Fra flirt til kæreste?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Fra flirt til kæreste?

Indlægaf Dalzar » tirs 26. feb 2013 20:57

Halløj drenge og piger!
Jeg har lidt problemer med en pige, som jeg har set lidt til. Jeg vil lige fortælle ganske kort om min, og hendes historie.

Jeg selv er 22, og har ikke været i forhold i ca. 2 år. Går vanvittig meget i byen, og har haft sex med et par stykker i min single tid. Jeg har nydt mit singleliv, men jeg er sgu ved, at være i tvivl, om jeg endelig er blevet forelsket? Har ikke haft en eneste forelskelse siden jeg var sammen med min eks, for mange år tilbage.

Hende: Hun er 27, og har været i et forhold i 9 år. Hun har været single i 4-5 måneder.

Vores historie: Vi går i skole sammen, hvor vi jo selvfølgelig har set lidt til hinanden, men inden for de sidste 2-3 mdr, har vi skrevet en del sammen (7500 beskeder på Facebook siger vel ikke så lidt ;) ), og vi har ses en del. Vi har snavet lidt, og ellers bare overgramset hinanden. De sidste 3 uger er det hele eskaleret lidt. Til at starte med, var vores samtaler meget ironiske, samtidig med at der var en del fliteri, nu er vi over ironien, og flirten har udelukkende være til stede i 2,5 uge. Hun er igang med at flytte, og siger hele tiden, at hun vil finde et sted, der er tæt på mig, for det vil bare være bedst. Hun har bl.a. nævnt at hun ikke kan undvære mig, eller vil undvære mig i sit liv. Vi sidder ofte og taler løs om alt mellem himmel og jord, og hun siger da også, at hun kunne blive den anden vigtigste kvinde i mit liv (Mor er altid først :P ). Og det har jeg sgu mest taget i sjov. Hun ender så alligevel med (ret spontant), at komme op til min mor en dag, hvor jeg er oppe og spise middag med hende. Det var lidt akavet, for der er jo som sådan ikke noget i mellem os. Men hun eeeeeeeeeeeelsker min mor, og vil gerne møde resten af familien også.
Hun er begyndt at kigge på lejlighed, og fortæller mig, at jeg altid er velkommen til at hænge ud over ved hende, for det synes hun kan blive rigtig hyggelig. Forleden blev jeg brændt af en kammerat, og straks var hun hurtig ude, og ville meget meget gerne bruge sin aften sammen med mig. Vi har talt om at rejse lidt, enten i Danmark, eller til udlandet, men hun spurgte mig, om jeg helst ville ud og rejse, eller at hun flyttede tættere på mig, og svarede selvfølgelig det sidste. Der har været 100 andre historier om hvad der er sket i mellem os, men jeg tror, at i har fanget budskabet.

Nå, men efter hun blev single, fandt hun en fyr, som hun foolede lidt around med, og det er ganske forståeligt, og helt fair. Hun har droppet det siden 1. januar, og det er fra ca. der det hele eskalerede i en lidt anden retning med os, hvor den der heavy flirt rigtig startede, og hvor vi snavede for første gang. Hun ser ham til tider, men de ser udelukkende film, og hun vil intet med ham. Hun har skulle til eksamen idag, og har derfor brugt de sidste 4-5 dage på intensivt at læse, hvilket også giver mig noget forståelse for, hvorfor hun måske har agerede som hun har. Flirten har været on and off, hun har virket fraværende etc.
Vi talte lidt om forhold osv. og der virkede jeg lidt "afvisende" fordi jeg ikke bare ville lukke ud hvad jeg faktisk rigtig føler, ja, jeg er sgu en kylling, og måske det har medvirket til nedenstående?

Jeg er lidt på bar bund omkring, om jeg skal sige til hende, PRÆCIST hvad jeg føler, eller om jeg bare skal lade være? Det vil skabe en vild akavet stemning hvis hun siger, at der ingen interesse er, men jeg har bare så djævlens svært ved at læse hende! For jeg synes der er vanvittig mange ting, der peger i min retning. Skal jeg vente til hun flytter tættere på og se hvad der sker? Skal jeg satse på, at det bare var eksamens stress? Eller skal jeg prøve at fortælle hende, hvad jeg virkelig føler? For jeg har det sgu sådan lidt, at jeg ikke vil investere så meget tid i det, hvis det alligevel ikke kan blive noget. Jeg har haft det her i tankerne den sidste uges tid, og jeg er ved at blive SINDSSYG!

Hvis der er ting i vil have uddybet skal i endelig spørge, jeg svare på alt!

Mvh,
Dalzar
Senest rettet af Dalzar tirs 26. feb 2013 22:09, rettet i alt 1 gang.
Dalzar
Gummi Tarzan

Re: Fra flirt til kæreste?

Indlægaf Ross » tirs 26. feb 2013 21:17

Spøjs forhold I har fået syet sammen der - lyder lidt taget ud af en Hollywood film. Min tolkning: I er teknisk set allerede i et forhold, om I så vil indrømme det eller ej - den der slags gør man altså ikke med "kun venner". Det lyder dog lidt som om hun har magten, pas på med det.

Men hvad føler du præcis - at du gerne vil være i forhold?
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Fætter Stream » tirs 26. feb 2013 21:55

Det er fint du ikke snakker forhold - det skal man allertidligst når man har knaldet et par uger. Ejheller snak om dine følelser til henne.

Syns bare du skal invitere hende hjem når det giver mening i jeres program og eskalere til sex og se hvad der sker.

Du får ingen garanti for at det "bliver til noget", det kan man ikke få i den her onde verden. Hvis du har lyst til at ta chancen med hende, så gør det.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Dalzar » tirs 26. feb 2013 23:14

Ross skrev:Spøjs forhold I har fået syet sammen der - lyder lidt taget ud af en Hollywood film. Min tolkning: I er teknisk set allerede i et forhold, om I så vil indrømme det eller ej - den der slags gør man altså ikke med "kun venner". Det lyder dog lidt som om hun har magten, pas på med det.

Men hvad føler du præcis - at du gerne vil være i forhold?

Jeg synes bare, det hele virker så kaotisk! Kan det virkelig passe, at hun ikke bare tager pis på mig? Jeg vil meget gerne et forhold, for der er jeg bare nået til i mit liv, at jeg ikke behøver at skulle i byen hver eneste weekend. Og jeg vil især gerne hende her, det kan jeg sgu mærke på mig selv. Men synes det hele virker underligt. Meget underligt. Især fordi hun nu er blevet lidt "tilbagetrukket" hvis man kan sige det sådan. vi skriver stadig vildt meget sammen, men ja, jeg ved sgu ikke. Jeg ved ikke hvad der sker, om jeg bare overanalysere det, altså at jeg har overanalyseret hele den her situation! For jeg har sgu næsten mest af alt lyst til at sige noget :s

Stream skrev:Det er fint du ikke snakker forhold - det skal man allertidligst når man har knaldet et par uger. Ejheller snak om dine følelser til henne.

Syns bare du skal invitere hende hjem når det giver mening i jeres program og eskalere til sex og se hvad der sker.

Du får ingen garanti for at det "bliver til noget", det kan man ikke få i den her onde verden. Hvis du har lyst til at ta chancen med hende, så gør det.

Så jeg skal bare lade hende være, og så tage chancen, istedet for at sige, hvordan jeg føler?

Jeg er lidt forvirret!
Dalzar
Gummi Tarzan

Indlægaf Fætter Stream » ons 27. feb 2013 00:48

Invitere hende hjem og eskalere til sex er vel ikke "bare at lade hende være" ??

Man ja, drop at tænke over om hvad slags forhold i evt skal have før i har haft sex nogen uger/en måned, drop som minimum at snakke om det med hende :) bare fokuser på at have det sjovt sammen og se hvad der sker. Piger hader at en fyr står klar med en forholdskontakt før der har været action. De vil helst ha at man blir forelsket efter sexen, ikke omvendt.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Dalzar » ons 27. feb 2013 10:33

Okay. Jeg vil prøve at se hvad der sker. Men de sidste par dage har været lidt underlige fordi det er stik modsat af det vi pleje. Men jeg venter og ser tiden an, det kan være det har været en dårlig uge!

Hvis der er flere der har noget feedback, så er det super, og Stream mange tak for rådet so far :)
Dalzar
Gummi Tarzan

Indlægaf sharam » ons 27. feb 2013 19:53

hey mester, når det kommer til stykket er det kun dig selv der kan tage styringen (udover hende selvfølgelig). det lyder som om i har et godt fundament og som de andre siger så vil jeg også vente med at snakke forhold til efter i har haft sex og lige lært hinanden lidt bedre at kende. jeg ved at jeg selv overhovedet ikke har taget snakken om forhold før pigen og jeg begge har lavet alt muligt og så enlig bare bliver enige om at det da er et forhold vi har.

husk at "kvinder fortryder hvad de har gjort, mens mænd fortryder hvad de ikke fik gjort". tag da at spring ud og giv hints til at du vil lidt mere, uden at det bliver sådan en konfrontation hvor du bare tildækker hende med følelser ;)

best of luck mate
"Be the change that you wish to see in the world"
Brugeravatar
sharam
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Dalzar » ons 20. mar 2013 00:48

Halløj igen. Jeg vil bare lige komme med en lille update på, hvad der egentlig foregår, og har stadig brug for lidt hjælp.
Vi tales stadig rigtig meget, og jeg synes selv, at 12000 beskeder på facebook taler sit tydelige sprog. Vi ses stort set hver dag, men der er intet sket, og jeg er sgu bange for, at det her kan ryge ind i friendzone, og det vil jeg egentlig ikke bruge min tid på.

Den sidste måned er jeg "kommet til" at slette hende fra face, for jeg blev sgu nederen over et eller andet, og tbh, så kan jeg ikke huske det. Anyways, jeg kom i en brandert til at fortælle hende hvad jeg føler, og hun sagde så, at hun pt. ikke ville have nogen, som jeg vel må acceptere? Det er første gang, at jeg rigtig har åbnet mig, og det har selvfølgelig gjort ondt, rigtig meget endda. Efter et par dage, talte vi bare om samtalen, og hun spurgte, hvordan jeg havde reagerede efter sådan en samtale med andre kvinder, hvor til jeg siger "Det er endt lidt mere lykkeligt", hvor hendes modsvar bliver "Bare rolig "vi" er ikke endnu". Vi skriver stadig om alt, hun skal bl.a. med til min kusines 25 års fødselsdag, hun siger "Du ved jo at jeg nok skal blive din mors svigerdatter", "Jeg skal nok blive din mors svigerdatter en dag", hun har været rigtig meget ved de gamle og spise. Vi hygger os rigtig meget, og hun VIL have at vi skal skrive godmorgen/godnat til hinanden, af en eller anden grund. Vi har været igang med at kort planlægge en kanotur, sommerhustur, tur til Rom, cykelferie på Bornholm, og det har sgu været rigtig fedt, at det ligesom virker til, at det kommer tættere på.
Jeg skal have min telefon til reparation, og hun virker helt nede over, at jeg derfor ikke kan skrive til hende på face, og siger derfor, at jeg bare skal blive i hendes lejlighed i den tid det nu tager, at få det lavet (Hvilket er en positiv ting?), vi vil begge to gerne ses, går lange ture, faktisk, minder det meget om et forhold, uden at der er sket mere, end at vi snavede. Vi har nogle rigtig hyggelige dage på sofaen, tit virker hun lidt "afvisende" når vi ligger sammen på sofaen, og andre gange rykker hun tættere og tættere på.
Hun taler om, at når hun finder sit eget sted, så skal "vi" finde en sofa, hvor "vi" kan hænge ud sammen etc. Der er så mange af de her små situationer, som jeg ikke kan forklare her, for der er simpelthen for mange

Og flirten vil næsten ingen veje tage, og den kan finde sted, hvor og hvornår som helst.
Den sidste uges tid, har jeg sovet rigtig elendigt, fordi hun har fucked mit hoved op. Vi drak forrige weekend, hvor vi kom op og diskutere (sikkert om noget ligegyldigt pjat), og hun løb ud af lejligheden, hvor jeg selvfølgelig satte i spring efter hende. Vi stod og diskuterede længe, og hun begyndte at græde, og sagde "Du er den eneste der har fået mig til at græde, du fucker mit hoved, selv da jeg sprægte blindtarm græd jeg ikke..... bla bla". Siden da, har jeg sovet så elendigt, og det har selvfølgelig påvirket mit humør. Hun har været rigtig bekymret for mig, og hun siger selv, at hun hele tiden tænker på, om jeg nu sover en god nats søvn, eller hvad jeg gør, for ja, hun er åbenbart bekymret. Efter vi begge har haft lidt dårligt humør, har hun sagt" Hvis vi kan klare det her, kan vi klare alt", det må sgu da betyde et eller andet?!
Alle mennesker spørger, hvad det er vi har gang i, om vi er kæreste, har et forhold osv. Men tja, jeg ved det sgu ikke, mest af alt tror jeg det ikke.

Jeg er lidt i vildrede, og har sat et par ting op, som måske kan være "galt".

1) Hun vil virkelig ikke have nogen pt.
2) Hun har svært ved, at sætte ord på, hvad vi laver, eller har svært ved, at hun "allerede" skal være sammen med en ny
3) Jeg er blevet totalt friendzoned.

Dermed ikke sagt, at det er nogle af ovenstående, men hvad fanden skal jeg gøre? Skal jeg bare satse på, at hun måske bliver kæreste potentiale på et tidspunkt? Jeg har overvejet at cutte lidt kontakten, og finde andre chicks, og spilde halvt så meget tid på hende her, for det såre mig, at jeg måske ligger mere i det, end hun gør. Så hvad er det mest korrekte her?

Jeg ved godt, at der er mange spørgsmål, mange tanker, og mange situationer, men jeg håber, at folk kan hjælpe mig her, for jeg er stadig snotforvirret!
Dalzar
Gummi Tarzan

Indlægaf Ross » ons 20. mar 2013 10:25

Forvirret? Ja det er du da :D.. ok min tolkning.. og jeg går ud fra at du vil et forhold - hvis du ikke vil, så cut kontakten.

Nu får du lige et venligt spark i røven...

Du skal tage dig sammen og opføre dig som en mand, du friendzoner dig selv lige her - hun vil rigtig rigtig gerne være sammen med dig, men vil ikke være den der tager beslutningen og lyder lidt til at hun venter på at du træder i karakter. Du laver alle mulige konsktruktioner og bliver nød til at drikke dig fuld for at være ærlig? Come on ven, lidt mere selvrespekt tak! Du skal arbejde på dit selvværd og du skal føle du fortjener det her og så skal du tage det.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Dalzar » ons 20. mar 2013 19:33

Ross skrev:Forvirret? Ja det er du da :D.. ok min tolkning.. og jeg går ud fra at du vil et forhold - hvis du ikke vil, så cut kontakten.

Nu får du lige et venligt spark i røven...

Du skal tage dig sammen og opføre dig som en mand, du friendzoner dig selv lige her - hun vil rigtig rigtig gerne være sammen med dig, men vil ikke være den der tager beslutningen og lyder lidt til at hun venter på at du træder i karakter. Du laver alle mulige konsktruktioner og bliver nød til at drikke dig fuld for at være ærlig? Come on ven, lidt mere selvrespekt tak! Du skal arbejde på dit selvværd og du skal føle du fortjener det her og så skal du tage det.

Mange tak for svaret! Tja, jeg ved sgu ikke. Jeg vil gerne i et forhold med hende. Men pt. synes jeg bare, at jeg giver mere, end jeg får igen (høje forventninger), og jeg ved ikke, om det nogensinde vil komme til at ske, og derfor har jeg ikke lyst til, at investere mere tid end højst nødvendig, hvis chancerne alligevel ikke er der. Jeg bliver ikke NØDT til at drikke mig fuld, men alkohol gør tanker til ord, og vi har talt om det bagefter, i ædru tilstand. Jeg burde måske bare mande mig op i den her sag!

Gerne flere synspunkter :)
Dalzar
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Forhold og kærester