Man ved først hvad man har...

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Man ved først hvad man har...

Indlægaf Fjord » ons 15. aug 2012 16:57

Prøv at tal med en veninde. Tal sådan med hende. Vis at du er mere end hvad hun gik fra. Vær glad og spøgende, og prøv at undgå at tale om både fortidige og fremtidige forhold lige nu. I hvert fald ikke på det første møde, det er ikke synderligt positivt at tale om noget der gik ned og det er needy allerede at tale om at begynde i forhold igen.

Du må dog -meget- gerne tale om de gode tider i havde sammen. "kan du huske dengang i tivoli" og sådan noget.

// Fjord
Der taler af bitter, bitter erfaring
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Beezy » ons 15. aug 2012 17:25

Fjord skrev:Prøv at tal med en veninde. Tal sådan med hende. Vis at du er mere end hvad hun gik fra. Vær glad og spøgende, og prøv at undgå at tale om både fortidige og fremtidige forhold lige nu. I hvert fald ikke på det første møde, det er ikke synderligt positivt at tale om noget der gik ned og det er needy allerede at tale om at begynde i forhold igen.

Du må dog -meget- gerne tale om de gode tider i havde sammen. "kan du huske dengang i tivoli" og sådan noget.

// Fjord
Der taler af bitter, bitter erfaring

I orden man.. Kører den bare på en god snak om alt og intet, og spørger ind til hendes ferie og alt det jeg ved hun interesserer sig for og gider snakke om. Og nej, holder bare kæften med alt der har med forhold at gøre.

Og ja, gode minder er altid dejlige at tale om. Det ville også gøre hende glad.

Skal nok vinde hende tilbage!! Hun er begyndt at skrive en masse søde ting nu, og glæder sig meget til i morgen kan jeg mærke på hende.
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf Fjord » ons 15. aug 2012 17:54

Good luck bro 8-)
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Kaizen » ons 15. aug 2012 18:59

Ja held og lykke!
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Beezy » ons 15. aug 2012 21:01

WOOOW!
Nu er hun kommet hjem fra middag med sine veninder, og har ændret sig 100 %. Jeg ved fandme ikke lige hvordan jeg skal reagere. Har hele tiden følt på hende, at hun vil tilbage igen, når hun er klar til det. Nu siger hun, at hun ikke kan overskue en kæreste og gerne bare vil være alene og ikke være afhængig af en anden...

Hvad fanden skal jeg gøre nu..... Hvordan skal samtalen i morgen nu forløbe... Jeg vil jo ikke være hendes ven.
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf Fætter Stream » ons 15. aug 2012 22:36

De hun gør nu er sådan et magt trip hvor hun prøver at få magten over dog 100%. Det ligger vel på en eller anden måde i jalousi-tingen - det handler jo også om at hun vil have magt over de ting du laver.

Piger har en ting med, at de prøver at få magten over deres fyr - de HÅBER på de ikke kan, men den eneste måde de kan finde ud af det på, er ved at gøre det. Jo mere magt hun får, jo mere vil hun prøve at få, og jo mindre vil hun synes om dig.

Jeg tror hun nåede det punkt hvor hun følte hun havde så meget kontrol over dig, at hende følelser for dig var nået der hvor hun var ved at være træt af det. Så hun opfører den sidste drama-ting - "lad mig se, om han er ok med at jeg dumper ham og tager ham tilbage en gang om ugen og tramper rundt på hans følelser"

Den dynamik er du nødt til at stoppe nu. Vis hende at hun får IKKE magten over dig - du må selv se hvad der virker bedst.

Jeg ville selv sige "well når du ikke vil være kærester er det så det, surt show man that's life og sådan noget. Jeg synes heller ikke vi skal være venner så, jeg har jo stadig følelser for dig så det ville ikke fungere for mig at være venner. HVIS vi skulle være sammen igen - who knows? - ville jeg i hvert fald ikke orke den her komplet tilfældige adfærd, mit liv er for kort til alt det pjat og kærester der ikke aner hvad de vil. Kan rigtigt godt lide dig, men du har brug for at vide hvad du vil. Lige nu er det nok bedst vi ikke ses lidt tid. Farvel!"

Og så eventuelt tage kontakten op efter nogen uger. Når hun ved du mener det alvorligt. MEN hun kontakter dig formentligt selv...

(Ærligt talt ville jeg dumpe hende. Men det bestemmer du jo selv :P )
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Leisure Pirate » tors 16. aug 2012 09:24

Beezy skrev:WOOOW!
Nu er hun kommet hjem fra middag med sine veninder, og har ændret sig 100 %. Jeg ved fandme ikke lige hvordan jeg skal reagere. Har hele tiden følt på hende, at hun vil tilbage igen, når hun er klar til det. Nu siger hun, at hun ikke kan overskue en kæreste og gerne bare vil være alene og ikke være afhængig af en anden...

Hvad fanden skal jeg gøre nu..... Hvordan skal samtalen i morgen nu forløbe... Jeg vil jo ikke være hendes ven.

Veninderne har sikkert sagt at hvis du har været utro en gang vil du være det igen eller noget i den stil.

Under alle omstændigheder så kan du lige så godt acceptere at det i havde før ikke findes mere. Det er væk for altid. Nu vil hun altid være lidt mistroisk og det vil være irriterende og måske sårende at hun ikke stoler på dig. Du vil altid være i en position hvor du skal bevise din uskyld. Er det virkelig den slags forhold du ønsker at leve i?

Alting har en begyndelse og en ende. Intet varer evigt og du skal sige farvel til hende før eller siden ...
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Beezy » tors 16. aug 2012 13:23

Nååår da. Hun vendte lige 180 grader i morges, og ville ikke være sammen alligevel i dag. Hun har så siden hen svinet mig total og sagt hun hader mig og jeg er et svin og alt det. I går var hun sukkersød og ville gerne være kærester igen. HAHAH. Jeg er ved at få nok. Jeg skal videre, også må vi se hvad der sker.

Jeg skrev til hende, at vi ville have bedst med et stykke tid væk fra hinanden og vi ikke kunne være kærester nu. Skrev jeg var ked af vi ikke kunne være kærester, for kan pisse godt li' dig - men det er der ingen ting at gøre ved.

Jeg var i skole i dag - og jeg så hende ikke deromme, men vores klasser ligger lige op af hinanden, så ser hende nok meget. Jeg tror det rykker hendes følelser meget når hun ser mig igen, hun har trods alt ikke set mig i omkring 20 dage og siger hun savner mig..

Det værste er sgu' alt har forgået over telefonen, og ikke ansigt til ansigt. Der er SÅ stor forskel, og synes det er meget barnligt af hende hun ikke vil tage samtalen ansigt til ansigt. Men sådan er det. Hun vil åbenbart ikke høre på mig.

Hvad synes I jeg skal gøre nu? Vil sgu' gerne være kærester med hende, var ikke mig selv sammen med drengene, slet ikke det høje humør, sad bare og stirrede ud i luften og var trist.. Hvordan kommer jeg videre og får hende ud af min tankegang? Jeg vil gerne være kærester med hende.. HVIS den tid kommer. I mellemtiden skal jeg bare videre, og måske ud og date et par andre piger og ha' det sjovt. Men hvordan?
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf Fætter Stream » tors 16. aug 2012 15:39

Har jeg ret i at du reagerer kraftigt og beder hende om at skifte mening når hun slår op? Hvordan reagerer du hvis det er anderledes.

Hvordan kommer jeg videre og får hende ud af min tankegang? Jeg vil gerne være kærester med hende.. HVIS den tid kommer. I mellemtiden skal jeg bare videre, og måske ud og date et par andre piger og ha' det sjovt. Men hvordan?
Det tager jo lidt tid uanset hvad, lige som et brækket ben og sådan noget. Jo mere aktiv man er i "depressionsfasen" og prøver at tænke på andre ting, jo kortere bliver den. Jo mere man siger til sig selv "nu skal jeg lige bruge nogen timer på at tænke det forhold igennem for 1000 gang" jo længere tager det
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Beezy » lør 18. aug 2012 13:25

Neej drenge. Jeg kan ikke komme videre fra det her forhold. Jeg MÅ have hende tilbage igen.

Jeg var i byen i går, og var så dum at ringe til hende og sige jeg alt hvad mine tanker og hjerte tænkte. Hun kvitterede med et: Lad mig være. Skal jeg skifte nummer før du dropper det?

Hun har sagt hun hader mig, jeg er et svin og det eneste hun kan se når hun ser på mig er had. Jeg ved dog hun stadigvæk elsker mig for det siger hun også. Hun har sagt til fællesvenner at hun ikke havde lyst til at slå op, men hun blev nød til det - for hun føler ikke forholdet kan reddes. Samtidig skriver hun allerede en masse drenge, men virker til at være i tvivl endnu og ikke til at have lyst til en kæreste overhovedet. Hun har sagt til folk det aldrig bliver os to igen, men jeg kan bare ikke forstå hun allerede har taget et valg når hun for to dage siden spurgte hvornår jeg tror det bliver os to igen. Hun har sagt hun ikke fortryder hun har slået op, men det er jo kun fem dage siden...

Jeg har sagt at jeg lader hende være nu og respekteret hendes valg, og har blokeret alle kommunikationsveje med hende. Jeg skal vel bare vente indtil hun kommer over den periode her, men hvad mere kan jeg gøre for at få hende tilbage?
Beezy
Fætter kanin

ForegåendeNæste

Tilbage til Forhold og kærester