Kan jeg få hende tilbage? - Tricky

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Kan jeg få hende tilbage? - Tricky

Indlægaf naaas » tirs 27. maj 2014 23:47

Hej alle.

Jeg står i den dumme situation at mine kæreste gennem et halvt år er gået fra mig.
Det kom som en chok for mig. Det er sket lige pludselig.
Som hun selv siger så har hun mistet alle følelserne for mig inden for de sidste 1-2 uger.

Vi har ca. 1,5 times kørsel mellem hinanden, så vi kan kun ses i weekenderne, desværre :/
Jeg skal til at læse tættere på hende, så der bliver afstanden et mindre problem, men det bekymrer os stadig meget at vi ikke ved hvor tit vi kommer til at ses og sådan..

I forholdet er vi gået meget op i det hele skulle være perfekt, da jeg har været i et forhold før det, hvor der ikke var så godt til sidst, og snakket om det og sådan.. Og jeg har nærmest lukket de dårlige ting ude. My bad :/ Skulle have snakket med hende om dem..

Tror måske selv det hele er ramlet sammen for hende og at det er derfor hun har mistet følelserne så hurtigt..

Jeg tror ikke på hun har mødt en anden, og det er også det hun siger til mig.
Hun vil bare kun være venner, og selvom jeg siger vi kunne give det en chance i stedet for bare at give op, tror hun ikke på det.

Jeg snakkede i telefon med hende i 2 timer i dag omkring alt det her, (hun slog op i søndags), og der sagde hun at hun ikke troede på det men hun håbede på det kunne blive os igen.. men hun troede det ikke fordi hendes følelser var væk..
Og hun vil heller ikke gå ind i forholdet igen af ren medlidenhed. og det skal hun heller ikke!

Jeg skal være sammen med hende på lørdag og få snakket med hende om det hele. For en sidste gang, for det er ikke så fedt at snakke om.. hun bliver selv lidt irriteret hvis man bliver ved..

Vi har aftalt at prøve at bare være sammen som venner og se om der kunne komme nogle følelser frem igen, men som sagt virker hun meget lukket over for det.

Jeg har sagt at vi skal bruge god tid, og slappe af med det hele og tage det som det kommer. Hun vil virkelig gerne være ven med mig stadig. Det har jeg det bare lidt svært med. Vil ikke bare være en af de andre..

Hvad siger i til det? er løbet kørt, eller er der stadig en chance? og hvad med lørdag? har i nogle forslag til hvad jeg skal gøre der? Vil ikke have det bliver sådan noget med vi bare skal knalde igen og sådan.. jeg vil rent faktisk gerne have hende tilbage!

Og har i nogle idéer om hvorfor hun så pludseligt mister alle følelser for mig? hun har virkelig været smask forelsket i mig, og har intet kunne mærke med at noget har været galt :/

Håber på en hjælp, selvom det her nok bare er en af alle de andre historier..
naaas
Gummi Tarzan

Re: Kan jeg få hende tilbage? - Tricky

Indlægaf Fætter Stream » ons 28. maj 2014 15:27

viewtopic.php?f=18&t=1184

Jeg tror stadig du har en chance.

Vil tro hun har 2 behov:

a) at fortælle dig en masse ting som hun synes er problematisk ved forholdet. bare lyt til det uden at diskutere og modsige hende men for at finde ud af hvad hun synes og for at hun kan få luft
b) at du ikke non-needy. Det kan godt være en slags test hvor hendes hjerne vil se om du bliver en needy bitch og tigger hende om at komme tilbage. Den bestås hvis du er cool med at i ikke skal være sammen mere. Det er det vigtigste. Lad være med at foreslå hende i skal være sammen igen, lad være med at snakke om det. Du kan ikke overtale hende ved at snakke om det alligevel. Det er godt at ses, men ikke snak om "skal vi være sammen igen".

Jo mere du siger "lad os blive kærester igen" jo mere lukker hun af, tror selv det er derfor den her slags problemer tit eskalerer til brud. pga. fyren ender i en rolle hvor han tror han skal bede om forhold-tilbage hele tiden, og hver gang han gør det mister hun noget for ham til det hele er væk.

Vær sådan lidt cowboy agtig "if it happens it happens." -- "du er en dejlig steg, det ville være fint at være kærester, men hvis det ikke skal være så må jeg jo finde en anden" hvis hun spørger dig.

Det er helt fint du er sød ved hende og gør ting for hende og sådan, det må bare ikke have antydningen af at du gør det for at få hende tilbage.

Jeg har sagt at vi skal bruge god tid, og slappe af med det hele og tage det som det kommer. Hun vil virkelig gerne være ven med mig stadig. Det har jeg det bare lidt svært med. Vil ikke bare være en af de andre..
Ikke gå så meget op i hendes ord. "være ven stadig" kan betyde alt fra "jeg vil gerne have han redder vores forhold, så nu sørger jeg for vi stadig har kontakten så han kan gøre tingen" til "hader ham og vil ikke ses men jeg vil hellere være høflig". hendes følelser er nok meget kaotiske anyway.

Og har i nogle idéer om hvorfor hun så pludseligt mister alle følelser for mig? hun har virkelig været smask forelsket i mig, og har intet kunne mærke med at noget har været galt :/
ja men det sker, sådan er kvinder bare. de kan være utilfredse i et stykke tid, hvor de måske ikke en gang selv ved hvad problemet er. og når de så får det sagt så skifter de helt over lynhurtigt. omvendt kan hun også lige pludseligt skifte tilbage til at hun godt vil være kærester.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf naaas » ons 28. maj 2014 17:08

jeg har så allerede sagt til hende flere gange jeg gerne ville have hende tilbage :/ Jeg har været meget frustreret over det, og det ved hun..

Hun er blevet meget sådan at hun rigtig gerne vil være venner men det er så også det. Og jeg kan ikke forstå hun ikke bare vil gøre det som hun får lyst til når vi skal være sammen, hvilket jeg har sagt til hende også.. det er fx med at kysse eller holde om hinanden når man ligger i sengen og ser tv. Hun vil virkelig ikke gøre det og hun siger hun er bange for det kommer til at ske.
Det virker som om hun lukker mig ude :/ fordi hendes hjerne siger der er forkert, fordi hun har mistet følelserne.. og så er hun nok bange for at tage en chance mere da hun er bange for at blive såret tror jeg.

Hvad kan jeg gøre fra nu af? når jeg siger at vi bare kan være venner siger hun at det er hun glad for.

Men jeg har jo nok allerede fucked det op? eller hvad? kan jeg stadig redde det?

det sidste hun har sagt til mig er at hun havde en underlig følelse når hun tænkte på mig og hende, men hun kunne ikke sige om det var godt eller skidt, men hun hældte til skidt.
naaas
Gummi Tarzan

Indlægaf naaas » ons 28. maj 2014 17:29

og så glemte jeg lige at spørge om hvad i synes der skal ske på lørdag når jeg skal være sammen med hende :O det bliver lidt underligt jeg ikke engang må holde om hende eller kysse hende :/

Og hvor lang tid kan der gå før hun får følelserne tilbage, hvis de overhovedet kommer? :O
naaas
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » ons 28. maj 2014 20:12

Surt at hun ikke gider dig og rent ud sagt dumper dig, meeen hvis forholdet ikke er gensigt og hun ikke er investeret i dig på samme måde som dig i hende, hvorfor leve videre i en eller anden fantasi?

Når alt kommer til alt er hun er bare en pige, og piger kommer og går ligesom så mange andre ting i livet. Du kan lige så godt vende dig til det.

Den eneste konstante ting i dit liv er dig selv, og af samme grund gør også ond at læse den måde hvorpå du bare vil have det her forhold til at fungere for enhver pris, og et sted i processen giver købt på dig og gør alt for at hende tilbage.

Så mit råd er blot: Lad være med at jage folk. Lige nu står du foran at skulle flytte til en ny by og starte nyt studie, det er en fantastisk mulighed, Gør din egen ting på dine egne præmisser, arbejd hårdt og vær den bedste udgave af dig selv. Hvis du gør det, vil de rigtige mennesker, dem som oprigtigt høre hjemme i dit liv, automatisk komme til dig. Hvis ikke, så er det okay.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf TheBoss » ons 28. maj 2014 22:31

naaas skrev:og så glemte jeg lige at spørge om hvad i synes der skal ske på lørdag når jeg skal være sammen med hende :O det bliver lidt underligt jeg ikke engang må holde om hende eller kysse hende :/

Når du har det sådan, skal du helt klart ikke se hende. Overhovedet! Det kommer bare til at gøre ondt og generelt være akavet. Gør dig selv den tjeneste at lade være med at se hende.
naaas skrev:Og hvor lang tid kan der gå før hun får følelserne tilbage, hvis de overhovedet kommer? :O
Det skal du ikke regne med hun får. Brug ikke mere tid på eller med hende. Hvis hun mod al forventning skulle få interessen for dig tilbage, skal hun nok melde sig på banen. I mens skal du ud og møde nye tøser og gøre dit liv så awesome som muligt.
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf naaas » tors 29. maj 2014 14:57

Der er sket en lille drejning :)

I går aftes besluttede jeg mig for at tage chancen og være kold. Det gjorde jeg fordi jeg vidste hun var alene og hun måske ville tænke over det hele så.

Jeg sagde flere gange til hende, at jeg nok ikke kom på lørdag og jeg ikke bare kunne være en ven for hende.. Jeg kan ikke bare være en af hendes venner..
Jeg sagde at det ikke kunne blive os to igen, når hun har det sådan, og det har jeg accepteret og indset.

I løbet af ca. 3 timer ændrede hun sig fra "jamen det skal ikke være os to længere, jeg har ikke flere følelser, er ked af det" til "jamen kommer du så ikke på lørdag?", "kan vi ikke godt mødes og se hvad det bliver til", "Jeg skulle have givet det en chance som du sagde jeg skulle, det har jeg indset nu hvor det er for sent :/"

Hun gik sådan helt i panik over at hun skulle miste mig helt, og hun siger hun ikke ved om hun har gjort det rigtige med at slå op alligevel og sådan nogle ting.

jeg har sagt til hende at det var for sent nu, for det eneste hun havde fyldt mit hoved med, var at det var forbi, hvortil hun spurgte om det var for sent at prøve igen.
Så svarede jeg igen at det er for sent fordi det siger hun at det er.
Altså, jeg kørte lidt på at det var hendes egen skyld.

Så nu må vi se hvad det bliver til. Føler selv jeg har en lille chance, men har endnu ikke besluttet mig for om jeg skal tage hen til hende, eller jeg skal lade være.. det må tiden vise.
naaas
Gummi Tarzan

Indlægaf Fætter Stream » tors 29. maj 2014 16:37

du må jo selv om hvad du beslutter dig for, det har jeg ikke nogen holdning til.

ser ikke det her som specielt drama-agtigt men som noget stort set alle piger kan finde på at gøre hvis der er noget knas i forholdet

det er vigtigt du ikke er super afvisende når hun siger hun fortryder og sådan. ikke godt at smide en spand koldt vand i hovedet på nogen der er imødekommende. vær sådan "jeg hører hvad du siger, men jeg ved ikke hvad jeg ved endnu", "ja vi er gode sammen men måske skulle det bare ikke være" "jeg vil gerne tænke over det, jeg kan ikke love hvad jeg kommer op med, der går lidt tid". tænk lunkent vand, ikke koldt :)

hvis du vil have hende tilbage, så hold kontakten, snak om andre emner end "skal vi være kærester igen?", sæt et møde op og der kan du så snave hende og have sex og så burde den ged være barberet

hun sku nu gerne føle det mere som om hun har erobret DIG tilbage
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kami » søn 8. jun 2014 18:57

Stream skrev:du må jo selv om hvad du beslutter dig for, det har jeg ikke nogen holdning til.

ser ikke det her som specielt drama-agtigt men som noget stort set alle piger kan finde på at gøre hvis der er noget knas i forholdet

Hvis man er under 23 år, så ja. Hvis jeg var kæreste med en pige der pullede den der på mig, så var det bare ærgerligt. Det er følelsesmæssig afpresning og det er lige så vammelt, som jalousi-drama og alt det andet.

Hvis nu pigerne konsekvent blev dumpet, når de pullede sådan én, så ville de jo nok lære at styre deres drama-issues. Men fordi nogle fyre bare accepterer, at "sådan er piger", så kan de få lov til at blive ved med, at køre jer rundt i manegen.

Jeg fatter ikke, at I gider stå model til det.

Til trådopretteren: De hjertekvaler, du får herfra, er sgu din egen fejl. Der findes kvinder derude, der ville elske at være sammen med en fyr som dig - du kan tydeligvis finde ud af at score damer, siden du fik gaflet hende her til at starte med. Der findes også kvinder, som sætter pris på en reel mand og ikke har behov for drama, for at kunne mærke sig selv eller kærligheden.
Hvis du finder dig i det bullshit, så er det jo helt okay - så skal du bare æde, at du finder dig i det bullshit og så må du jo ty til samme strategi igen, når hun gør det een gang til (hun er jo sluppet afsted med det før).

Du fodrer hende med gratis validering, hvis du går tilbage til hende og hvorfor skulle hun ændre en taktik, som virker. Hun får lidt action i sin kedelige hverdag, hun får opmærksomhed fra dig OG hun får et boost ved at vinde dig tilbage, fordi hun alligevel er så interessant at du gerne afleverer dine nosser til hende i en fin æske med silkesløjfe og crepepapir.

Du KUNNE også bruge sommeren på at bolle nogle lækre damer og finde en kvinde, der hviler så meget i sig selv, at hvis hun slår op med dig, så er det helt reelt fordi I ikke har mere godt at byde hinanden... og ikke fordi hun er en lille forvirret pige med drama-afhængighed og behov for ekstern validering.

/// tough love, men vi er altså nogle hunkøn, der ikke er tossede på lige dén måde. :geek:
Kami

Tilbage til Forhold og kærester