Mixed signaler. What to do?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Mixed signaler. What to do?

Indlægaf Cappy » ons 23. jul 2014 15:32

Hey alle!

Jeg har en problemstilling, som jeg håber i kan hjælpe med at reflektere over, fordi jeg er bund forvirret selv, og det samme er mine nærmeste venner.

Igår slog kæresten og jeg op efter 5 mdr. Det var egentlig et forhold, som mig og hende var enige om skulle være seriøst og holde til langt ud i fremtiden.

Jeg har kunnet fornemme på hende, at noget var galt allerede for en måned siden. Vi havde dog bestilt en rejse til Kreta i 14 dage, så jeg tænkte at hun nok bare havde travlt med eksamen og hendes praktik, og det hele nok skulle vende, når vi kom væk fra hverdagens strabasser og bare nød hinandens selskab. Men det viste sig at ende ud med det helt modsatte, idet vi små diskuterede over de mindste ting - og vi plejer normalt aldrig at små diskuterer. Jeg var derfor sikker på, at der var behov for en alvorlig samtale, når vi kom hjem til DK.
- Og så sandelig skete det også. Dagen efter vi var kommet hjem - igår - skrev hun at vi skulle mødes, fordi hun gerne ville snakke med mig. Hun var svær at skrive med hele dagen, og min fornemmelse blev forstærket for hvert minut der gik.

Hun kom hjem til mig, og vi gik en tur. I tog først slå-op-samtalen lidt senere, men inden da havde vi en afslappende og sjov samtale, som vi normalt altid plejer. Vi sætter os på en bænk og hun begynder at græde, og her ramte det mig så - the moment var kommet. Jeg forholdte mig 100% cool, trøstede hende, kyssede hende på skulderen og sagde til hende, at hun ikke skulle græde, og bare sige det som det er.

Efter 2 timers snak, hvor vi snakkede frem og tilbage om muligheden for at finde sammen igen, endte det med at vi blev enige om at slå op. Hendes grund var at hun havde mistet gnisten og manglede lidt spænding fra min side af.
Hun fortæller, at hun blev forelsket i mig for 5 mdr. siden fordi jeg fremstod som en spændende og aktiv person - hvilket jeg også er - men som tiden er gået, så er dette billede af mig smuldret, og hun har endnu ikke oplevet singlelivet og det at være sig selv - sagde hun. Lige inden vi begyndte at komme sammen, havde hun egentlig lige slået op med sin daværende kæreste på 5 år.

Jeg tog det som en mand, og indrømmede at jeg sandsynligvis havde ydet for lille en indsats i forholdet. Hver gang vi var samme, var vi bare hjemme hos mig, så film, hyggespiste lidt, og så havde vi sex inden vi sov. Det indrømmede jeg overfor hende at det var min fejl, og som tiden gik fremad mistede jeg også mit normale alfa image og trak mig tilbage fra fest og ballade, fordi jeg var tilfreds med forholdet. Jeg blev til "den kedelig kæreste".

Problemet er så at hun nævner at hun var åben for en mulighed, hvor hende og jeg kunne finde sammen igen - måske engang i fremtiden, og hun vil helt garanteret gerne lave ting med mig, som gåture og andet, selvom vi ikke var kærester. Hun kysser langsomt mig på munden tre gange, og vi følges ned til hendes bil, hvor hun tager fat i min hånd. Med tårer i øjnene vender hun sig mod mig og ser enormt lettet og glad ud. Vi kysser igen foran hendes bil og siger farvel.

Og her troede jeg ligesom at det var slut ... men hun skriver så en sms til mig ca. 20 minutter efter vi havde sagt farvel, hvor hun spøger lidt med min fattede og afslappede attitude, imens vi havde samtalen. Jeg svarer, men langsomt og kort, og hun sender mig gerne en ekstra sms' hvis jeg var for langsom. Vi slutter af med at skrive godnat til hinanden på en sød, men sjov måde.

Næste morgen, dvs. idag - skriver hun igen til mig, hvor jeg egentlig fortsætter det samme som igår.

Jeg vil rigtig gerne have hende tilbage, og jeg går ud fra at hun har stadig følelser for mig, idet hun kyssede mig så tit, og gik hånd-i-hånd med mig, lige efter vi havde slået op - og endda bliver ved med at skrive til mig - dog på en venskabelig måde. Intet skat og hjerter.

Hvad synes i, at jeg bør gøre her?
Cappy
Gummi Tarzan

Re: Mixed signaler. What to do?

Indlægaf Fætter Stream » ons 23. jul 2014 20:32

viewtopic.php?f=18&t=1184

Der er jo ikke rigtigt noget problem - hun vil gerne fortsætte, at hun siger hun vil slå op er bare pigers tendens til at være dramatiske. Hun har stadig følelser. Det er også en slags test på om du bryder sammen, hvilket hun ikke kan lide. Hun belønner dig jo med det samme fordi du var chillet med det så du er sådan set halvt i hus.

Hendes kritik er jo fair nok. Faktisk bør man helst fange sådan noget før hun begynder at blive træls over det, fedt du har taget det til dig.

Lad være at snakke om forholdet - inviter hende ud til en masse sjove ting, den slags ting hun gerne vil have i laver Giv hende variation i hverdagen.

Så bare sende SMS "Jeg skal ud og X vil du med" eller "Vi nåede aldrig at X, vil du med selv på torsdag om det er lidt forsinket? :) "
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Faimes » ons 23. jul 2014 21:16

Slå op med hende.

Nyd livet.

Lad hende komme tilbage.

Min erfaring er, at det aldrig bringer noget godt at fortsætte, men altid at holde pause :-)
Faimes
Private Johnson

Indlægaf Cappy » ons 23. jul 2014 22:01

Tusind tak for begge jeres svar! :)

Jeg har lige mødtes med hende, hvor jeg fortalte hende, hvad jeg følte om at vi stadig skrev sammen, selvom vi var slået op. Jeg sagde så til hende, at vi ikke bør skrive sammen i 10 dage - dvs. til om med d. 2 august. I løbet af disse ti dage vil vi have tid til at reflekterer over tingene og hinanden, og når disse er gået, så mødes vi et casual location, f.eks. til noget kaffe og får snakket om en status på det vi har reflekteret over. Derfra tager vi så en beslutning på om vi skal starte forfra eller ej :D
Cappy
Gummi Tarzan

Indlægaf Faimes » ons 23. jul 2014 22:22

Cappy skrev:Tusind tak for begge jeres svar! :)

Jeg har lige mødtes med hende, hvor jeg fortalte hende, hvad jeg følte om at vi stadig skrev sammen, selvom vi var slået op. Jeg sagde så til hende, at vi ikke bør skrive sammen i 10 dage - dvs. til om med d. 2 august. I løbet af disse ti dage vil vi have tid til at reflekterer over tingene og hinanden, og når disse er gået, så mødes vi et casual location, f.eks. til noget kaffe og får snakket om en status på det vi har reflekteret over. Derfra tager vi så en beslutning på om vi skal starte forfra eller ej :D

Du kunne også nyde din frihed, have enn regel der siger at du aldrig tager kontakt til hende, hun må tage kontakt, og så nyde livet, udvikle dig, flrite etc.

Hun kommer krybende tilbage ;).
Faimes
Private Johnson

Tilbage til Forhold og kærester