Fra knald til kæreste

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Fra knald til kæreste

Indlægaf Wired » lør 22. dec 2012 01:36

Kan huske jeg har set nogen tråde om hvordan man opgraderer piger man har knaldet til kærester så vil lige skrive mit take på det.

Skal starte med at sige at det er svagt KJ --- fordi ingen har særligt mange kærester kan man ikke få nok "field experience" til virkeligt at se mønstrene. Men den her metode virker fornuftig for mig.

Nøglen ligger de første par uger efter man har knaldet første gang.

For det første skal man ikke snakke om eller tænke på at man skal være kærester. Det fucker kun en op at sidde og tænke ud i det blå om hvordan det monstro er at være sammen om fem år. Det mindfucker jer bare og får jeg til at tage det alt for alvorligt og dommedags-agtigt.

Her i startfasen burde begge parter vide at man reelt ikke kender hinanden godt nok til at man ved man passer godt nok sammen til et forhold. Seriøst, man ANER det ikke efter 14 dage. Det gør KUN tingene mere besværligt at snakke om det. Så skal hun pludselig tage stilling til alt muligt shit og sammenligne dig med hendes Mr. Perfect.

Min tanke er den enkle: Fokuser på at i har det godt sammen - sjove dates, god sex, god afslapning - og bare nyd og hænge ud. Det der afgør om hun har lyst til at være kærester er hvor godt i har det sammen - ikke de ord i sender ud til hinanden.

Undgå at virke for kold. I scoringsfasen har man gjort en masse ud af ikke at virke needy og måske trænet sig op til det. Men nu ER hun scoret, så det gælder nu om at vise hende at man er interesseret i hende og kan lide hende osv. Hvis du er nervøs for at virke for interesseret/needy, så kalibrer efter hende, dvs. sørg for at virke ca lige så interesseret som HUN er. Så går man ikke helt galt i byen.

Måder at virke needy på er: At snakke om forhold, prøve at presse hende til at ses, skrive alt for meget, at gå op i "hvor hun har været med hvem" osv. Giv hinanden plads, ses så meget i har lyst til og som det passer ind i hverdagen. Husk i er ikke kærester, så man har nul krav på hinandens tid endnu.

Kør dit liv videre præcis som før, bare med dit samvær til hende oven i. Tag tiden ud af din spildtid, men helst ikke skære ned for dine interesser osv.

Det skulle så gerne munde ud i at den første tid i har sammen er sådan en rar uforpligtende tid hvor i bare hygger uden at have nogen speciel ide om hvor det skal hen. En dag vil det så ende med at hun foreslår i skal være kærester.
Wired
Seargeant O'Hara

Tilbage til Forhold og kærester