Man ved først hvad man har...

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Man ved først hvad man har...

Indlægaf Beezy » man 13. aug 2012 10:11

... Når man har mistet det.

Jep, jeg er kommet i en lortesituation. Min kæreste har droppet mig. Lad mig fortælle historien. Vi har været sammen i 2½ år.

I starten var alt godt og rosenrødt, men stille og rolig sneg der jalousi sig ind i forholdet. Hun er meget jaloux, og jeg havde svært ved det, så begyndte med en masse små løgne og en masse idiotiske valg. Det gjorde jeg af og til, og hun blev ved med at tilgive mig for det. Det sidste halve år kom der rigtig meget problemer, men samtidig en masse fantastiske dage oveni. Det var ALTID andre piger som var på temaet, og der blev diskuteret meget omkring hvor vidt jeg skulle ses med dem eller ej. Jeg ville rigtig gerne, men gjorde det aldrig. En dag for 3 uger siden, finder hun ud af jeg har snakket med en om at være sammen - jeg fortalte det til hende - og dagen efter slog hun op med mig. På sms.

Det hun skrev, var at hun ikke kunne mere og vi ALDRIG skulle være sammen igen. Beskeden efter skriver hun, at hun ved vi finder sammen igen. Vi er skabt for hinanden og alt er fantastisk. Jeg er hendes eneste ene, og hun hader mig for at have ødelagt hendes tillid. Dum som jeg er, kontakter jeg hende uafbrudt indtil hun siger jeg skal stoppe - så stopper jeg. Dagen efter begynder hun at skrive til mig. Jeg svarer. Hun skriver. Jeg svarer. Det samme sker dagen efter. Efter det aftaler vi at ses om torsdagen, hvor hun også skal på ferie i 2 uger. Jeg tænker super, jeg scorer hende igen der. Det var ikke meningen vi skulle kysse eller noget, men det endte med vi græd sammen, kyssede ekstremt meget og holdt om hinanden og virkede mere forelsket end nogensinde...

Hun tager på ferie... Alt er godt. Hun ringer og skriver op til flere gange til mig, og jeg er pisse lykkelig. Glæder mig bare til hun kommer hjem. I nat skriver hun så til mig, i en mega lang besked at hun simpelthen IKKE KAN mere. Hun har ingen tiltro til mig eller noget - og jeg bliver ved med at sige jeg har ændret mig meget i de to uger. Har udelukkende arbejdet med innergame, og fået nye interesser og gjort mig spændende. Jeg siger til hende, at vi må mødes og snakke - men hun siger vi intet har at snakke om. Den virker helt lukket. Jeg skriver så, "jeg håber vi finder sammen igen ;-)" og hun svarer. "Man ved aldrig hvad der sker ;-)". Alting virker som kaos, og jeg skriver til hende stortset sådan her: "Jeg er ked af du føler sådan. Jeg er ellers ret glad for dig. Det er hårdt, men jeg klarer den nok. Håber du bliver glad og finder lykken igen."

Hvad skal jeg gøre nu? Prøver at virke cool med det, men vil så gerne have hende tilbage igen. Det lyder total svanset, men hun er virkelig alt for mig. Jeg ved at jeg har været et svin overfor hende og ikke holdt vores aftaler, men jeg har brug for hende i mit liv. Jeg var så sikker på vi var klar på en frisk nu hun kom hjem, men så fik jeg lige smidt den her i hovedet.

Har I nogle råd til hvad jeg kan gøre? Jeg er ikke interesseret i at være sammen med andre piger lige nu, så drop gftog.
Beezy
Fætter kanin

Re: Man ved først hvad man har...

Indlægaf Kaizen » man 13. aug 2012 19:56

Ved ikke om det er totalt gammeldags og choder-agtigt at skrive et brev hvor du fortæller hvad du føler for hende...

Men uden at være needy og IKKE før der er gået 1-2 uger.

Hvad siger i andre?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf LadyDay » man 13. aug 2012 20:49

Så hårdt som det er, så tror jeg hun har brug for at arbejde noget med sig selv før hun er klar til at have et forhold!
Jalousi er dybt ødelæggende for et forhold. Hvis hun ikke har tillid til dig, og konstant indirekte beskylder dig for at gå udenom (jalousi), hvor lang tid går der så før du tænker "fuck it, hvis hun alligevel ikke stoler på mig, kan jeg lige så godt strejfe!"? Enten det eller du risikerer at ende med at sidde i et "fængsel" hvor du hele tiden bliver kontrolleret, hvor du dårligt kan få lov at søre ting uden hende og hvor du hele tiden skal berolige hende. Det er heller ikke til at leve med!
Det er også ret tydeligt at hun leger med dig/ holder dig "on the hook". Det ene øjeblik vil hun aldrig se dig mere, det næste giver hun dig indtryk af at hun vil have dig tilbage!
Den slags opførsel er ikke iorden!
Mit råd er at du holder dig fra hende til hun har fået løst sine mentale issues! Der kommer ikke noget godt ud af at du danser efter hendes pibe og lader hende misbruge dig!
Men jeg kan godt se det ikke er nemt! Man finder sig nemt i alt for meget fra en person man er forelsket i og det er hårdt at anerkende at forholdet ikke kan fungere i længden som det er!
Jeg synes i princippet Kaizers idé om at skrive et brev er god. Men du er nødt til at forklare hende at du ikke kan leve med manglende tillid, jalousi og at hun hele tiden skifter mening om hvorvodt hun vil dig!
Håber du finder ud af det :)
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Beezy » tirs 14. aug 2012 09:15

Hey drenge.
Tak for jeres svar hidtil.

Vi har skrevet lidt videre sammen. Hun vil gerne have vi bliver venner først. Jeg ved ikke helt. Jeg har sagt jeg ikke helt er klar til det endnu, for hun har lige netop slået op med mig for anden gang. Men jeg ved ikke om vi skal blive venner først, også se hvad der sker. Jeg vil gerne vise hende tillid og at hun kan stole på mig - har I nogle idéer til hvordan jeg kan vise det?

Jeg føler godt jeg kan redde det her. Men det er svært at lade være med at skrive til hende. Vi går på samme skole, hvordan skal jeg reagere hvis jeg ser hende?

Beezy.
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf Seeb » tirs 14. aug 2012 12:47

Har du nogensinde overvejet om hun virkelig er den rette for dig?
Hvis du oprigtigt elskede hende, ville du ikke have behov for at skrive med andre piger og lave eventuelle aftaler med dem.
Som L.O.C fint beskriver det i en af hans tekster.
"Jeg kunne side på en bar helt fyldt med kvinder, men stadig kun vente på at du ringer"

Har du det også sådan med den pige?..

Alle mennesker har jalousi aspektet i sig og et eller andet sted er det jo også forståeligt.

Jeg håber du kommer over det.
"Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions. Neil Strauss
Brugeravatar
Seeb
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Beezy » tirs 14. aug 2012 17:52

Har heller ikke behov for det mere Seeb. Hun er den rette for mig, jeg kunne bare ikke se det før hun gik. Deraf overskriften.

Jeg har det faktisk sådan. Præcis sådan.

Vi har skrevet lidt i dag. Hun vil gerne være venner med mig til at starte med, og håber det fører videre. Hun vil gerne ses på torsdag og være sammen med mig der. Hun skriver ofte hun glæder sig helt vildt til det. Og jeg kvitterer med et gør jeg også. Det er dejligt at se hun investerer i det. Men jeg er bange for hun skifter mening igen.

Torsdag står bare på at snakke en masse sammen. Det bliver dejligt at vide hvor hinanden står og at se hinanden nu det er 19 dage siden sidst. Jeg føler jeg kan få hende tilbage - hun virker interesseret, og vil gerne gøre sig klar til det sammen med mig. Er det muligt det her eller er jeg for forelsket til at se igennem hende igen?
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf Cheriot » ons 15. aug 2012 08:55

Jeg må sige mig ret enig med Ladyday. Især mht. at hun leger med dig lige nu, ved hele tiden at skifte mening omkring hvorvidt hun vil have dig tilbage. På den måde har hun den fulde magt lige nu, mens du er den afventende part – og sådan vil det fortsætte, hvis du bliver ved med at acceptere den opførsel og ikke sætter en grænse på et tidspunkt. Samtidigt vil hun højst sandsynligt også miste respekten for dig hvis det fortsætter sådan. Det kan være en hårfin balance når man er dybt forelsket. Men en ting er at være forelsket og en anden ting er det at bevare respekten for sig selv og dermed sætte sine grænser. Så det at du sætter en grænse, betyder jo på ingen måde at det er fordi du elsker hende mindre af den grund.

Mht. hendes voldsomme jalousi, vil jeg også mene at det bedste for dig og et forhold mellem jer vil være at vente til hun har fået løst hendes mentale issues inden du kaster dig ud i et forhold med hende igen. For selvom alt sikkert vil være godt igen når I finder sammen, var det trods alt tidligere et problem – og vil derfor højst sandsynligt opstå igen på et eller andet tidspunkt. Og helt generelt kan sådan noget som jalousi let komme til at være en ødelæggende faktor og fylde alt for meget i et forhold.
Men du kan selvfølgelig også vælge at ”leve med det” og at tage det med. Så skal du blot være forberedt på at skulle acceptere hendes jalousi og de særlige behov eller grænser hun derfor har. Og at det nok vil tage lang tid og være en svær periode, før hun har opbygget samme tillid til dig, som hun havde tidligere. Så det er en vigtig ting du skal gøre op med dig selv, hvis du ønsker allerede at begynde et forhold til hende igen.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Beezy » ons 15. aug 2012 15:51

Jo, vi har snakket lidt videre i dag og det er i morgen vi skal være sammen. Jeg henter hende, vi kører hjem til mig og snakker i morgen. Bliver en meget afgørende dag tror jeg, så vil gerne ha' en masse hurtige svar fra jer! Hvis I har tid ;-)

I dag har vi skrevet lidt sødt sammen (hun har fødselsdag), hun skrev hun synes jeg var en skøn dreng, at hun savner mig ekstremt meget og hvorfor jeg ikke begynder i skolen i dag fremfor i morgen. En masse små ting, der i mine øjne viser hun stadigvæk har følelser for mig. Men hun vil stadigvæk gerne starte som venner, og lade mig bygge tilliden op og skabe tryghed mellem os igen. Jeg tror også det kommer til at tage noget tid, men det er jeg naturligvis klar til at bruge på hende.

Hun virker dog også meget lukket, og hendes humør kan svinge ekstremt meget. Det ene øjeblik flirter vi lidt, og det næste øjeblik får hun et raseri anfald. Skal måske bare lade hende komme til mig og ikke omvendt?

Jeg glæder mig til i morgen, og har tænkt mig at smide alle kort på bordet og snakke fuldstændig ud om forholdet, og hvad vi kan gøre i et nyt forhold. Hun vil gerne ha' vi opfører os som venner, og hvordan fanden gør man det med en person man har været kæreste med? :?

Håber på nogen hurtige svar, så jeg kan tænke over dem og gøre mig klar til i morgen!
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf Fjord » ons 15. aug 2012 16:30

Undgå følgende fejl:
At tale om sex
At tale (indlede) om jeres forhold
Opføre dig som om at du er mere end en ven

Du har ikke lyst til at skræmme hende væk (ok, det ville du hvis du ikke var så forelsket, men hvem er jeg at dømme) ved at gå for hurtigt frem. Tal om intet så længe du kan, og tal så videre om intet. Vent til hun bringer ting på banen, det skal nok komme. Be high value!
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Beezy » ons 15. aug 2012 16:38

Fjord skrev:Undgå følgende fejl:
At tale om sex
At tale (indlede) om jeres forhold
Opføre dig som om at du er mere end en ven

Du har ikke lyst til at skræmme hende væk (ok, det ville du hvis du ikke var så forelsket, men hvem er jeg at dømme) ved at gå for hurtigt frem. Tal om intet så længe du kan, og tal så videre om intet. Vent til hun bringer ting på banen, det skal nok komme. Be high value!

I orden.
Så vi skal egentlig ikke snakke om det fremtidige forhold (forhåbentlig) men i stedet snakke om det tidligere? I orden. Og jeg skal forsøge bare at snakke som om intet er sket eller hvad mener du?
Beezy
Fætter kanin

Næste

Tilbage til Forhold og kærester