jalous og hader det

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

jalous og hader det

Indlægaf robberdelle » tors 24. jul 2014 18:20

Hej..... jeg er blevet kæreste med en rigtig dejlig pige... vi har kun været kærester i ca en mdr. men har været venner i 5mdr+
hun har dengang vi kun var venner fortalt mig alt om hendes fortid. som vi faktisk begge fortryder en smule i dag. :) :cry:
hun har været utro med to tideligere partnere. (sidste gang, er kun ca et år siden) Hun siger at det kunne hun aldrig finde på med mig. og det siger hun for jeg kan give hende de ting som de andre partnere ikke kunne, og hun søgte netop disse ting hos dem hun var utro med. Og det burde jo egentlig sige mig at selvf. ville hun så aldrig være mig utro. men logik og jalousi går desv. ikke hånd i hånd :D
da hun var utro sidst var det på en rejse til et land hvor hun kun rejser hen for at feste. mit problem er at hun igen til næste år rejser derned for igen at feste. Og jeg hader bare det land pga netop pga det var her hun sidste år rejste ned med sin kæreste og gode tætte venner. Så hun rent faktisk gik op på hotellet og havde sex med en anden mand imens hendes kæreste lå og sov på deres værelse på samme hotel. hun fortalte det så til hendes kæreste da de kom hjem. men hendes venner ved det stadig ikke. såååå jegh ar stort problem med at hun tager der ned igen. Hun vil så gerne have at jeg tager med. Men jeg frygter bare at jeg ikke vil kunne nyde opholdet og feste. men vil konstant holde øje med alt hvad hun laver og hvem hun snakker med. jeg er gennerelt også jalous i vores hverdag. men har det sådan ca under kontrol. DET ÆDER MIG OP inden i. :-) Det skal så også siges at jeg bor i DK og hun er britte og bor i UK. Så vi ser ikke hinnanden ret tit. Sååå vi håber jo at min jalousi vil forsvinde når jeg flytter over. (hvilket vi har planer om) meeen samtidig frygter jeg at det ikke gøre og at vi slår op kort tid efter at jeg er flyttet, hvad fanden gør jeg. ?????????
robberdelle
Nyklækket

Re: jalous og hader det

Indlægaf Fætter Stream » fre 25. jul 2014 01:54

Synes umiddelbart problemerne skyldes at hun ikke er en pige der er noget for dig?

Nu ved jeg kun det du har skrevet, så hun virker som en spontan party on festabe. Når hun oven i købet har været utro 2 gange allerede så tænker jeg at man skal være til åbne forhold for at hun er noget for en?

Til det at hun siger at hun ikke kunne være utro med dig - ja hvad fanden skal hun ellers sige? :) "Yes well, jeg har været utro 2 gange før, jeg kun sgu sagtens være det igen, sådan er jeg bare lol".

Nej, det er der nok ikke nogen kvinde der nogensinde har sagt, de ved jo godt fyren skrider så :) Så i stedet siger de "...men NU kunne jeg selvfølgeligt aaaldrig gøre det mere ever!".

Det at hun siger hun vil være tro kan du ikke bruge til noget, du er nødt til at kigge op din situation og tænke over det selv. Måske er det rigtigt jeres forhold er bedre end de to andre, who knows. Når hun stadig tager ned til Sunny Beach/Megaluf/hvor det nu er for at feste så tænker jeg selv hun sagtens kunne gøre det igen, jeg tænker også "hvorfor gider man lige være kæreste med hende?" men det er jo dit valg.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Ross » fre 25. jul 2014 16:35

Ja, tænker de samme som Stream. De af mine venner der er meget utro bliver sjovt nok ved med at være det. Selv i konstruktive forhold. Jeg vil tro at din mistanke og jalousi har en hel reel begrundelse her.

Det sker at man laver en smutter og det skal man kunne tilgives for, men hvis der et mønster er det naivt at tro det ikke kan ske igen. Jeg ville enten gå i et åben forhold elller finde en anden partner.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » lør 26. jul 2014 22:57

Jeg er lidt uenig med de andre.

Jeg ser meget utroskab som et spørgsmål om modenhed. Jo mere modne folk er/bliver (og det er ikke kun et aldersspørgsmål), jo mindre gider de balladen og dramaet ved utroskab. Så ER det nemmere bare at slå op.

Din kæreste virker ikke vildt moden. Jeg tror ikke, at hun er særlig gammel, men det baserer jeg på, at jeg kun kender unge under 23 år, som tager på fest-rejser.

Hun er nok den type pige, som det er sjovt og givende at være i forhold med, om 10 år, når hun er blevet voksen.
Det kan du så ikke bruge til så meget nu.

Enten så lever du med risikoen for at blive såret, eller også går du fra hende.
Personligt gad jeg ikke være sammen med en person, der gjorde mig så usikker - så hellere være alene og opbygge min selvtillid, så jeg ikke var så jaloux.

Man kan være jaloux af to årsager: Mangel på selvtillid eller partnerens generelle opførsel. Her, er det sikkert en god blanding. Jeg tvivler på, du vil befinde dig vel i et forhold, før du får dealet med begge, og jeg tror ikke du kan gøre noget for at ændre hendes måde at være på, hvilket gør at jeg tænker, at du burde droppe hende.

Du KAN også vælge at tage et "leap of faith" og se hvad der sker, uanset om du tager med på ferie eller ej. Det vil tvinge dig til at cope med din jalousi og det kan, hvis gjort rigtigt, give dig en masse godt.
Kami

Tilbage til Forhold og kærester