Eks, har stadig følelser

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Eks, har stadig følelser

Indlægaf Fætter Stream » fre 4. jan 2013 18:41

Andreas Cornelius ??

Update? Det er lidt spildt krudt at skrive hvis der er sket ting i mellemtiden. Men jow jeg vil mene det er ved at være tid til at møde hende og få kysset på hende.

Lyder ikke som ham hendes fyr er særligt vigtig for hende, nok bare en random rebound-guy, en slags levende tøjdyr i sengen til at trøste hende. Men hun må se en anden hurdle for at i ikke kan være kærester? Tror at du var needy var hurdle 1 og nu er du fremme ved hurdle 2 - der er nok ikke flere for hun virker ret tæt på at ta dig tilbage. Det ville nok være en god ide at finde ud af hvad hurdle 2 er.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: Eks, har stadig følelser

Indlægaf Ross » søn 6. jan 2013 12:32

Som Stream siger - og så helt seriøst komme over din needyness. Hvis du virkelig vil tilbage til hende (og det ikke bare et begrænset mindset der tror du kun kan være lykkelig hos hende), så kommer det her til at gentage sig med mindre du bliver mindre needy. Hun lyder umiddelbart som en pige der har brug for at hendes kæreste har en vis distance og så er der intenst med hende engang imellem. Men du kender hende, så find ud af hvem hun egentlig er, hvad hun egentlig har behov for og se om du kan udfylde den rolle uden at gå på for seriøs kompromis med dig selv - og gør selvfølgelig det samme med hende, kan hun udfylde hvad du har brug for? og fortæl hende det!!

GolfV skrev:Som jeg har forstået alt det her med kvinder, så skal man vise at man har det godt og klarer sig godt og bedre uden hende.

En ting har jeg altid været i tvivl om, og håber fsharp kan svare på. Når man har været sammen i fx 2 år eller 5 år. Og pigen bliver træt af forholdet og skrider. Så lad os sige man finder sammen igen. Hvordan bliver forholdet så? Jeg ved godt der er forskellige situationer men hvad er statistikken for succes og fiasko? Bliver det aldrig det samme igen? Jeg tænker på der er en grund til at hun ikke ville mere.

Nu har jeg lidt erfaring her.. og det er sindssygt vigtig at man hurtigt finder nye ting sammen, altså bliver lidt ny-forholds forelskede og ikke gentager det gamle mønster. Hvad skændes I om dengang? Hvor var konflikterne? .. og se reelt på hvordan man kan undgå dem, de fleste fyre er meget dårlige til at sige fra i det at de kommer ind i et forhold. Hvis du f.eks. ikke gider høre på hendes veninde/tøse fnadder, eller hendes små små-psykotiske humørhop så sig fra tidlig. Det er helt ok! faktisk en fordel.. Vær ærlig og hold ved dine principper, det giver et meget bedre forhold.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester