hun har dengang vi kun var venner fortalt mig alt om hendes fortid. som vi faktisk begge fortryder en smule i dag.

hun har været utro med to tideligere partnere. (sidste gang, er kun ca et år siden) Hun siger at det kunne hun aldrig finde på med mig. og det siger hun for jeg kan give hende de ting som de andre partnere ikke kunne, og hun søgte netop disse ting hos dem hun var utro med. Og det burde jo egentlig sige mig at selvf. ville hun så aldrig være mig utro. men logik og jalousi går desv. ikke hånd i hånd

da hun var utro sidst var det på en rejse til et land hvor hun kun rejser hen for at feste. mit problem er at hun igen til næste år rejser derned for igen at feste. Og jeg hader bare det land pga netop pga det var her hun sidste år rejste ned med sin kæreste og gode tætte venner. Så hun rent faktisk gik op på hotellet og havde sex med en anden mand imens hendes kæreste lå og sov på deres værelse på samme hotel. hun fortalte det så til hendes kæreste da de kom hjem. men hendes venner ved det stadig ikke. såååå jegh ar stort problem med at hun tager der ned igen. Hun vil så gerne have at jeg tager med. Men jeg frygter bare at jeg ikke vil kunne nyde opholdet og feste. men vil konstant holde øje med alt hvad hun laver og hvem hun snakker med. jeg er gennerelt også jalous i vores hverdag. men har det sådan ca under kontrol. DET ÆDER MIG OP inden i.