Hey alle...
Har været sammen med en pige i ca 3 år, men forholdet er røget i pause nu. Det var et seriøst forhold, hvor der blev snakket om forlovelse og alt det.
Det hele startede for 4 uger siden lige pludselig uden nogen grund, kunne forstå hvis der havde været skænderier eller noget i forvejen men det har der ikke været. Vi havde været sammen for en uge siden før alt det her startede.
Hun skrev ikke rigtig så meget mere godmorgen, eller da hun tog på arbejde eller kom hjem i en uges tid, kun engang imellem. Jeg spurgte hende en gang om det. Hun svarede at jeg jo lige så godt kunne skrive og at hun ikke ved hvornår jeg vågner. Og jeg sagde hun bare skulle skrive og jeg svarer jo når jeg vågner eller at hun jo kan skrive når hun har fri. Dagen efter skrev hun først da hun kom hjem fra arbejde. Men næste dag skrev hun ikke igen og jeg lod som ingenting den dag da vi begyndte at skrive senere på dagen.
En eller to dage efter skrev hun ikke igen og jeg skrev heller ikke indtil sent på aftenen hvor jeg så skrev til hende og spurgte hvorfor hun ikke skriver. Så svarer hun at det ved hun ikke. Til det svarede jeg at hun kan ikke bare sige hun ikke ved hvorfor hun ikke skriver, der må være en grund.
Hun skrev så at det ved hun ikke, hun har bare ikke rigtig haft lyst til at skrive eller snakke med mig og det er bare sådan hun har det. Jeg spurgte igen hvorfor og hva grunden er, og det vidste hun ikke og så siger hun at hun er nødt til at tænke over det her og jeg spørger tænke over hvad og hun siger "os to" fordi hun slet ikke har haft lyst til noget kontakt med mig. Så faldt hun i søvn.
Dagen efter skrev hun ikke igen og jeg skrev selv men hun svarede koldt.. Efter den aften så var hun hele tiden bare kold når vi skrev. Så jeg spurgte om hvorfor hun skriver koldt og om vi ikke er sammen længere eller hvad, så svarer hun at det ved hun ikke. Så jeg skrev hvis hun ikke vil være sammen med mig så skal hun bare sige det lige ud istedet for det der. Og hun sagde bare okay.
Vi har aftalt vi skal mødes søndag. Resterende dage i den uge var hun bare kold og skrev ikke.
Dagen kom hvor vi mødtes, jeg spurgte hende hva der foregår, så græd hun og begyndte at sige hun ikke rigtig føler det samme for mig mere og hun kan ikke rigtig se en fremtid med mig og alt det der. Vi snakkede og skændtes lille smule og ikke andet. Jeg spurgte hende hvad skal der ske nu, og hun sagde hun tror hun vil have en pause. Og jeg sagde okay, hvordan skal pausen så være og hun sagde så at hun tror ikke hun får lyst til at skrive til mig i pausen. Så jeg sagde til hende find ud af hvad du vil, være sikker og det hele og så kontakt mig når du er klar og så tog hun hjem.
Nu er der gået 3 uger nu og jeg har ikke hørt noget fra hende. Hun synes tit godt om ting på facebook før og alt det, men hun har bare været sådan lidt skjult lige efter vores møde, men først nu er hun lige begyndt at være der lidt igen.
Da der gik en uge efter vi havde mødtes, så havde min gode ven skrevet til hende på facebook og spurgte hende hvorfor hun er sådan og alt det og hun sagde de samme ting til ham som til mig, at hun ikke bare kan være sammen med mig for at jeg skal være glad, hun skal også selv være glad og sagt til min ven at han skal få mig i godt humør og alt det. Sidste uge checkede jeg ind et sted på facebook, og en ven havde kommenteret, så trykkede hun synes godt om hans kommentar. Men jeg lod bare som ingenting.
Da der gik en uge igen, så skrev hun selv til min ven og spurgte hvordan det går med mig. Han havde skrevet at hun skulle spørge mig selv og hun sagde jamen nu spørger jeg dig. Så havde han spurgte hende hvorfor hun vil vide om mig når hun alligevel ikke vil mig mere. Til det havde hun svarede fordi hun stadig bekymrer sig om mig. Min ven havde blevet lidt irriteret/sur over hende at hun var sådan, så han havde sagt at hun ikke skal skrive mere til ham og slette ham fra facebook og hun havde sagt hun nok skulle og han sluttede med at sige tak.
Nu er vi så i den tredje uge, jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg prøver at være med mine venner og alt det men tænker da stadig på hende og "venter" på svar. Ved ikke om jeg snart skal skrive til hende selv eller lade hende være.. Enten skriver hun og kommer tilbage eller også er det bare slut sådan her...
Hvad vil i råde mig til i denne her situation?
Håber på nogle gode svar venner..