Man ved først hvad man har...

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Man ved først hvad man har...

Indlægaf Fætter Stream » lør 18. aug 2012 15:23

Neej drenge. Jeg kan ikke komme videre fra det her forhold. Jeg MÅ have hende tilbage igen.
Det er jo dit eget valg - fint nok :) Du fortryder det når bølgerne har lagt sig, men sådan er det jo når man sidder i det. God vind!

Jeg var i byen i går, og var så dum at ringe til hende og sige jeg alt hvad mine tanker og hjerte tænkte. Hun kvitterede med et: Lad mig være. Skal jeg skifte nummer før du dropper det?

Ikke så mærkeligt - når din adfærd viser en mand der ikke kan klare sig selv uden hende falder hendes tiltrækning lodret ned - som når du ringer til hende. Når du viser en adfærd af en mand der KAN klare sig selv stiger den, det er egentligt meget enkelt.

Pga du ikke har kontrol over dig selv gør du desværre ting der fucker din sag. Det det svarer til at gå ind til din chef og fortælle ham at du har tænkt dig at fake du er syg for at få fjorten dages ferie samt at du har tænkt dig at betale den ved at stjæle af kassen. Det undrer jo ikke nogen at chefen så bliver muggen på en.

Hun har sagt hun hader mig, jeg er et svin og det eneste hun kan se når hun ser på mig er had.

"Had" er upræcist formuleret af hende, det er normalt at piger er elendige til at sætte ord på deres følelser. Det korrete ord er AFSKY - kvinder foragter mænd der er svage og som de kan kontrollere. De bliver sådan EWWWWWW som om de har set noget mega ulækkert.

Test det ved at snakke med dine veninder - prøv at bede dem forestille hvordan de ville have det med en fyr der spurgte dem om deres mening om alt, før han tog nogen beslutninger, som var meget nervøs for at gøre noget de ikke kunne lide, og som sad derhjemme og spillede playstation og spiste pizza altid. Mener faktisk du skal gøre det - du har brug for at lære om hvordan kvinder fungerer hurtigt.

Jeg ved dog hun stadigvæk elsker mig for det siger hun også. Hun har sagt til fællesvenner at hun ikke havde lyst til at slå op, men hun blev nød til det - for hun føler ikke forholdet kan reddes.
Hendes tiltrækning er faldet, fordi du er under tøflen. Samtidigt er der også kvaliteter ved dig hun kan lide, det var jo dem der gjorde hun ville have dig i et forhold in the first place.

Samtidig skriver hun allerede en masse drenge
Det er der jo ikke noget underligt i jo - hun leder efter en mand der kan styre hende.

men virker til at være i tvivl endnu og ikke til at have lyst til en kæreste overhovedet. Hun har sagt til folk det aldrig bliver os to igen, men jeg kan bare ikke forstå hun allerede har taget et valg når hun for to dage siden spurgte hvornår jeg tror det bliver os to igen. Hun har sagt hun ikke fortryder hun har slået op, men det er jo kun fem dage siden...
Det har jeg jo forklaret allerede - det er til dels en ubevidst manipulationsstrategi, til dels almen kvindelig forvirring. Lad være at forvente at hun er logisk og hun vil blive ved med at mene noget hun siger. Tag det ikke alvorligt hvad hun siger.

(Hvis du vil have noget ud af at poste her er du jo nødt til at læse de svar der kommer og gøre noget ved det. Der er mange på fora af den type her, der mest kommer for at råbe deres utilfredshed ud og ikke bruger rådene til noget. Det går selvfølgeligt altid galt for dem - hvis din adfærd har givet der problemer, gør det selvfølgeligt kun problemerne værre hvis man fortsætter med det samme.)

Jeg har sagt at jeg lader hende være nu og respekteret hendes valg, og har blokeret alle kommunikationsveje med hende. Jeg skal vel bare vente indtil hun kommer over den periode her, men hvad mere kan jeg gøre for at få hende tilbage?

Super!

Og til hvad du skal gøre...

Forstå hvorfor hun gør som hun gør, hvad logikken er. Det virker som om du tager det som rent tilfældigt, som om der bare faldt et klaver ned i hovedet på dig ud af ingenting. Men hendes adfærd er fuldkommen forudsigelig, standard case når man lærer at lure hvordan kvinder fungerer. Der er skrevet masser af gode pdf'er om de her ting. Der er også en del nice posts her på forumet efterhånden.

Få lidt ro på dine følelser, og find nogen aktiviteter du kan lide. Begynd på en ny sport eller et eller andet. Det er super vigtigt at når i eventuelt tager kontakten op igen, skal hun få indtryk af, at du har klaret dig fint mens i ikke sås, at du er aktiv og i gang med en masse ting.

Accepter at det er en betingelse for at du får hende tilbage, er at du acceptere at du sagtens kan leve uden hende. Kvinder VIL IKKE, gentager VIL IKKE, være mødre for os, de VIL IKKE have mænd der er afhængige af dem og som de bestemmer over, lige som de bestemmer over børn. De vil have mænd der klarer sig fint uden dem, og som har overskud til at tage sig af kvinden.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Beezy » lør 18. aug 2012 16:30

I orden Stream. Jeg lader hende være.

Men hvordan kan hun så se en udvikling? Hvornår er det i orden at tage kontakt til hende?

Jeg regner virkelig ikke med at hun tager kontakt til mig igen.

Grunden til at hun slog op, var at jeg IKKE gjorde som hun sagde? Jeg gjorde det modsatte af det vi aftalte, og det er grunden til hendes brudte tillid. Hun synes der var for meget dårligt ift. godt, og at hun fortjener en ny bedre fyr. Men hun finder jo fucking ingen bedre.
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf Beezy » tors 11. okt 2012 19:46

Hey drenge..

Der er nu gået to måneders tid, og hun tog sgu' kontakt til mig her den anden dag. Jeg er lidt på bar bund om hvordan jeg skal håndterer situationen. Jeg vil stadigvæk gerne have hende tilbage, men jeg kan også fint leve uden hende. Det vil dog være lidt dejligere med hende ved min side igen, og jeg kan godt mærke hun er kommet videre. Hun skrev hun savnede mig og hun havde overvejet om hun måske var klar til en ny start osv.

Jeg vil gerne virke lidt kostbar og gøre så hun ikke helt ved hvor hun har mig henne af, for jeg kan mærke hun kører lidt den samme stil. Har I nogle forslag til ting jeg skal gøre og ting jeg ikke skal gøre?

Siden hun skred har jeg været sammen med et par piger og det var dejligt nok, og har hjulpet mig med at komme videre. Derudover har jeg smidt 8 kg, fået lidt flere muskler på kroppen og ændret min tøjstil og det hele er en lækker ændring, som jeg tror hun har bemærket.

Yup, har I et par tips til hvordan jeg kan køre den stille og roligt hjem? Hvordan skal jeg skrive til hende og hvad skal jeg lade være med at skrive!
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf Fjord » tors 11. okt 2012 22:29

Kig på den besked og spørg dig selv om du ikke virker som en person der har det meget bedre uden hende.
Jeg føler i hvert fald at man kan se en tydelig positiv ændring.

Men det er helt op til dig

Mvh
Fjord
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Kaizen » fre 12. okt 2012 10:43

Den besked kan betyde alt eller intet... måske sidder hun bare og keder sig en aften, måske savner hun bare en kæreste, fordi det er røget i vasken med den fyr hun har gået og flirtet med den sidste måned, måske har hun lagt hele sit liv om, skiftet personlighed og er reelt klar på en frisk...

Jeg vil følge op på Fjords kommentar og sige: Ville det ikke være befriende at starte på en frisk med en helt anden pige, der er mindre fucked up (eller i hvert fald prøver at opføre sig ordentligt)? Hvor der ikke allerede er en masse dårlige vaner, brudt tillid og følelser i klemme fra begge sider?

Ja, hvis der virkelig er vilje til det fra begge sider, og hvis i virkelig arbejdede hårdt på at få redt trådene ud, kunne det sikkert blive udmærket, men er det virkeligt besværet værd at bruge måneder eller år på et sådant projekt?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Wired » fre 12. okt 2012 12:55

Tag hjem til hende, og sig du har en overraskelse til hende men du først vil sige det senere. Drik hende stiv i Lambrusco og vis hende dine nye muskler. Derefter knepper du hende og når hun ligger og vil kæle så siger du "nå ja forresten, overraskelsen er at jeg fik klamydia mens jeg kneppede piger i byen" og så skrider du hjem.

Ej spøg til side. Jeg vil bare sige at du ikke kan forvente at nogen ændre sig. Så hvis hun havde dårlige karaktertræk før så vil hun med 99% sikkerhed også have det fremover. Folk ændrer sig ikke med mindre de virkelig selv er meget motiverede for det. Og selv med den rette motivation så er det svært. Du har fået rettet op på dig selv og det spiller, så overvej om du ikke har det bedre uden hende eller om der ikke er en anden der er bedre for dig derude et sted.
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Beezy » lør 13. okt 2012 18:06

Jeg har snakket ret meget med hende siden, og vi har snakket meget af forholdet ud. Kan godt mærke på hende, hun rigtig gerne vil have vi finder ud af noget igen. Så det vendte jeg samtalen lidt ind på...

Svaret er så:
Jeg vil så gerne - det må du slet ikke tvivle på - jeg tør bare ikke. Jeg er bange for at blive såret igen, og jeg er ikke stærk nok til at risikere det. Vi må se hvad der sker i fremtiden.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal reagere på den?

Jeg har besluttet mig for, at jeg gerne vil vinde hende tilbage. Jeg ønsker hende i mit liv, men jeg er ikke total afhængig som jeg var for 2 måneder siden da hun droppede mig. Mit liv er blevet ekstremt fedt, men den dejlige følelse hun giver mig i kroppen savner jeg. Vi var sammen i dag, havde været inde og træne og kørte hende lige hjem, da hun var i nærheden. Så snakkede vi lidt om alt og intet, og det gjorde mig glad at se hende igen..
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf Kaizen » lør 13. okt 2012 23:42

Du kan have nøjagtig de samme positive følelser med en anden pige. UDEN angsten for at blive såret igen, måske er der en fantastisk pige der forelsker sig i dig om to måneder hvis du fortsætter din nuværende positive udviklilng?

Her er et forslag: Hvad med at sige til hende at du ikke er klar endnu (angst for at blive såret), og har brug for mere tid til at finde finde dig selv, og så foreslå at holder en pause fra hinanden, og så ser hvordan tingene ser ud om to måneder?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Leisure Pirate » søn 14. okt 2012 09:14

Beezy skrev:Svaret er så:
Jeg vil så gerne - det må du slet ikke tvivle på - jeg tør bare ikke. Jeg er bange for at blive såret igen, og jeg er ikke stærk nok til at risikere det. Vi må se hvad der sker i fremtiden.

Var det hendes svar til dig eller dit svar til hende?
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Beezy » søn 14. okt 2012 10:00

Leisure Pirate skrev:
Beezy skrev:Svaret er så:

Var det hendes svar til dig eller dit svar til hende?

Hendes svar til mig.
Beezy
Fætter kanin

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester