Hvad skal jeg gøre?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Hvad skal jeg gøre?

Indlægaf Circe » tors 12. dec 2013 16:23

Chacruna skrev:Jeg synes du skal snakke med hende om det og være helt ærlig omkring hvad du føler. Det kan sagtens være at det rigtige er at i går fra hinanden, i så fald må i finde en løsning på at i bor sammen, men det burde være til at finde ud af.

Du kan også overveje at forsøge at køre forholdet i en mere "åben" retning. Læs The Game og Terningemanden for hende og arbejd på at nedbryde både din egen og hendes social conditioning så i kan gå ud sammen og forføre kvinder til trekanter og eksperimentere med at udfordre hinanden.
Det behøver ikke engang at være noget seksuelt, i kan også lave andre ting som at tage til forelæsninger sammen eller begynde at BASE-Jumpe. Jeg ved jo ikke hvad i laver sammen når i er sammen, men hvis det bare er "se fjernsyn, bolle, sove, lave mad, bolle, læse lektier, gå i biffen" som er det de fleste forhold består af, så undrer det mig ikke at det går dårligt.

Husk i begge kun lever én gang, de fleste mennesker vil gerne leve et spændende og unikt liv, men det er de færreste der har motivationen til at opnå det på egen hånd. Din kæreste bør være som en god wing, hvor i motiverer hinanden til at få nogle unikke oplevelser sammen (og til tider hver for sig). Find ud af hvad du gerne vil og fortæl det til din kæreste, også hvis det er at kneppe andre kvinder end hende, eller sammen med hende. Hvis hun ikke er nede med det så er hun ikke den rigtige kvinde for dig, med mindre du er en doven hund der hellere vil gå på kompromis med det (sandsynligvis) eneste liv du har og ikke gå efter dine drømme. Problemet er at jeg ikke tror du vil det nok, mit gæt er at du hellere vil leve et "normalt" liv end rent faktisk at opnå noget unikt og storartet. Jeg håber du kan modbevise mig, men beklager hvis jeg ikke tør sætte næsen op efter det ;)

Hvad drømmer du om? Hvis du kunne leve på præcis den måde du ville hvordan ville det så være? Det må gerne være at bo på et slot med 730 jomfruer (så du kan have trekanter med 2 nye piger for hver dag i året), jeg er ligeglad, så længe du er ærlig. Derefter må du arbejde på at nå dertil, men det kommer vi til senere.

Din drøm må selvfølgelig også gerne være at finde en villig hval at få børn med mens du spiller World of Warcraft i en kælder. Så længe du er ÆRLIG og det virkelig er det du vil. Men vær ikke bange for at drømme stort. Vi lever på et tidspunkt i verdenshistorien hvor stort set alt er muligt!

Hahaha :D
Ind imellem synes jeg Chacrunas gode råd er farvet en smule af egne drømme og holdning til en monogam tilværelse :-P
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Kaizen » tors 12. dec 2013 19:51

Hahaha indeed :)

Er enig med Kamikee om at det er vigtigt at give hende en lytter, men på den anden side skylder HUN også DIG at gøre en indsats for at få forholdet til at fungere.
Du kan ikke redde forholdet ene mand, og hvis du prøver ender du bare med at slide dig selv op indtil det hele alligevel bryder sammen (trust me, jeg er lige kommet ud af sådan et forhold).

Så jeg ville anbefale en mere åben approach:
Jeg synes ikke vores forhold kører særlig godt, hvad synes du?
Bla bla (har også nogle ting hun er utilfreds med og/eller at det ikke har noget med dig at gøre)
Skal vi gøre noget ved det?
Bla bla (ja)
Hvad?
Bla bla (konstruktiv dialog og problemløsning)
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kami » tors 12. dec 2013 20:53

Kaizen skrev:Hahaha indeed :)

Er enig med Kamikee om at det er vigtigt at give hende en lytter, men på den anden side skylder HUN også DIG at gøre en indsats for at få forholdet til at fungere.
Du kan ikke redde forholdet ene mand, og hvis du prøver ender du bare med at slide dig selv op indtil det hele alligevel bryder sammen (trust me, jeg er lige kommet ud af sådan et forhold).

Så jeg ville anbefale en mere åben approach:
Jeg synes ikke vores forhold kører særlig godt, hvad synes du?
Bla bla (har også nogle ting hun er utilfreds med og/eller at det ikke har noget med dig at gøre)
Skal vi gøre noget ved det?
Bla bla (ja)
Hvad?
Bla bla (konstruktiv dialog og problemløsning)

Jeg er for så vidt helt enig, men det er ikke sikkert, at der i samme samtale kommer løsninger på bordet. Hvem ved, hvor hun er henne ? Måske bliver første snak en øjenåbner for hende ift. hvor slemt forholdet halter, måske skal hun til lægen, whatever. Så man skal være villig til at sige "Okay, nu er vi begge to klar over, at forholdet ikke fungerer, lad os snakkes ved om X antal dage omkring hvad vi gør ved det."

Så får man også selv tid til at mærke efter, hvad man egentlig vil.
Kami

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester