Bedste/fedeste måde at spørge om man skal gøre det officielt

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Bedste/fedeste måde at spørge om man skal gøre det officielt

Indlægaf flemtell » fre 2. aug 2013 19:03

Hey jeg været sammen med denne pige i lang tid, men jeg vil gerne have gjort det officielt, altså få hende som kæreste.

Hvad er den bedste/fedeste måde at spørge på?

Tak på forhånd :D
flemtell
Nyklækket

Re: Bedste/fedeste måde at spørge om man skal gøre det offic

Indlægaf Chacruna » fre 2. aug 2013 20:33

"Jeg har lyst til at vi skal være kærester for jeg synes virkelig du er sød, kan du holde til at jeg knalder dig 8 gange i døgnet, fordi ellers kan jeg nok ikke lade være med at være dig utro?"

Har du overvejet istedet at trække den i retning af et åbent forhold så du kan nyde hende og samtidig også date andre kvinder? Eller er du bange for at du ikke er god nok til at du kan holde hendes interesse hvis du giver hende mulighed for også at date andre mænd ;)

Nok ikke det svar du ledte efter, men go for it, hvis det virkelig er det du vil, og held og lykke :)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf flemtell » fre 2. aug 2013 20:45

Chacruna skrev:"Jeg har lyst til at vi skal være kærester for jeg synes virkelig du er sød, kan du holde til at jeg knalder dig 8 gange i døgnet, fordi ellers kan jeg nok ikke lade være med at være dig utro?"

Har du overvejet istedet at trække den i retning af et åbent forhold så du kan nyde hende og samtidig også date andre kvinder? Eller er du bange for at du ikke er god nok til at du kan holde hendes interesse hvis du giver hende mulighed for også at date andre mænd ;)

Nok ikke det svar du ledte efter, men go for it, hvis det virkelig er det du vil, og held og lykke :)

Haha :D

Nej, tror sku jeg har fundet den rette i et stykke tid ;)

Tænkte hvis jeg bare spurgte: "skal vi to være kærester" ville det virke afc/beta...
flemtell
Nyklækket

Indlægaf Ross » fre 2. aug 2013 21:30

Næ, det er helt fint - du skal aldrig være bange for at være lidt kikset, du skal bare hvile i dig selv og tro på det. Så kan du slippe afsted med det hele. Pigerne syntes det er sexet når alpha gutten bliver nervøs en gang imellem, det viser jo han er menneske.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Chacruna » fre 2. aug 2013 22:15

@Ross: So true! Man skal hverken være bange for at være ærlig omkring sine følelser eller for at fucke up..

Men jeg forstår nu ikke hvorfor du vil sætte ord på? Hvis det var mig tror jeg bare jeg ville hentyde til det ved at snakke åbent om mine følelser for hende, mine forventninger osv. Så kan det være hun selv bringer det op. Jeg forsøger som regel at undgå at "definere" mine forhold alt for tydeligt. Med ordet "kæreste" er der en helt masse forventninger og "Social Conditioning" der følger med. Der var en pige der på et tidspunkt beskrev det meget godt for mig, hun sagde "når man er 'kærester' er det altid den mest kedelige der har ret og definerer hvad det vil sige at være utro, om det er sex, kys eller bare det at flirte. Det er egentligt noget underligt noget".
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf flds » fre 2. aug 2013 22:25

Chacruna skrev:@Ross: So true! Man skal hverken være bange for at være ærlig omkring sine følelser eller for at fucke up..

Men jeg forstår nu ikke hvorfor du vil sætte ord på? Hvis det var mig tror jeg bare jeg ville hentyde til det ved at snakke åbent om mine følelser for hende, mine forventninger osv. Så kan det være hun selv bringer det op. Jeg forsøger som regel at undgå at "definere" mine forhold alt for tydeligt. Med ordet "kæreste" er der en helt masse forventninger og "Social Conditioning" der følger med. Der var en pige der på et tidspunkt beskrev det meget godt for mig, hun sagde "når man er 'kærester' er det altid den mest kedelige der har ret og definerer hvad det vil sige at være utro, om det er sex, kys eller bare det at flirte. Det er egentligt noget underligt noget".

Sorry for at stjæle tråden.

Det med at sætte ord på forhold: Hvad gør man med fuckbuddies hvor man aldrig har haft samtalen? Hvis man ikke bruger kondom er det vel en meget god idé at have en slags aftale om hvad der er ok? og forventer pigerne, hvis man ser dem tit, at man bare er kærester eller nok mere staged før kærester hvis man aldrig har haft snakken?
flds
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » fre 2. aug 2013 22:43

@flds. Det kommer meget an på hvad man sub-kommunikerer. En kommentar jeg har fået en del fra kvinder på det seneste er "det er sjovt, jeg synes slet ikke du virker som en player, men jeg har på fornemmelsen at du er sammen med helt vildt mange kvinder", og med det udgangspunkt er det meget nemt at holde forventningerne væk fra "kæreste".
Ellers hvis jeg er kommet til at kommunikere "kærester" og det er den retning forholdet går mister jeg som regel interessen i en periode efter jeg indser det og så for at tage forholdet i en mere "åben" retning kan jeg når jeg er sammen med kvinden igen sige noget i retning af "du må undskylde jeg har været så fjern lige på det sidste, jeg kunne bare mærke at tanken om at binde mig til en enkelt kvinde skræmmer mig rigtig meget lige nu. Jeg synes virkelig du er dejlig og jeg holder meget af at være sammen med dig". Jeg ville nok sige den slags efter sex når man ligger og holder om hinanden.
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf Action » ons 14. aug 2013 15:09

Vil du gerne gøre det til noget særligt når du spørger, så gør et nummer ud af det.
Jeg tænker lidt som ville man gifte sig med hende, men niveauet lige under: Du lejer en helikopter, flyver hende rundt over københavn imens du kaster dyr champagne, kaviar og trøfler ud af vinduet, bare for at vise endnu en af dine mange spændende sider. Så Flyver i hen over Kongens Have, hvor du til dagens event har opsat en luftpude. Så siger du "Har du lyst til at vi to tager et frit fald sammen?". I hopper ud, og du laver en perfekt fullfull(dobbeltsalto med en skrue på hver) imens du utroligt nok stadig holder hende i hånden, som du har lært, blot for at det ikke skulle blive kedeligt. I kravler ud, og ude foran står alle jeres venner, familie, tidligere lærere, og en hvid elefant, som med sin snabel giver hende et brev med gylden påskrift. I nydelig letsirlig håndskrift står der: "Til hende med den fabelagtige røv" Hun kigger op på dig, lettere forvirret, men tydeligvis glad. Du nikker til hende at hun skal fortsætte, hvilet hun gør. Hun åbner brevet og indeni står der: "Dette ønskes at være det bedste brev jeg kan give dig(foruden et fra Hogwarts) Fordi jeg ønsker at gøre dig til den gladeste pige i verden. Vil du være min kæreste? Hvorefter hun så kan krydse af i de faste: "Ja", "Nej", "Måske".
Jeg ville bare spørge ligeud, når i har det rigtigt rart sammen. "Jeg synes vi skal være ekslusive. Hvad synes du om det?."
Endnu en derail af tråden.
@Chacruna: Mht. MLTR så tænker jeg at det kræver relativt meget mere energi at have styr på flere tøser ift. hvor meget mere man får ud af det fra at have en enkelt pige. Hvis en pige ikke opfylder ens behov, så videre, og i de overlapningsperioder hvor man ikke har en fast, der har man jo flere forskellige, men LT(Long Term) når det aldrig at blive. Med flere forskellige synes jeg det tager væsentligt mere tid, end mit behov for kvindekontakt er på.
Det mest interessante aspekt i det for mig pt. er jalousidelen. Det har jeg et sticking point omkring, og tænker jeg vil prøve at sætte det op på en forestilling om at have åbne forhold til tøser, og arbejde på det igennem det.
Jeg bobler lidt: Hvis du får tid/lyst Chacruna kunne en MLTR tråd være interessant. Der er vidst flere der gerne vil have lidt styr på tankerne omkring det, og du lader til at have gjort dig en del tanker?
Senest rettet af Action ons 14. aug 2013 21:24, rettet i alt 1 gang.
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Chacruna » ons 14. aug 2013 17:58

@Action: Well, jeg havde en periode hvor jeg så tre forskellige kvinder gennem længere tid. Og så har jeg haft et åbent forhold igennem et år hvor vi begge havde andre partnere sideløbende. Men bortset fra det har jeg ikke de store erfaringer med det. Det er dog noget jeg godt kunne tænke mig at udforske mere og jeg har en fornemmelse af at det er den retning jeg gerne vil gå på nuværende tidspunkt, dog uden at være 100% sikker. Hvis jeg (eller når jeg) igen kommer i en situation hvor jeg har flere åbne faste forhold skal jeg gerne skrive noget omkring mine tanker om det i en decideret MLTR tråd, men på nuværende tidspunkt føler jeg mig egentligt ikke så erfaren på det punkt, der må næsten være nogen der har mere erfaring med det end mig :)
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Tilbage til Forhold og kærester