at komme så hurtigt over en i et forhold?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: at komme så hurtigt over en i et forhold?

Indlægaf GolfV » lør 17. nov 2012 14:50

Tak for svaret.

ja det er næsten 3 uger siden, og det går meget bedre, men selvfølgelig svinger mit humør stadig, når jeg fx er alene før jeg skal i seng, eller køre bil eller noget, så går det lidt ned, men det er midlertidige smerter, og derfor bærer jeg over med det. :)

i går var jeg i by, flirtede med et par tøser, har begge numre, og jeg skal møde den ene i aften, forhåbentlig bliver det til noget.
og tøsen jeg snakkede om i forrige post, fik jeg så kysset med og vi sad og så en film, men hun har selv nogle problemer med eksen, så hun er ikke så frisk lige nu, men det bliver hun nok. :)

jeg føler selv det går meget bedre, men ligeså snart jeg høre noget som helst om min eks, så får jeg det dårligere. jeg er kommet frem til følgende:

1. lige nu savner jeg hende ikke, men savner tanken om at have en kæreste, tryghed, en man kan ringe/skrive til når som helst man vil.(jeg ved man skal kunne leve alene, før man kan leve med andre, og derfor har jeg ingen intentioner om forhold, før jeg kommer ovenpå igen)
2. tanken om at hun skal være sammen med en anden piner mig, selvom jeg er forberedt, for jeg VED hun gør det, og det skal jeg leve med, men det er træls at tænke på.
3. jeg ved 3 måneder fra nu, vil jeg være rigtig glad UDEN hende, og alt vil være godt. den tanke har jeg også nu, og jeg vil have det bedre uden hende, men det kan være svært at styre følelserne.
4. det er over 10 dage siden jeg havde kontakt til hende. hverken set/snakket/skrevet med hende. <- heldigvis.
5. virkelig træls når nogle nævner hende. bare sådan noget som de skal i biografen eller noget, gøre mig jaloux. så jeg har sagt til alle omkring mig de ikke skal nævne hende..
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Indlægaf Sunnyboy888 » lør 17. nov 2012 20:11

Din formulering af punkt 1 sidder lige i skabet. Godt at høre, at du tager det lange seje træk, i stedet for at hoppe ind i et dødsdømt forhold.
Kald mig Ravn i byen
Sunnyboy888 på DP
Ravn888 på PUF
Sunnyboy888
Happy Meal

Indlægaf DJay » søn 18. nov 2012 13:41

Ey Golf.

Jeg har haft tre længere varige forhold, og de endte nærmest alle på forskellige måder, både hvor jeg blev dumpet, og de dumpede mig. Mit sidste forhold endte virkelig skidt, hun ville ikke tale ud om tingene eller overhovedet hører på en forklaring på hvorfor jeg slog op. Hun hadet mig virkelig, og jeg havde stadig rigtig mange følelser for hende, men prøvede ikke at vise dem til hende, fordi jeg tænkte det måske kunne hjælpe hende med at komme videre og ikke gøre hende i tvivl.

Efter det var sket begravet jeg mig selv i arbejde og venne tid. Så jeg nærmest ikke havde noget fritid. Jeg var os hurtigt sammen med andre piger. I 2 måneder følte jeg at jeg havde det fint. Men så havde hun pludselig fået en ny kæreste, og der brød jeg bare sammen. Alt var bare nedern, og fordi jeg havde det så nedern mistede jeg os min Mojo. og pigerne afviste eller aflyste på stribe. Jeg følte mig hjælpeløs fordi jeg ikke kunne gøre noget andet end at vente på at de her følelser forsvandt igen, og jeg blev mere normal. Jeg følte jeg var ligegyldig for hende fordi hun så hurtigt var videre. og jeg følte mig lidt til grin for omverdenen, fordi jeg havde gået og passet på ikke at vise for meget på facebook eller fortælle hende de forkerte ting i forhold til at såre hende, og så pludselig var hun lysår foran mig med at komme videre.

Men det positive ved det var at det tvang mig til at komme videre hurtigt, og til at indse det aldrig skulle være os igen. Jeg føler os jeg er meget stærkere som person nu og har lært utrolig meget om mig selv og andre. Så det er mega positivt når man kommer ud på den anden side. Det går os langt bedre med damerne.

Det eneste man lige skal husk er at hvis man ser en pige man som sådan ikke er vildt interesseret i kan det gøre man bare savner hende endnu mere efter. En af mine gode venner sagde engang at man er først ovre en pige når man har fundet en ny der er sejere.

Held og lykke.
DJay
Bølle Bob

Indlægaf GolfV » søn 18. nov 2012 15:25

Hej DJay.

Tak for svaret, det er super fint at læse, men det gøre også ondt. Jeg håber Ikke at jeg om to måneder får det endnu dårligere, end jeg har det nu.. Jeg har endnu ikke været seksuelt sammen med en tøs, og jeg har egentlig ikke lyst til det, jeg tænker for meget over denne eks.

Men jeg overvejer også bare at droppe alt med kontakt til tøser osv, og bare gå hårdt på innergame. Men så er jeg også bange for jeg bryder sammen lige pludselig. Lige nu tager jeg en dag ad gangen også må vi se hvordan jeg får det.

Det er fandme svært!!
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Indlægaf DJay » fre 30. nov 2012 13:33

Det tror jeg ikke sker, for mig havde jeg totalt blokeret mine følelser, og så kom de allesammen bare på en gang, du lyder som om du er ret konguent med dine følelser og hvad der sker for dig.

Gør de ting der får dig til at tænke på noget andet, tag ud og bowl med vennerne, hav en god middag med familien, tag i biografen eller i tivoli, alt hvad der kan beskæftige din hjerne så du ikke tænker for meget på hende.
DJay
Bølle Bob

Indlægaf GolfV » tirs 4. dec 2012 12:27

Hej
en lille update til de interesserede:

der er gået ca 5 uger nu, og jeg føler mig meget ovenpå. jeg føler jeg har overskud, tænker ikke på hende konstant, jeg får spist mere, jeg får trænet mere og er tit og ofte mere tilstede når jeg snakker med folk, og alt i alt meget mere glad..

men jeg skal ikke lægge skjul på, jeg af og til tænker på hende, men det er bare sådan "jeg savner hende", også videre med det jeg var i gang med. jeg synes det går meget bedre, og jeg laver selvfølgelig hele tiden noget, og beskæftiger mig med forskellige ting. jeg er begyndt at indse at det er hende der er gået glip af noget, og er overbevist om at hun ikke følte sig fortjent til alle de ting jeg gjorde for hende, og det føler jeg hjælpe meget på..

skal siges jeg endnu ikke har været med nogle piger, jeg skriver faktisk slet ikke med nogen piger pt. men tværdimod et par piger har skrevet den sidste uges tid, hvor jeg har valgt at spille lidt "kostbar" ved at slutte samtalen af hurtigt og lavet andre ting.

Mange tak til alle dem der har skrevet herinde.
det har helt sikkert hjulpet meget på det, og det er jeg glad for. :)

EDIT: DJAY: det du skriver du har gjort, er præcis det hun gør. jeg har snakket med nogle af vores fællesvenner, og de siger hun har skabt en facade, og siger at "GolfV er lige meget nu, og jeg er glad", og hun har lukket for alle hendes følelser.
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Indlægaf SidseMagerit » tirs 18. dec 2012 11:21

Äh ja, er selv inde i samme situation. Men heldigvis datede vi ikke sä lang tid, men det er altid nedern at afslutte noget med nogen man holder af. Det synes jeg er det sväreste! At man ikke skal se dem längere. Mäske savner hun dig, mäske savner hun dig ikke, men präv i stedet at väre mere fokuseret pä dig selv og vär ärlig overfor dig selv. Man kommer videre! Believe it or not. Nu er träden her ganske gammel, kunne väre fedt og interessant og höre hvordan du har det i dag?
SidseMagerit
Fætter kanin

Indlægaf GolfV » søn 23. dec 2012 18:53

hej

ærlig talt så har jeg det elendigt stadigvæk, og det skyldes godt og grund, at jeg omgås med hende næsten hver eneste dag. hun har allerede knaldet med en anden en for 3 uger siden, som jeg så som min ven, men åbenbart ikke. jeg fandt ud af at hun havde sagt hun bare gjorde det for at komme over mig(dumme idiot, i stedet for at skrive til mig, knalder hun en anden). men jeg tror ikke det har hjulpet på det, så hun fandt en anden for 2 uger siden, og nu er hun sammen med ham, og hun kommer på mit arbejdsplads hver eneste dag sammen med ham. jeg ved ikke om det er for at gøre mig jaloux eller hvorfor det er sådan..

de dage, jeg ikke ser hende, er jeg meget ovenpå og glad nok osv, men så er der også de dage, hvor jeg ser hende med ham, hun er sammen med nu, så ødelægger det bare alt.

det gode er så, at hun er faldet meget i niveau, og ham hun er sammen med, er en bums, så jeg tror egentlig hun gør det for at komme over mig og mangler trygheden fra mig.

jeg har endnu ikke været sammen med nogen piger eller har kontakt med nogen, fordi jeg egentlig vil klare mig selv og kunne leve med mig selv, før jeg binder mig til en anden.

så alt i alt, det er gode dage, når jeg ikke ser hende, og lorte dage når jeg ser hende, fordi jeg ser alt det der for mig, den gang hvor vi var sammen og de ting vi lavede osv. men det går selvfølgelig frem af. jeg har indset at hende og jeg ikke skal være sammen mere, og de ting hun gør nu, og har gjort er imod alle mine principper, så jeg kan umuligt se mig selv sammen med hende. jeg er begyndt at læse bøger, som hjælper rigtig meget på det, så det er dejligt. :)
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Indlægaf Sunnyboy888 » tirs 25. dec 2012 15:50

Det er sgu ikke lette omstændigheder, du befinder dig i. Hvis piger vil have sex, så får de det. Så simpelt er det. Jeg stod/står i samme situation.

Men hvis du brækker det ned, så ser du, at det er ynkeligt og smerte-stillende, frem for sundt og helbredende. Det er altid lettere at hoppe ind i et nyt forhold og blive "vinder", men det er sjældent sundt. Min eks røg i nyt forhold efter 2 måneder, og nu er hun gået ned med stress.

Nu ved jeg ikke, hvor du arbejder henne, men hvis jeg var dig, så ville jeg helt sikkert overveje, om det er værd at være ulykkelig, bare for at have et job. Det er svært at komme videre, hvis omgivelserne ikke er til det. Din post indikerer tydeligvis, at du er frustreret - så skift job hvis du kan!

Og god jul :)
Kald mig Ravn i byen
Sunnyboy888 på DP
Ravn888 på PUF
Sunnyboy888
Happy Meal

Indlægaf GolfV » ons 26. dec 2012 07:16

Hvad mener du med at brække det ned?

Jeg står faktisk i den situation at jeg kan få nyt job et andet sted, hvor jeg ikke ser min Eks længere, men så bliver jeg nødt til at flytte hjemmefra, og der har jeg svært ved at indstille mig på. Har det alt for godt derhjemme. Jeg ved ikke om det er en god ide at flytte og skifte arbejde, da man jo "flygter" fra problemerne, og så vidt jeg har forstået det, så er det ikke særlig smart?

Ja jeg har også fået at vide og læst mig til at hoppe ind i et nyt forhold før man kommer over en anden, er sjældent sundt, men det er min Eks for dum til, og har endnu ikke fattet, men det er også fordi hun ikke er særlig gammel, og ikke har hjerne nok.
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

ForegåendeNæste

Tilbage til Forhold og kærester