Knust smadret og livsløs, fået som fortjent?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Knust smadret og livsløs, fået som fortjent?

Indlægaf Anonym1000 » fre 26. jul 2013 18:06

Kort om mig selv:

Jeg er en fyr på 20 år gammel som for første gang i sit liv så en side af ham selv for ikke særlig lang tid siden som han ikke engang selv troede fandtes.
Jeg er som sagt 20 år gammel og en fyr der er meget social, har en god familie, et godt liv, succes med økonomien og som virkelig ikke burde have noget at klage over.

Jeg har altid gerne ville fremstor som en stærk personlighed og som en rigtig scorekarl der kunne få hvad han ville og langt hen af vejen har jeg også fået det da jeg er en sød, ydmyg, charmerende flot fyr som de fleste får et rigtig godt førstehåndsindtryk på (selvom det ironisk nok lød selvfed)...
Jeg har dog og har altid haft svært ved at vise mine følelser og især fortælle dem til dem jeg holder af hvilket har gjort jeg oftest har gået med mine tanker for mig selv.

Jeg har derfor levet et liv siden jeg var 16 hvor det eneste gik ud på var at få så mange tøser under kanen, lave så mange penge som muligt og ellers rigtig fremstille sig selv som en totalt badass der kunne gøre hvad der passede ham og hvor ingen kunne styre ham.

Selve episoden:

For ikke mere end så ca. 3 måneders tid siden fik jeg så af vide af min ''wing girl'' at hun havde en tøs fra sin klasse som var totalt ''on'' på mig og som jeg bare skulle kontakte for at få fat i og som kun var interesseret i sex - totalt win tænkte jeg. Hun kom så forbi mit hjem en dag og vi hyggede os utrolig meget og det endte med at vi begyndte at ses en del til hinanden. Vi blev derfor de her 2 som var sammen uden at være sammen som et par og som ALDRIG sagde et ord til hinanden om følelser eller snakkede om hvad det egentlig var vi havde gang i (Kemien var dog perfekt og selvom vi ikke snakkede følelser har jeg aldrig snakket og grint så godt sammen med en tøs før). Vi opførte os dog lidt som et par eftersom vi var til et par fester sammen, spiste sammen og gik en tur i ny og næ.

Det gik jo godt det hele så jeg tænkte i min alt for selvglade og æresfulde hjerne at jeg havde styr på situationen hvor enten kunne vi ende med at blive kæreste da jeg jo havde scoret hende og da der var styr på tingene og hvis ikke jeg havde lyst til det kunne jeg fortsætte min ynkelige livsstil.

Der kom så en dag hvor vi var sammen og jeg kunne mærke hun ikke havde den samme gnist for at ses, jeg tænkte dog ikke så meget over det så der skete ikke mere den dag.

MEN næste gang jeg kontaktede hende over SMS med en standart besked der løb på noget lignede: '' Kommer du ikke snart på besøg igen i det gode vejr og hygger :)''

Den sms jeg fik tilbage ændrede fuldstendigt mit liv og synet på livet og hvordan det skulle leves. Hun svarede at hun ikke havde lyst til at ses mere på den måde og at hun mente/troede jeg lagde mere i det end hende. Først der gik det op fra mig hvor sindssyg forelsket jeg var blevet i hende og hvor glad og sød og smuk jeg synes hun var.

Jeg skrev dog først en standart besked tilbage med at jeg var lidt ked af det, men at det var der ikke noget at gøre ved.

Efter jeg havde ligget grædende uafbrudt i et par dage tog jeg mig sammen og fortalte det til min søster og hendes mand, jeg boede hos dem og åbnede virkelig op for mig selv som jeg aldrig havde gjort før og lærte en masse ting omkring livet og kærlighed.

Det fik mig til at tage mig sammen (med hjælp fra min svoger) at sende en lang besked til pigebarnet hvor jeg for første gang åbnede fuldstendig op og skrev hvad jeg følte om hende og hvor frygtelig ked af det jeg var over at jeg aldrig fik fortalt hende hvor skøn hun var. En virkelig lang, gennemtænkt og fuldstendig ærlig besked blev det til som endte med at jeg ønskede hende held og lykke og et godt liv. Jeg håbede selvfølgelig hun ville tage mig tilbage, men forventninger var først og fremmest om at lære af sine fejl og blive et bedre menneske.

Hun svarede til mig at det var den smukkeste SMS hun uden tvivl havde fået i sit liv og at hun både var ulykke og smigret over situationen, men samtidig var det ikke svært at forstå i hendes besked at hun var afklaret om at det ikke skulle være os.

Nu står jeg så her og føler jeg er en totalt idiot der har tabt min første rigtige forelskelse hvilket jeg har så sindssyg svært ved at indse.

Jeg lærte godt nok aldrig at snakke om følelser af mine forældre, men er der en ting jeg har lært af dem så er det at kæmpe for de ting man vil her i livet og at man ikke kommer nemt til noget, så jeg har startet med at læse ALT hvad jeg kan finde på nettet om emner og situationer der minder om denne for at kæmpe for min kærlighed.

Jeg har nu fået en god start på det eftersom den besked jeg sendte virkelig gav hende respekt og som hun som sagt blev glad for. Derefter er planen at være tålmodig og give hende tid og ikke opføre sig som en fortabt hundehvalp.

Men jeg virkelig brug for ideer og inspiration og det der jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg kan nemlig ikke lade være med at stille mig selv spørgsmålene: Hvor lang tid skal jeg vente før jeg laver et move? Eftersom hun er en virkelig smuk og eftertragt kvinde om hvad nu hvis en ny fyr kommer ind i billedet, hvad gør jeg så? Skal jeg tage kontakt i min ''wing girl'' som kender hende bedre end mig og fortælle hende situationen og bede om hjælp?

Lige nu har jeg i hvert fald bestemt mig 100% at kæmpe for hende her og jeg har virkelig ikke råd til at begå flere fejl. Nogle vil måske tænkte at det bedste er at komme videre og prøve at glemme hende, men det eneste der holder mig i gang lige nu er at jeg vil kæmpe med klør og næb for hende.

Hun har lært mig selv bedre at kende og hun har gjort mig til et bedre menneske, jeg vil simpelthen så gerne blive en del af hendes liv og vinde tilbage den første kærlighed som jeg føler jeg er gået glip af.

Håber i kan hjælpe en tortabt ung fyr.
Anonym1000
Gummi Tarzan

Re: Knust smadret og livsløs, fået som fortjent?

Indlægaf Anonym1000 » lør 27. jul 2013 20:06

Jeg har nu snakket med min ''wing girl'' og det viser sig at hun 100% er på min side frem for sin veninde...
Jeg har samtidig fundet ud af mere om situationen og det ligner mere og mere en umulig opgave...

Tøsen har været uhyggelig god til spillet og det er første gang jeg er blevet snurret rundt om en kvindes lille finger på den måde. Hun har sendt billed af hende til mig, hun har skrevet beskeder om hende som ikke handlede om vi skulle ses eller noget, men det har alt sammen været for at ''tease mig''.. Hun er en type der har rigtig mange drenge venner og hænger meget ud med fyre og ved derfor hvad vi vil have, hun så derfor mig mere som en af hendes drengevenner som hun så os bare havde sex med som samtidig var god at snakke med og som man også kunne lave andre ting end at bare knalde med. Grunden til at hun ikke ville ses mere skulle efter sigende være fordi hun ikke følte en gnist og at det ikke skulle være os to og at hun vidste jeg var begyndt at blive glad for hende.

Hun har sagt hun til hendes veninder at hun er frygtelig ked at hun har såret mig så meget som hun har gjort, men samtidig er hun helt frisk og vild og giver den gas i byen. Jeg fik af vide der var en fyr hun ikke kunne score som nu skulle være hendes store mål, så ja hun er typen der ''vil have hvad hun ikke kan få'' .....

Jeg har ikke tænkt mig at storke hende og hun skal gøre hvad hun vil og have sin tid det ved jeg, men jeg håber så inderligt at det engang kan blive os og jeg vil simpelthen ikke tillade at hun har kunne køre mig rundt som hun har gjort...

Jeg vil så gerne have lidt hjælp til den her mærkelig situation og jeg vil så gerne ramme hende lige i hjertet (Hun skulle eftersigende også være en der ikke nemt fik følelser)

Er der ikke nogle venlige sjæle med erfaring og indsigt i sådan en situation som har nogle gode råd til mig? Hvordan skal en tøs som hende håndteres.....
Anonym1000
Gummi Tarzan

Indlægaf Chacruna » lør 27. jul 2013 21:09

Det bedste råd er GFTOW. Det står for: Go. Fuck. Ten. Other. Women.

Det lyder måske hårdt, men det er den bedste kur til one-itis. Jeg har selv prøvet at have det som dig flere gange, det bedste er bare at tage sig sammen og komme videre.

Det gode er at efter du har knaldet 10 andre kvinder så er du totalt ovre det. Og hvis du ikke har de evner der skal til at gå ud og møde og knalde 10 kvinder så er det måske dér du skulle starte alligevel for det er der måske en grund til så :)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Anonym1000 » lør 27. jul 2013 21:57

@ Chacruna.

Jeg forstår din pointe og du har formentlig ret........ Men jeg kan simpelthen ikke acceptere lige meget hvem og hvor mange der fortæller mig at jeg skal kommer over hende og at den eneste måde at rejse sig på er at være stærk, give tid og møde andre kvinder.

Jeg føler jeg prøver at rejse mig nu og jeg er heller ikke afvisende for at møde andre kvinder, men lad os nu bare antage at det her virkelig er the only one.

Jeg takker virkelig for dit svar og din tid til at hjælpe mig, men jeg kunne ærlig talt bedst tænke mig at høre hvis nogen havde erfaringer med den type tøs eller lign situation som faktisk har vundet pigen.

Du har nok ret i dit svar om end det hårdt at høre, lige nu har jeg bare brug for at vide jeg kan kæmpe for hende selvom det virker umuligt og at hvis man ligesom alt andet arbejder hårdt for det så skal det nok lade sig gøre.

Jeg tror på ordsproget ''Man kan hvad man vil'' og lige nu vil jeg kæmpe for hende om end ikke andet så gøre et forsøg.
Anonym1000
Gummi Tarzan

Indlægaf Bark » søn 28. jul 2013 00:11

Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Chacruna » søn 28. jul 2013 10:36

God video Bark!

Okay lad os bare antage at hun virkelig er din eneste ene og du vil gøre alt for at få hende tilbage. Hvad er din bedste cause of action?

Go. Fuck. Ten. Other. Women.

Din bedste chance for at få hende tilbage er ved at gå ud og score andre kvinder. Når hun kan mærke du er kommet videre og har udviklet dig vil hun have dig tilbage.. Det eneste problem er at du sandsynligvis ikke vil have hende tilbage på det tidspunkt. Men det er klart din bedste chance :)

Så brug det som leverage! Tving dig selv ud i byen hver dag indtil du har knaldet 10 andre kvinder. Husk, jo hurtigere du kan gennemføre det jo hurtigere kan du få hende tilbage ;)

Og så lyt til den her sang:

I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Bark » søn 28. jul 2013 10:41

Der findes ikke en eneste ene, der findes uendeligt (næsten) mange eneste ener. Der er så mange piger i verden, der kan give dig præcis det samme som hende har givet dig, og endda mange der kan give dig endnu mere. Lad være med at tro at hun er den eneste for dig. Det er hun ikke.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Anonym1000 » søn 28. jul 2013 14:12

Bark at der ikke findes en eneste ene er en personlig holdning og du kan ikke forvente alle er enige i den, jeg vil dog give dig mest ret for personligt tror jeg heller så meget på ''en eneste ene'' men jeg vil heller ikke benægte det 100%.

Dog vil jeg sige tak for din video, jeg tror jeg har set den minimum 15 gange og det har virkelig sat nogle tanker i gang og det har faktisk hjulpet lidt da det har været den første dag i 2 uger hvor jeg ikke er vågnede og tud brølede.

Jeg vil dog gøre hvad i har sagt og andre mennesker omkring mig har sagt - nemlig gå ud og mød andre piger og GFTOW selvom jeg synes tanken skræmmer mig lidt om at det er sådan det hænger sammen...

Også føler jeg mig overbevidst om at hvis vi havde mødtes på et andet tidspunkt i vores liv end vi gjorde og søgte det samme så havde vi 100% været sammen... Hun var selv lige blevet færdig med gym, havde haft en kæreste i 2år kort før mig og det eneste hun søgte og ville var at komme ud og være fri og ikke bundet til noget. Mig derimod har det næsten været omvendt jeg har været fri i lang tid og levet livet og aldrig haft en kæreste, det føler jeg dog jeg mere og mere jeg er blevet parat til.

Tanken skræmmer mig da jeg føler på en måde jeg er blevet snydt for ''et forhold'' med hende hvis bare jeg havde mødt hende det rigtige tidspunkt og derfor håber jeg jo lige nu at det rigtige tidspunkt alligevel kommer engang. Håber i forstår min pointe.
Anonym1000
Gummi Tarzan

Indlægaf Bark » søn 28. jul 2013 17:08

Jeg er glad for at den har hjulpet dig :)

Men jeg bliver nødt til at argumentere for at der ikke findes en eneste ene. Det gør der simpelthen ikke. Der er vel 3 mia. piger i verden. Alt afhængig af hvem du er, vil du kunne finde noget "magisk" eller "specielt" med rigtig, rigtig mange af dem. Når du så virkelig klikker med en af dem, og I for alvor er sammen, så kan hun føles som din eneste ene lige nu. Men det betyder ikke at hun er den eneste for dig. Og skulle det så gå i kage mellem jer, betyder det ikke at du aldrig møder en som er lige så god som hende, eller kan give dig samme lykke. Det betyder bare at hun ikke er den du skal bruge dit liv sammen med, og du heller ikke er den hun har lyst til at bruge sit liv sammen med. Og der kan man så sige at hvis hun virkelig var din eneste ene, forudbestemt af universet og stjernerne stod på linje over jer, så havde hun nok også haft lyst til at være sammen med dig for altid. For det vil din "eneste ene" have, når du møder hende.

Men jeg lover dig, ALT bliver godt igen. Jeg har prøvet præcis det samme som dig, faktisk for nyligt, og jeg havde det også skidt. Jeg savner hende stadig, men jeg ved at lige rundt om hjørnet venter noget nyt og spændende, og det er med garanti lige så godt. Alt bliver godt igen. Det gør det altid.
Og husk lige... når der er noget man ikke kan få, så føles det meget mere værdifuldt.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Ross » søn 28. jul 2013 17:28

Jeg vil dog gøre hvad i har sagt og andre mennesker omkring mig har sagt - nemlig gå ud og mød andre piger og GFTOW selvom jeg synes tanken skræmmer mig lidt om at det er sådan det hænger sammen...

Det kan lyde lidt slemt fra et romantisk synspunkt, men det er faktisk en meget meget sund livsindstilling - forhold hvor man går og tror at den anden er ens eneste chance for kærlighed i livet bliver alt for nemt et forhold baseret på frygt, needyness og afhængig. Men hvis du har været sammen med mange og ved at skulle pigen en dag smutte, så kan du sagtens finde et nyt forhold, gør at det bliver et aktivt valg at væres sammen med personen og ikke et forhold af gensidig afhængighed.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Forhold og kærester