Målsætninger for dem der har en kæreste

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Målsætninger for dem der har en kæreste

Indlægaf Jeg vil dø » ons 23. okt 2013 20:14

Hvis man virkelig gerne vil forbedre sit game - Hvad kan man gøre, når man har en kæreste?

Social Proof ad libitum?
Jeg vil dø

Re: Målsætninger for dem der har en kæreste

Indlægaf Fsharp » ons 23. okt 2013 22:35

I teorien kan man vel gøre det hele undtagen at close.

Men jeg tænker at man i høj grad kan forbedre sit sociale skills ved at 'game' kærestens veninder og venner. Desuden kan man øve skills som dans og sex med kæresten.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fætter Stream » tors 24. okt 2013 01:54

Tendensen er nok at man mister motivationen til at gå aktivt ud.

Men synes nu man lærer en hel masse af at omgås et kvindfolk i det daglige. Der er jo en masse ting man har hørt om eller læst men ikke set IRL, og de fleste ting popper op af sig selv i et forhold.

+ er der jo en masse ting man kan optimere på "off field" omkring livsstil, tøj, træning, innergame osv
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf kcid » tors 24. okt 2013 15:23

Du kan naturligvis øve dine skils i sengen (og hendes for den sags skyld)

Men du kan jo også øve dig i at have en super flirtende attitude overfor piger, uden at du vil score pigen og på den måde bare have en personlighed som tiltrækker piger. Du har intet at miste, det værste der kan ske er at du må sige nej til sex. Fordelen er at du vil få det sjovt, hvis jeres forhold bryder. Ulempen er at du kan bringe dig i en situation hvor du har svært ved at sige nej.
kcid
MacDaddy

Tilbage til Forhold og kærester