MLTR, en kvindes synspunkt

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

MLTR, en kvindes synspunkt

Indlægaf Fsharp » fre 19. apr 2013 19:16

Jeg har aldrig selv haft MLTR, multiple long term relationships, dvs. forhold til flere piger på en gang, hvor alle ved man har gang i flere forhold. Men en pige jeg ser, salsapigen, fortalte mig om hendes synspunkt på det.

Hun havde for nogen tid siden mødt en fyr som blev hovedløst forelsket i. Han gjorde det klart fra start af at han gerne ville se hende, men at hun måtte være forberedt på at det skulle være et åbent forhold idet han så tre andre piger. Det accepterede hun, hun var jo forelsket i ham, men interessant nok blev forholdet i hendes øjne mere intenst fordi at hun aldrig 'havde ham' 100%, men han var kun til låns hvilket pirrede hende.

Sjovt nok endte det med at han dumpede hende og to andre piger for at være sammen med den ene pige af hans fire. Dette skuffede min veninde, idet at han dermed faktisk brød aftalen om at det skulle være et åbent forhold.

Har nogen herfra erfaringer med MLTR?

Kan pigerne genkende tankemønstret om at det bliver mere intenst når man ikke kan få en person 100%?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Re: MLTR, en kvindes synspunkt

Indlægaf Fætter Stream » tirs 23. apr 2013 18:35

Hm har semi-erfaring med det, mest på den måde at jeg startede et nyt forhold op ved siden af det gamle uden at være sådan 100% åben om det overfor den "gamle" pige, det var nok nærmere 0 % åben. De "nye" piger var mega tolerente overfor man knaldede den gamle. En gang slog jeg op med den "gamle" og gik over til den "nye", men sås stadig med den gamle en gang imellem og knaldede med hende uden at sige det til den nye. Sagde det så til den "nye" efter noget tid at jeg havde knadet den gamle en del gange mens vi sådan set var i et lukket klassisk forhold - og hun svarede så at det regnede hun da med. Lidt underligt for mig hun var så chilled med det.

Og det er klart meget intenst...

En af mine ekser er endt i et MLTR på samme måde som du beskriver det ovenfor - fyren annoncerer bare at han ikke tror på monogami og han vil bone andre. Hun accepterer fordi hun kan lide ham og det holder hende til ilden med at "vinde" ham helt. Hun slog sig vist i tøjret over det og gik lidt frem og tilbage til forholdet - men i det store og hele slap han afsted med det. Det overraskede mig en del lige hun ville pga. hun er über konservativ - men det er vel bare kvindens natur. Jeg fik klart det indtryk at det var mere intenst også.

Tror på en måde de får mere respekt for en og syns man er mere mandig og viril osv hvis man knalder andre.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: MLTR, en kvindes synspunkt

Indlægaf Kami » lør 4. maj 2013 00:10

Jeg tror, at nogle kvinder synes, det er en lettelse, fordi de selv slipper for at investere 100% i forholdet, når fyren ikke gør det. Derudover så bliver hver gang, han vælger at være sammen med hende fremfor "en af de andre", en bekræftelse.

Det er et forhold, der i nogen grad er dødsdømt på forhånd, hvis kvinden gerne vil have en familie op at køre på et tidspunkt. Der er jo ingen kvinde med respekt for sig selv, der gider føde et barn og amme det, søvnløse nætter m.m. sammen med en far, der bare skrider over til en anden kvinde når det bliver svært.
Til gengæld tror jeg, at det er dejligt for kvinden, at hun slet ikke behøver tænke i de baner, fordi hun ikke engang ved, om hun kan få en aftale med manden i morgen; så behøver man da slet ikke tænke i fremtidsplaner, hvad nogle kvinder har en slem tendens til alt for tidligt i relationen.

Det eneste man bør overveje, er nok, om man får nogle gode erfaringer på denne måde eller ej. Man får nogle andre erfaringer i MLTR end i et monogamt forhold, ikke nødvendigvis dårligere, bare andre.
Kami

Tilbage til Forhold og kærester