At spille kostbar

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

At spille kostbar

Indlægaf onit99fs » tirs 10. sep 2013 09:23

Hej gutter

Jeg har et lille spørgsmål/problem omkring det at spille kostbar.

Min dame er normalt altid super meget 'på' - altså en frisk pige med ben i næsen. Derfor undrer det mig nogle gange at hun gør som hun gør. For at tage et konkret eksempel spurgte jeg hende i går om noget da vi sad i sofaen og hun svarede ikke. Spurgte hende igen og intet skete. (Dette er sket en hel del gange på det sidste). Er det for at spille kostbar hun ikke svarer? Synes det er dybt åndsvagt at man kan sidde to voksne mennesker i en sofa og "snakke" uden den ene svarer. Er simpelthen ikke med...

Dertil er der også eksempler, hvor damen kommer hjem og nærmest ignorerer en - totalt modsætning til hvad hun selv forventer, hvis det var mig der kom hjem.

Jeg ved hun selv er en pige der elsker at man nusser om hende, tager sig godt af hende og den slags. Men det skal da gå begge veje? Jeg mener... Hvem gider blive ved med at være sød ved en tøs der ikke gengælder..

Teorier om at hun er træt af mig og den slags behøves ikke komme på banen. Jeg er ikke i tvivl om hun elsker mig og vi bliver sammen. Det er et lille problem som jeg nok er den eneste i forholdet der ser. Kunne dog godt tænke mig enten at vende den om, eller tackle det på en bedre måde end at jeg bliver indebrændt når hun ikke lige 'gider' svare eller noget andet sker.. Er næsten sikker på hun gør det med vilje! :)

peace out

/M
onit99fs
Nyklækket

Re: At spille kostbar

Indlægaf Moderator » tirs 10. sep 2013 20:36

Sig det direkte ?
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf onit99fs » ons 11. sep 2013 10:02

Det har jeg gjort. Har fortalt hende jeg bliver irriteret over de ting, men hun siger bare hun ikke hørte hvad jeg sagde (hvilket jeg ved ikke passer).

Også det her med at svare på en sms. Det er hun altid lynhurtig til med alle, men med mig går der ofte timevis - how the f can that be? Det er da mig hun burde svare hurtigst :D
onit99fs
Nyklækket

Indlægaf Fætter Stream » tors 12. sep 2013 15:40

Det med sofaen ligner mere at hun er ved at udvikle en depression eller noget andet psykisk?

Prøv at google for early signs / tidlige tegn for depression og spørg på nogen psykologi forums. Altså prøv at skrive de ting ned du synes føles mærkelige og spørg rundt omkring om nogen har en ide om hvad det kunne være.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Circe » tors 12. sep 2013 16:55

Synes ikke det er tilstrækkeligt med info til at sige noget om depressive tendenser?
Jeg vil hellere spørge, om hun hele tiden har opført sig sådan eller om det er opstået for nylig? Hvis det er opstået for nylig, så vil jeg gerne høre, hvordan jeres forhold har udviklet sig? Er der nogle ydre begivenheder, vi ikke ved noget om (flytning, uddannelse, familie fx).

Du skriver også, at hun elsker at blive nusset og at man/du tager dig af hende, men at du synes, det skal gå begge veje. Det tyder på at det ikke kun er kommunikation, men også i adfærden, at tendensen manifesterer sig?? Kan du uddybe det?

Hvordan reagerer du generelt på hendes adfærd og når det her sker? Jeg fisker her efter, om du muligvis er med til at forstærke hendes adfærd uden du selv er klar over det.

Hvordan har I det sammen, når I sammen er ude blandt andre? Det kan sagtens tænkes, at hun er "på" in public, men har fundet stor tryghed i dig og derfor ikke har behovet for at være 'på stikkerne' socialt. "Sociability" og "alertness" er ikke nødvendigvis stabile, men afhængige af den relationelle kontekst.
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf onit99fs » fre 13. sep 2013 11:16

En despression tror jeg nu også er udelukket. Vi er lige flyttet rigtig sammen. Jeg ved hun har meget at tænke på da hun er i gang med sin afsluttende eksamen.

Om jeg forstærker hendes adfærd kan muligvis godt være rigtigt. I starten har jeg nok reageret forkert ved at blive irriteret over det, men det droppede jeg hurtigt fordi jeg vidste det ikke førte til noget godt, så nu stopper jeg bare med snakken, hvis hun vælger ikke at svare. Altså jeg prøver ikke på at fortælle hende det igen. Jeg synes ikke hun gjorde det i starten, det er noget der er opstået.

Et andet eksempel er når vi går i seng om aftenen. Der kan hun bare vende sig om og ligge sig til at sove - uden at sige godnat. Det synes jeg er mærkeligt, men det er måske bare mig? Selvfølgelig behøver man ikke sige godnat konsekvent hver aften..

Generelt har vi det rigtig fint sammen når vi er ude, men det er korrekt at hun er ekstra meget på når vi er ude blandt mennesker. Vores forhold har udviklet sig på den måde at det er seriøst - hun vil have børn, hus osv. ja hele pakken. Taget det i betragtning synes jeg de her 'episoder' er mærkelige. Måske jeg bare har brug for mere bekræftelse fra hendes side af, end jeg egentlig lige havde forventet. Og hun omvendt måske er dårlig til at bekræfte mig.
onit99fs
Nyklækket

Indlægaf Circe » fre 13. sep 2013 12:45

Det lyder som om I har et seriøst forhold og vil hinanden. Får du nok bekræftelse fra hende på andre tidspunkter? Hvordan er sexlivet og hvordan blev du bekræftet af hende før I flyttede sammen?
Hvis hun virkelig gerne vil jeres forhold, så tror jeg ikke på, at hun vil gøre noget for at genere. Slet ikke, når det er en vedvarende adfærd.

Jeg vil sige, at det her måske handler om, hvordan man etablerer sig som par og bliver ved med at SE hinanden (som selvstændige individer med dertilhørende behov). Det kan selvfølgelig være en udfordring, når man flytter sammen. Der er mange små ting, der skal tilpasses og kommunikation og samliv bliver unægteligt anderledes og man skal helt sikkert gøre en større indsats end når man er kærester, der bor hver for sig.
Tidligere har du sikkert oplevet hende som mere "på", men i og med, du bor sammen med hende, så kommer du også helt tæt på hende og hendes privatsfære. Det er ikke sikkert, du helt har set hendes behov for ikke at være på?
Senest rettet af Circe fre 13. sep 2013 15:32, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf onit99fs » fre 13. sep 2013 13:53

Hej Circe

Sexen er god, og det er stort set hver dag. Nogle gange to gange dagligt (hvis jeg er heldig!)... Det du skriver der er genialt. Jeg har slet ikke tænkt over det på den måde. Før så vi jo ikke hinanden ligeså meget, så det giver rigtig god mening.

Jeg tror også jeg overtænker meget. Spekulerer og gør mig selv usikker over ting som egentlig slet ikke er tilstede i hendes verden, men kun findes oppe i mit hoved.

Tusind tak for dine vise ord!
onit99fs
Nyklækket

Indlægaf Kami » man 7. okt 2013 23:08

Jeg har boet sammen med 2 kærester (ikke samtidig ;) ) og engang imellem havde jeg lyst til at sprede en dug henover deres hoved, stille en lampe ovenpå og lade som om, de ikke fandtes.
Ikke fordi de ikke var/er fantastiske mænd. Nogle gange har man bare brug for sit space. Jeg oplevede også, at havde jeg i en periode ikke fået dét, så kunne jeg simpelthen gå så langt ind i mig selv /mine egne tanker, at jeg ikke hørte når kæresten snakkede til mig. Andre gange ignorerede jeg ham, fordi jeg bare var skide træt i mit hoved og ikke magtede at NOGEN skulle snakke til mig. Jeg gjorde det samme imod mine forældre, dengang jeg boede hjemme. Scccccch.

Det er en stor gave, at kunne være stille sammen.

Derudover kan det virke voldsomt, når man kommer hjem fra arbejde /studie, at blive mødt med snak-snak-snak og tusind ting at forholde sig til. Jeg synes oftest, at man hører mænd brokke sig over det, men jeg oplever det også selv som en gene. Jeg har 1 husregel: Den første ½ time, fra jeg kommer ind ad døren, der siger man "Hej" og så holder man kæft. Når jeg så har fået tøjet af, smidt tasken, taget lidt at drikke og siddet med benene oppe i sofaen et kvarters tid, så skal jeg nok henvende mig og snakke om min dag, lytte til kærestens og forholde mig til hvadend der kan være. Men den der halve time er bare så pisse vigtig.
Kami

Indlægaf Cheriot » søn 13. okt 2013 01:04

Jeg er ret enig med Circe og Kamikee. Jeg ville også gætte på at det var sådan noget at det drejer sig omkring.

Hehe, jeg havde det faktisk præcis ligesom dig Kamikee, da jeg boede sammen med en ekskæreste. :) Det er på ingen måde fordi man ikke er glad for kæresten eller ikke gider snakke med ham, men man trænger man bare lige til at koble af og så føles det at blive ramt med en hel masse spørgsmål mere som en irriterende og uoverskuelig byrde, selvom man godt ved det bare er kærligt ment og af interesse for en.

Men det bedste uanset hvad, vil det nok være at tage en snak med hende om alle sådan nogle ting så snart de dukker op. Fordi der vil garanteret være flere småting i starten når man lige er flyttet sammen og skal tilpasse sig hinanden, hinandens forskellige måder at gribe ting an på osv. Og det at kunne få snakket ud om tingene og have en ordentlig kommunikation er virkelig vigtigt i længden (medmindre man da er fan af drama, hehe).

En måde man bl.a. kan gøre noget ved det her(hvis det da rigtigt nok er det som det handler om), som mig og min ekskæreste gjorde, er at aftale dage ”hvor man er sammen” og så selvfølgelig sørge for rent faktisk at bruge de dage på at have noget kvalitetstid sammen. Ligesom da man boede hver for sig. Både som en måde stadig at have kvalitetstid sammen(hvilket man nemt kan glemme når man pludselig bor sammen), og ligeledes for at kunne adskille ”I aften er vi to rent faktisk sammen” og ”I aften er det hverdag, hvor vi bare bor sammen”. Hvis det giver mening? På den måde vil det nok være nemmere også at give hinanden mere plads til hverdag og ikke have det samme behov for længere samtaler/hinandens bekræftelse hver dag.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Næste

Tilbage til Forhold og kærester