Skru forventningerne ned hos en FB

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Skru forventningerne ned hos en FB

Indlægaf Action » tors 27. jun 2013 20:31

Har en FB som jeg skal ligge i Roskilde camp med(ikke mit valg). Jeg vil ikke mere end det, men det vil hun.

Jeg synes jeg er ærlig om mine intentioner. Gider ikke skabe dårlig stemning i lejren, hvis hun bliver påvirket af at jeg er sammen med andre, og jeg gider heller ikke sidde og være passiv på Roskilde. Vi har aftalt at vi kan gøre hvad vi har lyst til, og se på hvordan vi har det efter Roskilde. Hun siger hun er meget enig, men jeg tror det ville gå hende på hvis jeg var sammen med andre.

Muligheder jeg kan se:
1. Jeg rører hende slet ikke på Roskilde, så jeg ikke sender miksede signaler. - Det kan jeg sq ikke holde...
2. Jeg er kun sammen med andre i deres telte. - Hvad hun ikke ved har hun ikke ondt af.
3. Kun sammen med hende. - Hun tror der er mere, end jeg kan være med til.
4. Jeg gør hvad der passer mig, og håber hun ikke bliver mærkelig. - Det ville jeg nok selv havde det skidt med, da jeg godt kan lide hende.

Nogle gode kommentarer?
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Re: Skru forventningerne ned hos en FB

Indlægaf Bark » tors 27. jun 2013 21:44

Altså hvis du bare er ærlig og forklarer hende at hun absolut ikke skal lægge noget i det hvis I er sammen og du godt kan finde på at være sammen med andre, kan du jo ikke gøre så meget mere. Men hvis du samtidig ved at hun gerne vil mere, er det jo op til dig om du har samvittighed til at lave noget med hende. Det vil uden tvivl, ligemeget hvor meget du præciserer at det ikke betyder noget for dig, betyde noget for hende og give hende falske forhåbninger, hvis hun altså vil mere med dig.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Action » tors 27. jun 2013 22:01

Jeg kan jo ikke være helt sikker på hendes følelser, og har ikke lyst til at ødelægge noget jeg er glad for. Men jeg forstår dit svar som om jeg burde lade hende være?
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Indlægaf Bark » tors 27. jun 2013 23:45

Skal lige forstå det rigtigt. Er du glad for hende, men du vil også gerne være sammen med andre?
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » fre 28. jun 2013 00:24

Tror det bliver drama uanset hvad :) Det er så sweet med en lejr med drama i.

Syns du skal gøre hvad du vil, det er alligevel umuligt at lægge planer på Roskilde, og så snakke med hende bagefter.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Action » fre 28. jun 2013 01:06

Bark skrev:Skal lige forstå det rigtigt. Er du glad for hende, men du vil også gerne være sammen med andre?

Korrekt, jeg er glad for hende, men ikke på et kæresteniveau. Hvis hun ikke kan leve med at jeg gerne vil se andre, så kan jeg godt forstå det, men så vil jeg hellere vælge hende fra. Jeg vil ikke have nogen forpligtelser på dette års Roskilde, dvs. jeg vil ikke være monogam for hende pt. Jeg vil dog gerne gøre det på den bedst mulige måde for alles skyld. Minimalt drama, mindst sårede følelser osv., hvilket er grunden til at jeg spørger.

@Stream: Drama er tit underholdende når man ikke selv er involveret :)
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Indlægaf Glow » fre 28. jun 2013 02:18

Lad som udgangspunkt være med at være sammen med hende og hold det væk fra hende så godt som muligt.
Vær evt. sammen med hende de sidste par dage kun, hold hende lidt i reserven og tag en dag eller to kun med hende til sidst og nyd det som et par dages slappen af og bare nyde hendes selskab uden at skulle noget andet?
be the cool guy - ingen grund til at vade på hendes følelser
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Action » fre 28. jun 2013 10:11

Glow skrev:Lad som udgangspunkt være med at være sammen med hende og hold det væk fra hende så godt som muligt.
Vær evt. sammen med hende de sidste par dage kun, hold hende lidt i reserven og tag en dag eller to kun med hende til sidst og nyd det som et par dages slappen af og bare nyde hendes selskab uden at skulle noget andet?
be the cool guy - ingen grund til at vade på hendes følelser

Det er en massiv push-pull du beskriver.
Kunne tænke mig at pisse territoriet af over for andre i lejren tidligt, da et par stykker synes godt om hende. Jeg er i tvivl om det er for egoistisk, men hun kan jo også gøre som hun vil... Tror jeg prøver lidt Action tidligt, og så kører jeg din ide, Glow. Tak for svar ;) Det gav perspektiv.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Tilbage til Forhold og kærester