Hvordan får i bollevenner?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Hvordan får i bollevenner?

Indlægaf Bassman » fre 8. aug 2014 20:23

Mange år siden jeg har været i spillet. Fik kæreste på og blev kedeligt, til sidst så kedeligt at min kæreste slog op, og jeg fik den største nedtur på over det. Men nu er jeg tilbage. Har brugt det sidste ½år på vennerne som jeg glemte lidt under mit forhold, og er så småt begyndt at score igen, lysten har ikke været der før nu. Har for længets glemt alle udtrykkene som i bruger, så kalder det bare bolleven, kan det passe man siger FB i denne verden? ;)
Nå men anyway, pt har jeg gang i den her tøs, som er en del yngre end jeg selv.
Hun er ikke typen som går i byen, hun skriver konstant, og er allerede meget interesseret i mig.
Selvom vi kun har set hinanden to gange, tigger og ber hun om at vi ses igen snart, hvor jeg bare tager det lidt mere med ro, og vælger drengene frem for hende.
Kan fornemme på det hele at hun søger en kæreste, hvilket jeg ikke er interesseret i.

Syntes ikke rigtigt der er nogle topics om emnet, men håber i kan hjælpe alligevel.
Hvordan ville i få vendt situationen?
Pt hælder jeg mest til bare at være ærlig og tage snakken om hvad jeg søger, men syntes ikke lige jeg kan knække koden til, at få hende til at syntes det er en god idé? Nogle bud?
Kunne selvfølgelig lyve og udnytte hende, men det ligger ikke til mig. Så simpel er det ;) Sådan har mange af jer det sikkert også.
Bassman
Nyklækket

Re: Hvordan får i bollevenner?

Indlægaf Kaizer » søn 10. aug 2014 23:25

Jeg tror det handler meget om at afstemme forventningerne fra starten af via den måde, du er på over for pigen, da du først mødte hende og scorede hende. Det er svært at gå fra seriøst forhold(fyr) til casual forhold(fyr) - omvendt er meget lettere at gå den anden vej såfremt du skulle få lyst til at GF-close hende på sigt. Så hvis vi vender tilbage til scoringen første gang i mødes , så sørg for at være 'lover guy'; en fyr hun kan have det sjovt med, pumper en masse følelser i hende, ikke dømmer hende og heller ikke tager tingene så seriøst (hvilket er perfekt for ONS), men samtidig også kvalificere hende og give hende de her future projections om at ses igen, hvilket åbner op for at du ikke var en engangforestilling en sjov aften, men at I ses igen. Så du kan ikke bare være hundrede procent "sjov fyr", du bliver også nødt til at vise glimt af dig selv som kærestemateriale 'provider'. og hav sex med hende så hurtigt som muligt med hende 30min-3timer, samme aften og sørg for at knalde hende rigtig godt. Lav 'wall slam'(min favorit) og stimuler hende g-punkt og få hende til at sprøjte hvis du kan det. Ikke at du behøver at have fantastisk sex, men hvis du er elendig i sengen skal du ikke regne med gentagelser. Så du skal også sætte framet seksuelt.

Efter sex er det bare at frame det "vi har det sjovt sammen, no big deal, lad os hænge ud igen", uden at sige det direkte. Lad dine handlinger dikterer forholdet mere end de ord, du siger. Lad være med at lave det akavet med at eksplicit sige "Skal vi være bollevenner?". Du kan selvfølgelig hinte det casual forhold på en sjov måde, både før og efter i har sex, men aldrig så alvorligt at det trigger hendes ASD/LMR og hun føler sig som en slut. Altid vent til pigen bringer det på banen. Jeg bruger heller aldrig ordet som "fuckbuddies" "bollevenner" ect, over for pigen, plejer bare at sige 'veninde' og at jeg er hendes 'ven' , også når folk spørger. Jeg er altid meget diskret også, hvis der er fællesvenner osv. Når jeg skriver til dem anden gang, så er det aldrig mega seksuelt, men mere noget med om de ikke har lyst til at komme forbi og hænge ud/se en film eller noget andet hjemme ved mig om aftenen. Men når vi mødes falder jeg bare tilbage i det seksuelle frame jeg var i sidst vi var sammen.

Lad være med at gå overbord med at ses med hende og skrive med hende fra starten af, hvis du er travl og har andre ting du skal også, for så hænger du lidt på at have sat de frame. Se hende højest en eller to gange om ugen, altid kun med henblik på drinks eller sex. ingen ud af huset aktiviteter. Jeg svarer på nogen sms'er og ignorere andre. Siger altid fra starten at det er vigtigt, at hun har et liv,venner og veninder, og ikke gør mig til hendes omdrejningspunkt, samt at jeg havde en ekskæreste som gjorde dette, hvilket var irriterende -> hvilket så giver dig mere tid til at knalde og score andre piger. Hun har sit liv, jeg har mit. Så hvis hun skriver meget eller klager over, at jeg ikke svare, så kan jeg altid lave et callback til dette og hun vil tænke det er cool, at jeg har min eget liv og ting kørende. Jeg introducere hende ikke for mine venner, jeg møder heller ikke hendes venner.

Som sagt før skal du helst frame den her slags forhold igennem handlinger, men hvis du skal smide nogle verbale indikationer, så kan det være "jeg er lige kommet ud af et forhold, det endte ikke så godt og jeg er stadig ved at komme ovenpå og finde ud af, hvad jeg vil" Så hvis hun presser på med smide kæresteframet, så kan jeg altid lave comeback til dette. Et andet frame er at du "måske ser mulighederne for mere, men at du er glad for, hvordan I har det nu, og du ikke vil forcerer eller tvinge noget." "Du vil ikke bare springe ud i noget, hvis det skal ske, så skal det ske naturligt." "Jeg ved godt at det måske tager lidt tid, men det vil være det værd." Dog synes jeg heller at du aktivt skal møde piger som er interesserede i at ses casual, fremfor at hænge i med piger, som du har fejlafstemt forventningerne med eller som bare som udgangpunkt er mere på udkig efter en kæreste i deres liv. Mange piger er selvstændige og elsker sex og lidt nærhed indimellem og er cool med ikke at være så seriøse. Har haft en del fuckbuddies efter de beskrevne principper. Typisk i 3-6 måneder ad gangen, men også et par stykker i længere perioder. Der vil altid være en del udskiftning, og det er også sundt, ligesom et fodboldhold.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Bassman » tirs 12. aug 2014 17:55

Tak for et super svar :)
Ud fra de ting du skriver, kan jeg fornemme at jeg har kørt næsten samme stil som du bruger.
Tror ikke jeg har fejlet, men blot at hun er vild med mig, og at hun kun vil have et seriøst forhold.
Jeg har snakket om forhold med hende, klarede det helt godt syntes jeg selv. Selvom jeg selvfølgelig ikke sagde det direkte, virkede det som om at hun forstod hvad jeg ville, og indtil idag virkede det også somom hun var med på det.

Tror ikke jeg gør mere ved det nu. Kan være hun ombestemmer sig om noget tid ;)
Bassman
Nyklækket

Indlægaf Faimes » tirs 9. sep 2014 17:29

Tag snakken med hende. Letteste i verden hvis du har høj værdi for hende.

"Hey, jeg tror du er lidt for glad for mig. Du skal vide, at jeg synes vi har det rigtig sjovt sammen, men jeg leder altså ikke efter en kæreste. Jeg tror det er bedst vi bare er venner, og stopper med at have sex, ligge og putte og alt det, jeg tror bare det ender med du bliver såret."

Sørg samtidig for at dit kropssprog er flirtende. Har aldrig oplevet andet, end at de meget hurtigt bestemte sig for at få en "bid kage" mere.
Du har allerede gjort din holdning klart overfor dem, så det er deres eget valg. Hvis du vil være sikker på hun forstår det, så sig det engang imellem.

At hun så fortsætter relationen, måske med et lille håb bagerst i hovedet om at omvende dig, er hendes valg. I er begge voksne - du skal ikke tage hendes valg for hende.

Jeg tror det er ret vigtigt, at du i forvejen tilfredsstiller hende, både i sengen og udenfor, for at hun vælger at blive rundt om dig. Sørg for at have styr på det!
Faimes
Private Johnson

Indlægaf Alfons » tirs 23. dec 2014 14:45

Jeg synes det er lettest at få det rydet af vejen inden det kommer til sex. Jeg er en gammel rad i starten af 40'erne, og de fleste af kvinderne, er naturligt nok også lidt oppe i alderen, ca. 32+

De fleste i den alder, kommer fra et dårligt forhold, og er ret skeptiske overfor mænd. Mange af dem overgiver sig ikke pr. automatik, og det kræver lidt mere før man har dem hvor man vil have dem. Inden jeg møder dem første gang, er det helt klar over at det bliver fantastisk sex, snak, flirt og hygge. Jeg har meldt klart ud at jeg ikke er ude efter et parforhold, men noget der ligner bare uden alle forpligtelserne.

Jeg har kun mødt ganske få der ikke køber konceptet, og det er dem som virkelig er blevet røvrendt - altså... alligevel ikke en der er noget for mig. Faktisk siger de næsten allesammen, at det er nøjagtigt hvad de leder efter - også dem som hr meldt klart ud at de leder efter manden i deres liv. Det er selvfølgelig også fordi jeg venter med at servere den, til de er våde i trusserne, og næsten ikke kan vente til vi skal mødes.

Det er en længere process end normalt game, og det virker selvfølgelig kun online. Den skal tages over nogle dage, men gevinsten er en FB fra day one, uden spørgsmål og forventninger. win/win
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Tilbage til Forhold og kærester