Er kæresten utro?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Er kæresten utro?

Indlægaf Taco » tirs 8. jan 2013 20:10

Hey guys jeg mistænker kæresten for at være utro så jeg tænkte på om i kendte nogen måder man kan spotte det på? Vil helst ikke gå så langt som til at tjekke hendes computer, men tænke på om i kendte nogen ting om hvordan de reagerer når de er utro?

Det er fordi jeg har lagt mærke til flere og flere ting hvor hun har ændret vaner. Hun er begyndt at tage telefonen med til fitness, før lod hun den bare ligge. Hun er mindre hjemme og virker mindre glad når hun er hjemme sådan generelt - lige som hun tit er lidt fraværende. Når jeg er væk (er tit i Norge med arbejdet) så kan jeg se hun ikke har været så meget i huset. Der er næsten de samme ting i køleskabet som når jeg tager væk - før var det hele altid ædt, hun gider ikke købe ind. Har spurgt hun hvad hun spiser og så siger hun takeaway - men det har hun aldrig gjort før.

Har tænkt tilbage og det passer meget godt med at ændringerne skete omkring hendes julefrokost med arbejdet. (jeg var i Norge der, så ved ikke hvor sent hun kom hjem.) Og man kender jo de julefrokoster, har da været til et par stykker der var ret spændende :)

Jeg ku selvfølgelig konfrontere hende - men jeg kender hende, hun blir pisse sur hvis det er forkert, så jeg vil gerne være mere sikker først. Jeg kunne selvfølgelig tjekke hende mail og telefon - men det vil jeg helst undgå --- synes det er lidt for meget ...
Taco
Gummi Tarzan

Re: Er kæresten utro?

Indlægaf Ross » ons 9. jan 2013 01:27

Alle er forskellige, så der er ikke nogle sikre tegn og en checkliste - i hvert fald ikke så vidt jeg ved.. Men jeg vil sige at ændret adfærd kombineret med dårligere humør altid er et rigtig dårlig tegn for et parforhold. Så du skal snakke med hende, bare ikke kom fra en mentalitet der ligger lorten udelukkende på hende. Hun er måske blevet fristet voldsomt til den julefrokost, uden at gøre noget, og det har måske sat nogle dårlige tanker igang. Svært at vide før du snakker med hende. Ikke anklag, spørg - vær interesseret - men stå fast ved dine behov og dine krav til et godt forhold. Nå ja og gør dig klar med dig selv hvad du gerne vil have ud af forholdet hvis du ikke har i forvejen, det er altid en god ting før man tager sådan en snak.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Wave » ons 9. jan 2013 17:14

Hvorfor tror du hun har lyst til at være utro? For det er det du tror er det ikke?

Og selv hvis hun ikke er burde i så stadig ikke tale tingene igennem, det lyder ikke specielt sundt det i har gang i der.

Men hey, du kan da bare lure hendes kode, bøffe hendes telefon og så er den ikke længere, burde da være rimelig nemt hvis i er kærester.

/W
Wave
Voodoo Master

Indlægaf Cheriot » tors 10. jan 2013 20:45

Jeg synes der er en tendens til at folk overreagerer på ting som virkelig rammer dem på en eller anden måde. Dvs. at der nok er en stor sandsynlighed for at hun er utro hvis hun overreagerer fuldstændigt og straks går i forsvarsposition, hvis du konfronterer hende med de tanker. Fremfor at hun bare tager det stille og roligt men højst bliver lidt skuffet eller såret over du kan tro det om hende.

Men altså en ændret adfærd kan jo også skyldes andre ting. Så jeg synes det eneste rigtige ville være at snakke med hende om det. Evt. bare starte ud med at sige, at du har lagt mærke til hendes ændrede adfærd og er lidt bekymret for hende. Det kan hun vel næppe blive sur over i forhold til hvis du straks lægger ud med at du mistænker hende for at være dig utro.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Tilbage til Forhold og kærester