Knas i parforholdet

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Knas i parforholdet

Indlægaf Juggo » tirs 15. jan 2013 11:13

Hej TGO (som jeg stadig savner!)

Jeg har været i et forhold i over 4,5 år, med en dejlig pige, jeg er 26 år og hun er 24... Og for at gøre en lang historie kort, så var de først 2-3 år rigtig gode, men det sidste 1,5 år har været hårde. Vi flyttede sammen kort inden det virkelig begyndte at gå ned ad bakke, og hun har ændret sig (negativt) og er generelt blevet ret negativ, og vi knalder slet ikke så meget som vi plejede at gøre. Før var det 2-4 x om ugen, nu er det .. (hold fast) 1 x om måneden. Jeg har prøvet at tale med hende om det, men hun ved ikke hvad det er der er galt. Jeg har aldrig været i et forhold med SÅ lidt sex, men jeg elsker hende sgu, dog har jeg igennem dette lært at acceptere at sex fandme er vigtigt for mig som mand, og er kommet så langt ud at jeg har flere gange har været ved at være hende utro uden at træde over grænsen... Jeg er bange for at jeg én dag kommer til at gøre det, hvilket vil være uacceptabelt.

Jeg har forslået at hun skulle tage til lægen og få undersøgt blodet, da det vel kan være noget hormonelt.. Men det har hun ikke gjort. Det kan også være hun er deprimeret, men hun gør ingenting ved det... Hun ved jeg er utilfreds med sexlivet, men det virker ikke som om hun prøver at gøre noget ved det.

Tror bare jeg har brug for nogle råd...

På forhånd tak
Juggo
Nyklækket

Re: Knas i parforholdet

Indlægaf Ross » tirs 15. jan 2013 12:04

Det her er et klassisk tegn på at hun er emotionelt utilfreds. Så du er lidt for kedelig højst sandsynlig - men bare rolig det er meget meget normalt. Faktisk snakker man om 4, 7 og 11 års krisen, så du har bare ramt den første.

Men til problemet; vi mænd skal have varierende stimulation eksternt (se og opleve, prøve nye ting og gerne fysiske ting) skal kvinder derudover også opleve varierende intern stimulering - glæde, forundrings, lidt vrede (ikke for meget), lykke osv. Efter 2-3 år er det virkelig svært at holde en seksuel ophidselse kørende udelukkende på udseende og jeg garanterer dig for at hun enten har været dig utro eller har været lige så tæt på som dig. Piger er lige så vilde med sex som fyre, men hvis de går meget lang tid uden at blive stimuleret så går deres sexdrive helt i nul - men hvis hun går i byen og møder folk, så bliver hun jo fristet og stimuleret.. så..

Du skal til at være spontant, gøre nye ting - seje ting, sjove ting og grineren ting med pigebarnet. Du skal se på hvad I primært laver nu (jeg gætter på I feder den derhjemme) og gøre noget helt andet. Genopfind forholdet og find nye sider af hinanden.. Hvad snakker I aldrig om? Snak om det.. Indrag hende i din verden og få hende til at blive forelsket i dig igen og bliv forelsket i hende igen. Brug game til at snakke med random mennesker i byen og vis hende at du er eftertragtet af andre piger (uden at flirte åbenlyst dem, lad dem flirte med dig). Så skal du nok se en markant stigning i sex niveauet.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Juggo » tirs 15. jan 2013 12:31

Tak for inputtet Ross, men tvivler på at hun er ligeså langt ude som jeg er, for hun siger selv at hendes sexlyst er HELT nede, hun har jo netop slet ikke noget behov for sex.. Så at hun skulle være på randen til utroskab tvivler jeg stærkt på, men man kan vel aldrig vide sig helt sikker.

Vi begge arbejder og går i skole, så vi har en fast hverdag uden hinanden (hvilket jeg tror hjælper), så når vi ses plejer det at være hyggeligt og dejligt, men der er selvfølgelig en vis rutine over det eftersom vi har været sammen i en del år, så lidt nyt ville klart hjælpe! Jeg synes bare at hun er blevet meget mere negativ... Og den manglende sex gør bare at jeg bliver mere irriteret over småting som jeg før ikke gjorde. Er ret frustreret.

Takker for dit input
Juggo
Nyklækket

Indlægaf Ross » tirs 15. jan 2013 12:43

I game snakker man rigtig meget om at det altid er "din skyld" hvis en interaktion fucker op og det er altid "dit ansvar" at gøre det bedre. Det er selvfølgelig en oversimplificering, da det kræver 2 til tango. Men du snakker meget om hendes problemer her og ikke rigtig om hvad du selv gør forkert - så den approach skal du til at bruge, for balancens skyld. Ved godt du er frustreret over at du ikke får sex, det er jo logisk. Problemet er at du udstråler negativitet, nedyness og frustration og det virkelig ikke sexet for en pige!

Du skal hvile i dig selv, være en mand der tager ansvar for sit eget liv og sin egen seksualitet. Tænd hende med en følelsestur og gør noget du selv er mega glad for og kom hjem med overskud.. og indrag hende i ting der gør dig glad.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Fætter Stream » tirs 15. jan 2013 13:00

Underligt for stort set det samme skete med min eks da vi flyttede sammen. Der var en fem uger med sådan en underlig "død" stemning. Det var noget med at hun var usikker på at flytte sammen/skræmt for nye ting. Så vidt jeg husker sagde jeg til sidst til hende at jeg var træt af hende opførsel og smed hende ud af lejligheden (generelt virkede det ok bare at sige "sorry jeg gider ikke det her pjat uden sex, det er dig der er problemet her så det er dig der fixer det, venligtst gør et eller andet eller gå din vej, jeg vil gerne hjælpe men kun hvis du selv gør noget") - så kom hun tilbage en 3-4 dage efter og vi snakkede om det og det blev så "normalt" igen.

Men forholdet er lige fucked op, vel i sidste ende fordi hun ikke rigtigt er klar til et flytte-sammen forhold. Lurer på om det er "freak"-adfærd - du kan tjekke posten om freaks, hos og good girls inde de "generelt". Det ville gi mening at de kommer i "underskud" på validering når de flytter sammen med en, fordi de så har et mindre socialt omgangsfelt?

Tror min fejl var at jeg ikke cuttede hendes valideringsting helt, men lod hende "have hendes liv" - hvilket nok gjorde at hun blev lissom en narkoman der stadig er afhændig og ikke afvænnet, men aldrig får stof nok...

Tillægsspørgsmål: Hvordan fik du fat i hende, var det nightgame eller hvordan? Det der undrede mig med min eks her var, at jeg har flyttet sammen med kærester 2 gange før, og der har aldrig været det problem med at hun går helt død i det. Så lurer på om det er fordi man får fat i nogen andre typer, mere freak-agtige, med game, Er hun typen der gik meget i byen før?

(Hvis det her er alt for negativt i forhold til jer så bare ignorer det - det er nemt at opfatte forhold som alt for fucked up fra en post der kun beskriver et problem og ikke alle de gode ting i forholdet. Har spurgt nogen gange om småproblemer om parforhold på de internationale fora og man får konsekvent vide at hun er utro og man skal GFTOG bare der er det mindste lol)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Leisure Pirate » tirs 15. jan 2013 22:51

Hvis hun er deprimeret så er der sgu ikke meget du kan gøre.

Det kan være
- hun er ved at udvikle noget madallergi.
- hun ikke får lys nok (vinter depression)
- hun er stresset.
- hun ikke får nok motion.

Der kan sgu være så mange ting. Uheldigvis så har man ikke den store motivation til at gøre noget ved noget som helst hvis man er deprimeret. Og da slet ikke at gøre alt muligt for please en partner seksuelt når man slet ikke har lyst til sex.

Husk på at mærk efter om du kan acceptere forholdet som det udvikler sig. Det er fristende at synes man skal fixe hende men det er ikke dit ansvar. Du har et billede af hvem hun burde være men det er ikke sikkert at hun er den person længere.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Sunnyboy888 » ons 16. jan 2013 00:24

Tænk på fysik-timen i folkeskolen hvor du havde to magneter, der i starten blev ved med at tiltrække hinanden. Hvis de blev gnedet på den forkerte måde, mistede de spændingen. Det er præcis det samme med par-forhold. I har været sammen så længe, at det er blevet rutine, og man begynder at stille spørgsmålstegn ved om det er rigtigt at være i et forhold. Og dybe tanker nedsætter sexlyst.

Jeg vil anbefale dig at få din bekræftelse og adrenalin-kick udefra i form af fede hobbyer. Nyd livet! Hvis du bidrager med positivitet, uden det kræver at hun giver det dig først(pga din hobby), vil det formentligt smitte af på hende og gøre dig mere attraktiv.
Kald mig Ravn i byen
Sunnyboy888 på DP
Ravn888 på PUF
Sunnyboy888
Happy Meal

Tilbage til Forhold og kærester