Dilemma, men kræver beslutning!

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Dilemma, men kræver beslutning!

Indlægaf jake92 » lør 20. jul 2013 18:45

Hej alle!
Jeg er ikke ny her, og på sådanne forummer, men i forglemmelse af bruger, blev jeg nødt til at nyoprette en!

Jeg er 21, værnepligtig i beredskabsstyrelsen lige pt., og har lige inden jeg kom her ind slået op med kæresten igennem 3 år (der har været 2 on/off pga. vi var for unge og ikke så gode til forhold)
Slog op for 3 måneder siden, da vi begyndte at skændtes mere og mere, og miste følelser (jeg havde en skidt periode, hvor jeg var lidt nedtrykt, da jeg røg noget hash med vennerne + ikke havde nogen beskæftigelse)

Der gik så noget tid, og har egentlig indset, og kan mærke, at jeg gerne vil, på et eller andet tidspunkt, få hende tilbage.
Jeg kontaktede hende efter en måned, og hun blev chokeret over at jeg ville finde sammen igen. Det blev ikke til noget, da der var for mange ar lige nu, og at det aldrig ville gå mens jeg var inde i beredskabet.
Da jeg så sagde at jeg ville cutte kontakten (jeg er ikke venner med ekskæreste, never), fortalte hun at det ville betyde rigtig meget hvis der var bare noget kontakt.

Dette er grundet af hun tror at om 2-3 år ville vi være perfekte for hinanden. Det kan bare ikke gå lige nu, da vi skal modne os, prøve ting hver for sig og måske endda andre kærester (av).
Jeg sagde til at starte med ja, men blev nødt til en uge efter at fortælle at kontakten ikke skulle være der... hun tror at vi ikke vil kunne komme til at finde sammen i fremtiden hvis der ikke er en form for kontakt.. det er bare hårdt for mig som fyr at have den bagtanke om at det er muligt at skabe kontakt.

Det er så 2 uger siden jeg fik det at vide, og mine tanker ligger rigtig ofte, i dagligdagen, på dette. Jeg træner meget, er sund, arbejder meget, og hygger mig når jeg er hjemme på weekend, men når tankerne kommer bliver jeg utrolig trist, og ved ikke hvordan jeg skal tackle det.

Mit dilemma ligger i, at jeg meget gerne vil komme videre, tage sorgen og komme over de her følelser.. jeg ved det tager lang tid, men er virkelig træt af at være ked af det over hende.
Problemet er så at jeg egentlig godt i fremtiden kunne forestille mig os finde sammen igen! Føler allerede, at jeg har lært meget om mig selv, og er blevet bedre til at kende mig selv og hvad jeg egentlig vil med mit næste forhold (seriøsitet). - Når hun siger at hun ikke tror på en mulig fremtid, hvis der ikke er nogen form for kontakt, bliver jeg helt forvirret... jeg vil jo gerne have en fremtid med hende, men ved ikke om jeg kan komme over hende og blive "mig selv" igen, hvis der er "kontakt" (en gang om måneden hvor man hører hvordan det går)..

Håber i har nogle gode råd! Man skal jo ikke presse på og virke needy, men man skal heller ikke være et fucking røvhul som "virker" som om han er ligeglad med hende, og aldrig vil kontaktes af hende
Jeg vil ikke høre noget om "GFTOG", da jeg ikke er typen der gider det efter breakups. Jo, når jeg er liderlig, men mentalt virker det ikke for mig.
Jeg tænker rigtig meget.. har brug for lidt tanke-sparring og beroligende råd om breakups..

Hilsen Jake!
jake92
Gummi Tarzan

Re: Dilemma, men kræver beslutning!

Indlægaf Fætter Stream » søn 21. jul 2013 02:38

Jeg tror slet ikke det er realistisk at holde pause i 2-3 år og så gemme hinanden "i banken" til senere. Især ikke i start 20erne.

Så jeg vil sige: Enten start forholdet op nu med det samme (og fix dig selv i forholdet) eller drop det helt og cut kontakt.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf jake92 » søn 21. jul 2013 14:35

Det er heller ikke sådan at vi holder pause, eller gemmer hinanden - hendes ord var at hvis der stadig var følelser om ½-nogle få år, så var det meant to be.
jake92
Gummi Tarzan

Indlægaf Fætter Stream » søn 21. jul 2013 18:26

jake92 skrev:Det er heller ikke sådan at vi holder pause, eller gemmer hinanden - hendes ord var at hvis der stadig var følelser om ½-nogle få år, så var det meant to be.
Det tror jeg skal oversættes til "jeg er vild med dig nu og her, og hvis du tager initiativ til det ville jeg gerne have dig tilbage".

Hun ved jo ikke hvor hurtigt hun kommer sig over det eller om hun render ind i en ny fyr - hvis hun gør det så vil hun formentlig glemme hun nogensinde har sagt det og benægte det.

Men anyway - jeg kan ikke helt forstå hvad det er du spørger om præcist? Er det "hvordan kommer jeg igennem at cutte kontakt med hende og dumpe hende"?
Mit dilemma ligger i, at jeg meget gerne vil komme videre, tage sorgen og komme over de her følelser.. jeg ved det tager lang tid, men er virkelig træt af at være ked af det over hende.
Problemet er så at jeg egentlig godt i fremtiden kunne forestille mig os finde sammen igen! Føler allerede, at jeg har lært meget om mig selv, og er blevet bedre til at kende mig selv og hvad jeg egentlig vil med mit næste forhold (seriøsitet). -
Det her tror jeg ikke på - jeg tror du skal snuppe hende NU, ellers også mister du hende sandsynligvis for evigt. Det SKER jo at man finder tilbage efter længere pauser, men det er sjældent så man skal ikke regne med det.

Når hun siger at hun ikke tror på en mulig fremtid, hvis der ikke er nogen form for kontakt, bliver jeg helt forvirret... jeg vil jo gerne have en fremtid med hende, men ved ikke om jeg kan komme over hende og blive "mig selv" igen, hvis der er "kontakt" (en gang om måneden hvor man hører hvordan det går)..
Lad være at lægge mere i hvad hun siger end "det er et vagt udtryk for hvordan hun føler nu og her".

Jeg tror bare det hun siger er "Jeg vil gerne have dig nu, men det vil jeg ikke sige for så lukker han af, derfor ændrer jeg det til at jeg gerne vil have ham der når han gerne vil".

Tænker selv det er ærgeligt at fortryde bagefter man har mistet en man ikke vil miste - så ved ikke om du kunne sige "Det' ligemeget!" til dit indre rod og Beredskabsstyrelsen og det hele og nuppe hende tilbage med det samme? Så kan du i det mindste sige bagefter "jeg gav det hvad jeg havde..."
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Forhold og kærester