Modstridende Intentioner?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Modstridende Intentioner?

Indlægaf kcid » tors 18. apr 2013 20:51

Var lidt i tvivl om hvor jeg sku smide det her indlæg. Nu blev det her, SELVOM Det altså ikke handler om en kæreste - nærmere tværtimod!

Her for to en halv - tre uger siden mødte jeg en pige i byen gennem nogle fælles bekendte. Vi røg hjem sammen og har ses en hel del siden og udover det seksuelle mellem os, som virkelig fungere godt, svinger vi også rigtig godt udenfor sengen og har her på det sidste kørt lidt for-sjov-kæreste-forårs-flirt (spist ude sammen, shoppet lidt, gået ture og bare chillet alene og sammen med voress fælles venner) Jeg gjorde hende fra start ualmindelig tydeligt klart at vi ikke skulle være kærester lige meget hvad. Hun er super tiltrækkende på mig og har noget af det der perfekthed over sit udseende og personlighed som gør mig helt vild og jeg kan sku mærke jeg er ved at tabe og allerede har tabt noget af kontrollen. Vi kysser fx. når vi ses uden det nødvendigvis er i relation til sex. Men jeg skal ikke ind i et forhold og hun gav udtryk for at hun var fuldt indforstået med det. Men vi ses oftere og oftere. Hver dag den seneste uge og vi skriver ret meget sammen og hun kredser især på SMS rigtig meget omkring om jeg ser andre piger og det pisser mig af fordi det sammen med al det andet giver den der vi-snart-kærester fornemmelse og det blir vi ikke og det ved hun. Jeg har sagt, hvad også er meget tæt på sandheden at siden vi begyndte at ses har der ikke været andre og når hun spørg om jeg har lyst til andre har jeg drillet diplomatisk tilbage med at ikke så længe hun er så god i sengen og tror vidst hun godtog det svar. Men i ved, så er jeg også igang med sådan en type halvløgn som sætter alle venindernes øjne i alarmberedskab og så ka jeg pludselig ikke stå stiv på en eller anden klub hvor der er nogle hun kender og komme til at snave med en pige uden at jeg skal sætte tre dage af til alt mulig diskussion og veninde-hate og det gider jeg ikke og så vil jeg næsten hellere bare cutte det hele nu. Og jeg kan det der med at gå ud af døren og forsvinde - men det er næppe det mest sympatiske og jeg har heller ikke lyst, allerede nu er hendes krop i mine tanker det meste af dagen og gider virkelig ikke bryde det hele lige nu. Og ka nok ik lade vær ubevidst at lege lidt med på at vi ska være kærester, for i kender det der.. Hun har jo fissen :D ..Omvendt har hun også sagt så sent som igår at jeg ikke skal føle mig forpligtet af noget overfor hende. Hvordan skal jeg ta' det her videre? Skal jeg skride nu, skal jeg lyve eller være ærlig om mine intentioner, skal jeg gå ind i et forhold (nej) eller bare gå i cølibat så jeg undgår al det her stress HAHA :D Jeg ik forelsket, men fuck er sku lidt forvirret!!
kcid
MacDaddy

Re: Modstridende Intentioner?

Indlægaf Ross » tors 18. apr 2013 21:26

Hvorfor komplicerer du det? Haha. Bare vær ærlig sig du gerne vil have muligheden for at være sammen med andre. Så må hun acceptere eller ej. Ingen grund til at tolke, lyve eller gøre det svært.. Og slet ingen grund til at stoppe.. Det er da at skyde sig selv i foden.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » lør 4. maj 2013 00:15

Sig til hende, at du lever en boheme livsstil, hun er meget dejlig og må gerne være med, hvis hun kan finde ud af det. Tænk lige over, at du faktisk kan tilbyde hende noget unikt; trygheden ved et fast "forhold" hvor man snakker sammen og har god sex, uden begrænsningerne der plejer at følger med. Du behøver ikke afvise hende, hvis du godt kan lide hende, men du skal jo heller ikke lyve. Sig det, som det er. Hun er rigtig sød, men du er ikke forelsket.
Kami

Indlægaf kcid » søn 5. maj 2013 15:56

Hey tak for jeres indlæg. Faldt sku lidt i.. Troede min skjorte var skudsikker, haha... Som Ross sagde i sit indlæg så komplicerede jeg det alt for meget, men det var nok fordi, jeg ikke rigtig vidste hvor jeg skulle ta' det hen. Er ikke kærestetypen og slet ikke på denne tid af året, men hun facinerede mig og fik mig åbenbaret til at føle nogle af de samme følelser, men er tilbage på sporet :)
kcid
MacDaddy

Tilbage til Forhold og kærester