Nyt og spændende - over længere tid?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Nyt og spændende - over længere tid?

Indlægaf HamFraIgaar » man 17. dec 2012 17:33

Hey guys!

Så jeg står i den situation, at jeg har mødt en rigtig dejlig tøs og vi har så startet et helt nyt og friskt forhold, men jeg har aldrig haft en kæreste i min egen by før - det er i hvert fald længe siden, så jeg er vant til at bruge en weekend sammen med min pige og så ikke se hinanden i cirka to uger.
Hende her pigen fortæller mig dog direkte, at hun gerne vil have at jeg spiller lidt kostbar og ikke er for nem at få fat i, fordi ellers mister hun for hurtigt interessen, og sådan har de fleste piger det vel.
I går tog jeg hjem flere timer før jeg havde planlagt fordi hun mente det var ved at blive for meget - og rigtig nok, da vi skulle sige farvel følte vi begge vi ville have mere, hvilket jo også er hvad vi var ude efter, så det lykkedes - jeg er ret sikker på det ikke har noget at gøre med at hun ikke kan lide mig mindre, vel bros?
Anyway, kunne godt tænke mig et par tips & tricks til hvordan man holder et forhold nyt og spændende - over længere tid?
Indtil videre tænker jeg at jeg vil prøve:
- Afveksling
At lave noget nyt hver gang vi ser hinanden, i stedet for bare at ligge og råsnave i sengen hele dagen ;-)
- Ikke være så nem at få fat på/Have et liv
Ikke noget med at skrive konstant (hvilket jeg har været vant til under lang-distance-forhold)

Ellers andet? Jeg er lidt forvirret da jeg aldrig har været i den her situation før...
HamFraIgaar
Private Johnson

Re: Nyt og spændende - over længere tid?

Indlægaf Fætter Stream » tirs 18. dec 2012 03:52

Det er helt rigtigt det du skriver - hvis du bare gør det burde det være fint.

Man får en masse variation ind i forholdet bare ved at holde op med at sige at man gider ikke til hendes forslag - piger foreslår som regel alt muligt underligt. Det værste der kan ske er at det er fail, og så har man det at grine af bagefter sammen.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Forhold og kærester