At skabe et "Harem"/ se nogle fast imens man dater andre ?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

At skabe et "Harem"/ se nogle fast imens man dater andre ?

Indlægaf Celsius » ons 5. sep 2012 00:15

De Herrer…

Jeg vil lægge ud med at sige, at denne tråd muligvis kan lyde hård i nogles ørerne, men jeg har etikken og moralen i orden og har kun de bedste intentioner.

Jeg har søgt meget rundt, men dette emne er sjældent berørt og svært at finde en diskussion som jeg kan relatere.

Sagen er dén:
Jeg har været i gamet i 2 år og selvudvikling er en stor del af min livsstil, hvilket virkelig har sat skub i tingene.
Her de sidste par måneder har alle hjulene spillet op i en højre enhed og jeg set en del piger, bl.a. de sidste tre uger har jeg datet 8 piger, som alle var første dates.
Udover dette har jeg mødt et par piger jeg ser forholdsvist regelmæssigt.

Alle pigerne er nogle rigtig flotte piger, som jeg enhver tid kan stå inde for og de fleste har en personlighed jeg bliver grebet af. Desværre, så er jeg en utrolig kræsen type, når det kommer til et monogamt forhold, og det er rigtig lang tid siden at en pige har slået benene væk under mig!

Mit mål, hvor jeg gerne vil hen:
En sund, moralsk og etisk ”player”/PUA/Hugh Hefner livsstil, hvor man har et ”harem” på så mange piger man ønsker.
Jeg har altid været en type, der har holdt mig til en fuckbuddy og at se/date en til to pige ad gangen, men jeg er nået til et sted, hvor jeg vil udforske min personlighed og prøve nogle nye levemåder/livsstil.
Er komme til et punkt, hvor jeg vil prøve lidt ”polygami” inspireret livsstil (- At se nogle piger fast, imens jeg samtidig dater andre).

Hvad stopper mig i at nå dertil (problemstilling, belief, overbvevisninger ….)

- Jeg har absolut ingen erfaring med at skabe et ”harem” og at styrer det.
- Hvordan og hvornår skal man fremlægge et ”åbent” forhold/ få en pige ind i sit ”harem?
- Jeg har været (for)meget opmærksom på de signaler jeg sender. Nogle piger har droppet mig, fordi de troede jeg var ude på at droppe dem pga. ingen ikke fik sex på første date = for kold. Modsat, så sætter jeg forhåbninger i gang om forhold, hvilket er værre, når jeg ikke søger et ”fast” forhold. Hvilke signaler må/kan man sende???
- På nuværende tidspunkt føler jeg at korthuset er ved at vælte. Når en pige spørger om en afklaring, så har jeg svaret: Jeg søger ikke et engangsknald, fuckbuddy eller facebook- officielt forhold. Jeg vil gerne beholde min frihed, men samtidig date en pige så meget som jeg har lyst til, uden at skulle smides i en boks. Problemet er, at jeg kan ikke give en pige et klart svar, når jeg ikke selv er afklaret med hvordan jeg skal få det hele til at fungere optimalt?!
- Når man ser og dater flere piger på en gang, så kan tingene virkelig gå galt. Tingene skal ikke gå meget glat før samtlige piger vender sig imod en! Hvordan kan man date flere uden at det får konsekvenser??

Det hele er lidt en omgang rodet tanker som jeg ikke har en total afklaring på, derfor poster jeg. Håber jeg kan få en god diskussion med Jer, så jeg kan finde styr på dét og svar på problematikken og de spørgsmål som er dukker op.

Håber der sidder nogle erfarne fyre, der kan smide lidt erfaring efter mig, eller nogle der har lidt indput….!

Glæder mig til at høre fra Jer….
Celsius
Nyklækket

Geografisk sted: Aarhus

Re: At skabe et "Harem"/ se nogle fast imens man dater andre

Indlægaf Celsius » tirs 11. sep 2012 15:59

Guys?? :-0
Celsius
Nyklækket

Indlægaf Bark » tirs 11. sep 2012 16:47

Har ikke al verdens erfaring med lige præcis det du ønsker, men der var da en periode for ikke så længe siden hvor jeg datede tre på en gang.
Ingen af dem var i samme omgangskreds, så det var relativt let at holde det skjult fra dem hver især. Jeg var heller ikke på kæresteplan med nogle af dem, så jeg følte mig heller ikke utro + jeg havde aldrig lovet dem noget.
Den ene af dem ville gerne mere end bare det vi lavede, og der sagde jeg til hende at jeg på daværende tidspunkt ikke kunne leve op til at være hendes kæreste, og at jeg ikke ville have noget fast. Det accepterede hun, og vi fortsatte.
Ved ikke om du kan bruge det til noget :)
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Fjord » tirs 11. sep 2012 17:26

Personligt er jeg ikke rigtig til den slags. Højst en fast for mig, mere kan jeg ikke rigtig holde styr på (endnu)
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Celsius » tirs 11. sep 2012 22:58

De piger som jeg har været 100% oprigtige og ærlige overfor er mere eller mindre bakket ud! Min opfattelse er, at mange piger, hvis ikke de fleste, har den overbevisning at: enten er man kærester, eller så har man kun sex og holder mund og vil ikke høre fra nogen at man ser andre!
Den ”gråzone” i mellem eksisterer ikke for mange. Altså, er man fuckbuddies, så tager man ikke på cafe for så bliver det personligt og bevæger sig over i kærestefasen, eller snakker om noget dybere fordi man inviterer dem ind i ens personlighed og sender mere seriøse signaler (subkommunikerer mere seriøse signaler)!?!?!
- Det er min opfattelse, baseret på de indtryks jeg har fået hen af vejen.

Jeg er stille og roligt begyndt at overveje at bruge fuckbuddy-kortet istedet, når snakken kommer efter et par dates, eller når man kan se/føle der skal komme en afklaring på hvad man har sammen.

Det er fucked!

ER man totalt ærlig og smider kortene på bordet i starten, så er sandheden/ærligheden en for stor mundfuld for de fleste!

På den anden side, hvis man holder mund og smider fuckbuddy-kortet efter et par dates, eller når ”snakken” kommer, så er det noget de kan forholde sig til og retfærdiggøre bedre!
Problemet ved den sidste løsning er, hvis man knalder og dater til alle sider i al hemmelighed, så bider det én HÅRDT i røven når/hvis man bliver busted!

Er den smarteste løsning virkelig, at holde sin mund indtil de vil have en afklaring og så være 100 % ærlig når de så spørger? Og samtidig have den holdning, at så længe man ikke er i et forhold, så kan man knalde og datet alt med god samvittighed. Og havde den holdning at så længe man ikke har lovet dem noget, så må det stå for deres egen regning!
Celsius
Nyklækket

Indlægaf Kino » man 24. sep 2012 23:21

Tror du skal regne med at Hugh Hefner tilbyder pigerne gratis husleje, mad, muligheder for at blive kendt og meget mere - og de piger er nogle golddiggers der smider tøjet for penge... Hvis du er en fattig gut på 20 der lejer et
værelse på vesterbro og derudover er på SU, så er dine chancer nok lidt begrænsede. Især hvis det er søde universitetsstuderende der ikke smider tøjet for penge, som du er interesseret i.

Kan du ikke bare sige, at du ikke leder efter et seriøst forhold og du værdsætter din frihed, men derudover nyder at være sammen med hende? Men så klargøre det for hende LANG tid inden hun ellers ville spørge. Tror de føler sig røvrendt hvis de skal komme til dig og høre hvad du egentlig vil med dem, og så får de den smøre.
Kino
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kaizen » søn 30. sep 2012 19:42

Læste sex god method for et stykke tid siden, synes hans strategi var ret interessant: Simpelthen ikke at love noget og ikke direkte eller direkte sige at man ser andre.
Jeg tror det virker bedst, jo mere slick og player-agtig man opførerer sig, og hinter at man måske ser andre.

Ifølge ham er mange piger ok med at have en fornemmelse af at man ser andre, så længe de ikke ved det med sikkerhed. Og hvis du bare er awesome når i er sammen er de hooked nok til at være ligeglade med om du ser andre efter ca. 3 måneder, fordi deres verdensbillede har ændret sig til at det er dig der leverer varen = god sex.

Kunne godt tænke mig at høre andres kommentarer på den fremgangsmåde, personligt satser jeg lidt på "jeg er ikke sikker på at vi passer sammen som kærester"+awesomeness-strategien, men har praktisk talt ikke haft lejlighed til at field-teste den...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Tilbage til Forhold og kærester