Fra flirt til kæreste?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Fra flirt til kæreste?

Indlægaf Bark » tors 21. mar 2013 12:01

Ej nu må du lige åbne øjnene. Og det må hun altså også. Selvom hun siger hun ikke "vil have nogen", betyder det ikke en skid.
I laver jo åbenbart alt muligt sammen, og bruger rigtig meget tid på at snakke og chille. Hun vil have du skriver til hende hele tiden og I kysser tilmed!
Du bliver simpelthen nødt til bare at sige "fuck det" og så gøre noget ved det. Vis du er manden og så tag initiativ. Jo mere du tænker, jo sværere bliver det.
Bare gør hvad du har lyst til. Har du lyst til I skal have sex? Ja! Godt, så gør det. Hvis hun gerne vil putte, kysse, snakke, betro sig til dig og åbenbart vil bruge det meste af sin tid på dig, så vil hun også have sex med dig. Den eneste grund til I ikke har gjort det, er at du ikke har forsøgt hårdt nok. Lad være med at tro hun ikke vil, for hvorfor skulle hun ikke ville det?
Hvis du vil have noget i livet, så tag det, lad være med at tænk over det. Du må aldrig være bange for at fejle - du rejser dig bare igen.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Re: Fra flirt til kæreste?

Indlægaf Dalzar » tors 21. mar 2013 12:24

Hmm. Bark du har ret, udover at de to gange vi snavede har været i en gedin brandert. Og SÅ tæt ligger vi heller ikke. For som sagt, så rykker hun nogle gange tættere på, og andre gange længere væk. Men du har helt ret i, at vi laver stort set alt sammen! Og er i kontakt 24/7. Planlægning af rejser osv. Det er derfor jeg bl.a. er forvirret. For jeg synes der er en del ting der "peger" i min retning, men lige så mange der ikke gør. Og det er derfor jeg spørger om hjælp herinde :)
Dalzar
Gummi Tarzan

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester