En underlig tankegang

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

En underlig tankegang

Indlægaf konan » tirs 13. maj 2014 18:36

Jeg har mødte den her søde og rare pige, som jeg på det kraftigste overvejer, at tage skridte videre med. Men jeg lider desværre en helt vildt dårlig jalousi, som gør at jeg bliver helt vred, ved tanken om at hun har været sammen med 4 fyre før mig, og her snakker vi sex. Og jeg ved ikke hvorfor at jeg tænker sådan, fordi at sex efterhånden er så almindeligt, både for hun køn, som han køn.

har i ikke nogle gode råd?
konan
Nyklækket

Re: En underlig tankegang

Indlægaf leon... » tirs 13. maj 2014 22:17

Er det ikke totalt ligegyldigt hvis du synes hun er sød? Hvor mange har du selv været sammen med siden 4 fyre er et problem?

Du kan evt. prøve at vende det til noget positivt, at hun allerede har prøvet "det der sex". Hun har muligvis allerede løbet hornene af og klar til noget mere fast hvor hun ikke skal bekræftes hver weekend.
leon...
Private Johnson

Indlægaf Fætter Stream » ons 14. maj 2014 03:21

Det hedder Madonna/Luder kompleks, de snakker vældigt meget om det i gamemiljøet i USA, (M/W complex kalder de det.)

Pga samfundet og Disneyfilm har en del fyre det sådan at de piger de knalder og har one night stands med ser de som "ludere" og sluts, det er dem man har det helt fint med at se på redtube og score i byen - men til forhold leder de efter en jomfru-Madonna der er disney-ren og ikke er "beskidt" af alle de der sexting og som ikke fantaserer om at knalde med kendte og sådan noget.

Det fungerer så dårligt som tankegang fordi piger jo er sexuelle, som regel har pigerne faktisk MERE sexerfaring end fyrene (fordi fyrenes sexerfaring er fordelt meget ulige med 5% der knalder som sindsyge og pigernes er mere jævnt fordelt). Der er kun en slags piger, ikke to.

Ved ikke hvordan man kommer af med det, har ikke dyrket det så meget. Gir jo ikke nogen mening man vil have en kvinde der ikke er interesseret i sex, hvad skulle hun overhovedet med en hvis hun ikke gad sex og mænd?
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Bark » man 8. sep 2014 13:23

Lige et sent svar, men...
Det er, som Stream er inde på, fordi du lider under social conditioning.
Da jeg var helt ung og uerfaren, kunne jeg også let få den følelse, hvis hende jeg så, havde været sammen med flere end mig.
Min løsning til dig er, at læse en masse materiale om pick up og social conditiong, og så være sammen med en masse piger.
Hvis du aldrig lærer at acceptere, at alle piger (måske ikke meget religiøse) er ens, og de elsker sex mindst (ofte mere) lige så meget som drenge, så kommer du nok aldrig til at opnå de ting med piger, du gerne vil.
Desuden, skal du se den her video:
http://youtu.be/wxWuREjuLAE
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Kami » søn 21. sep 2014 00:22

Når du har prøvet det her parforholdsting af nogle gange, lærer du at distancere dig selv fra det. Jeg synes heller ikke det er fedt at tænke på de piger, min(e) kæreste(r) har haft sex med tidligere, men jeg har haft en tendens til at finde sammen med 'man whores', så det har jeg måtte deale med. Nu har jeg været seksuel aktiv i snart 14 år, og haft min del af både kortere og længere forhold, og jeg har lært at tackle det bedre.

I starten af et forhold er det som regel sværest, fordi jeg føler mig lidt sårbar, men når man føler sig tryg i relationen, bliver det nemmere.
Kami

Tilbage til Forhold og kærester