Knust smadret og livsløs, fået som fortjent?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Knust smadret og livsløs, fået som fortjent?

Indlægaf Anonym1000 » man 29. jul 2013 07:51

@ Ross du har sikkert ret i at det er en sund indstilling til livet og jeg kan sagtens forstå din pointe.

Jeg har bare så sindssyg mærkelig en følelse i kroppen, jeg ved godt at det er oneitis, men jeg aldrig følt sådan her før og selvom vi aldrig nåede at komme sammen som et officielt par så føler jeg at vi var et...

Jeg har selvfølgelig heller ikke kunne lade være at læse alt omkring hvad jeg har kunne finde på emnet, og synes i det forkert stadig at ville gøre et forsøg ved hende her?

Altså det kan lyde lidt mærkeligt, men min plan er virkelig at komme videre og hun skal ikke have lov til at styre mit liv og hvad jeg gør, Men.... Jeg rejser til Australien om halvanden måned ca. og skal nok være væk i 2-4 måneder jeg havde lidt planer om at invitere hende ud til en kop kaffe inden jeg tager af sted dvs. ca. om 1 måneds tid også komme tilbage og være ''awesome'' og vise hende hvad hun var gået glip af....

Jeg har blandt andet læst ''få hende tilbage miniguide'' her på siden og meget andet der handler om at få sin ex tilbage....

Jeg modsiger måske lidt mig selv ved både at ville komme videre og samtidig stadig ville gøre et forsøg ved hende, men er det så forkert?? Altså det kan jo være som andre os har fortalt mig at efter jeg har GFTOW og kommet oven på igen at jeg ikke engang vil have hende (Selvom jeg ikke kan tro på det nu og her) ....
Anonym1000
Gummi Tarzan

Indlægaf Chacruna » man 29. jul 2013 10:52

Der er ingen der siger du ikke må have det som du har det og der er heller ikke nogen der har ret til at sige du ikke må tro på "den eneste ene" hvis det er det du har lyst til. Så længe du bruger dine følelser som "leverage" til at udvikle dig! Du kan endda bruge det som åbner i byen "hej, jeg har den her tøs som jeg er helt vildt forelsket i, hvad ville du gøre i min situation?"
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Satans yngel » tors 1. aug 2013 10:12

Først. Ha ha ha ha - you pathetic little manwhore! Bitchslap! :D

Dernæst.

Damage control, damage control. Glem hende. GFTOG. Videre i teksten. Læg hende fuldstændig på is indtil du er tilbage fra Australien.

Jeg gentager. Drop kontakten med hende fuldstændig! NU!

Hvis hun skriver til dig mens du er i Australien og du overvejer at svare tilbage, så hold det i en følelsesløs tone.

Hvis du ikke hører fra hende. Så kan du forsøge at tage den op når du kommer hjem.

Ellers be awesome. Dette er det bedste for dig og sjovt nok også den største mulighed for at du kan få hende tilbage igen.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester