Scoret langt over og har kørt den for langt, hvad nu?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Scoret langt over og har kørt den for langt, hvad nu?

Indlægaf Kresh » søn 10. nov 2013 16:11

Hej drenge (og piger? ;) )

Jeg har ikke skrevet herinde før, men har læst en del.
Jeg er en player.
Har scoret hende her 9'eren i byen for ca en måned siden (har scoret langt over, er måske selv en 6'er eller 7'er).
De første 3 uger må jeg indrømme at jeg røg lidt ind og ud af mit game fordi jeg kunne se at hun virkelig var faldet for mig, og jeg overvejede derfor om jeg skulle droppe spillet og blive kærester med hende - hun er jo en vildt god scoring for mig, også personlighedsmæssigt og hun har de helt rigtige værdier for mig.
Så holdt jeg den her fest i sidste uge hvor jeg inviterede hende med, og alle mine venner spurgte hende om vi nu var kærester, hvortil hun så svarede ja uden overhovedet at have snakket med mig om det før.
Jeg reagerede lidt tilbageholdent, men efter et par sekunder smilede jeg bare og accepterede det.
Den sidste uge her efter festen har hun været helt forgabt i mig, men jeg har bare ikke nogle sommerfugle i maven.
Jeg sagde til hende igår at jeg havde det lidt svært med følelser og at jeg havde brug for tid og alt det der.
Hun tog det meget pænt men tror hun tænker ret meget over det..

Og så lige nogle fakta - jeg er 23, hun er 28.
Og ja hun er nok klar til at slå sig ned og nej det er jeg sku ikke!
skal lige siges at jeg prøver at game med morale, så er ikke fuldkommen ligeglad med at såre piger :)
am i loosing my game?

Hvad er din vinkel på det her? har prøvet at gøre det kort :)
Kresh
Nyklækket

Re: Scoret langt over og har kørt den for langt, hvad nu?

Indlægaf Chacruna » søn 10. nov 2013 16:33

Bare gør som du har lyst til, hvis du gerne vil date hende lidt så go for it...
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Kaizen » man 11. nov 2013 16:55

Det er nice at have en kæreste, hvorfor ikke bare nyde det så længe det varer?
Hun kan nok godt regne ud at du ikke er helt klar til at få børn lige nu, men det er vel ikke dit problem?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf kcid » man 11. nov 2013 19:50

Haha, grineren du rater dig selv!

Tror det forskeligt om man er typen som har kærester... Jeg forstår fuldstændig at du vil holde det til sex. Men tror du køre et problem op som dybest set ikke er der. Hvad føler du selv? Har du lyst til at gå ud med hende, ta' hende ud at spise, opleve og være sammen, hænge ud med hende i afgrænsede perioder? Så gør det i afgrænsede perioder. Nu du kalder dig en player må du næsten have prøvet det engang eller to før - altså at en pige prøver at konvertere et sex forhold til et rigtigt forhold. Min teori er at mange piger automatisk gør det for at tjekke om man kun er sammen med dem for sex. Men hvis du godt kan lide hende som person, så vis det 100% - og knep videre bag efter ;)

Hvis hun er vild nok med dig, og du formår ikke at såre hende vil hun jo komme tilbage igen og igen af netop den grund. Så kan det godt være hun inderst inde ville ønske at i var kærester, men det er i jo to som skal bestemme (Hvilket vel heller ikke er helt urimeligt)

I øvrigt tror jeg godt hun kan regne ud at med den aldersforskel vil jeres liv til daglig være ret forskelligt, derfor er det også i hendes interesse at nøjes med at dele det som faktisk virker mellem jer...
kcid
MacDaddy

Indlægaf Noah » søn 19. okt 2014 19:08

Nu kommer mit svar nok lidt forsent, men kan være andre får gavn af det fremover.

Angående det med, at det ikke kilder i maven, så tror jeg det er normalt for mange drenge, når de kan mærke, at pigen måske er lidt mere vild med én end omvendt. Og især med players. De lever jo af, at jagte og når man pludselig har fanget byttet er jagten slut og man mister derved noget af den gejst man ellers er vant til. Så synes i hvert fald ikke man skal droppe hende af den grund.
Hvis forholdet kan være på dine præmisser (at hun er klar over, at du ikke vil have børn nu osv) så go for it!
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Tilbage til Forhold og kærester