nemmere for mig!

Altid være kort, præcis og direkte. Det er det der er rarest for alle i sidste ende! Selvfølgelig skal man ikke være ond, og der er ikke grund til lange forklaringer med mindre man decideret bliver bedt om det! Et langt forhold kan naturligvis ikke afsluttes via sms, der skal trods alt en opringning eller et møde på neutral grund til for at vise respekt for forholdet. Men et langt forhold bliver som regel heller ikke afsluttet "pludseligt", der har som regel været en masse i længere tid der gør at begge parter ved at det bar den vej.
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Dragen » søn 12. aug 2012 23:45

Jake skrev:Ville ikke have skrevet på en sms, mail eller facebook
Hellere ikke ringe og sige det til hende

Sig det ansigt til ansigt en anden gang

Overkill!!

De har slået op, men hun prøver at snakke ham op på Facebook og få en fod ind i varmen. Satte han et møde op med hende ville han give hende falske forhåbninger og SMACK! en afvisning lige i fjæset. Alt for hårdt og groft.

Så heller vælge sammen medie som hun har lagt ud med, og skrive en besked hun så kan fordøje lidt.
Dragen
Gummi Tarzan

Tilbage til Forhold og kærester