kæresten flirter?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

kæresten flirter?

Indlægaf rene49 » fre 26. sep 2014 16:44

Hey guys :)
mit første indlæg herinde!

har lige et spørgsmål, jeg har en kæreste, vi har været sammen i 8 måneder og set hinanden i over et år.
En dag havde hun været på facebook på min com, og glemt at logge ud, så kom til at kigge kort... - opsnappede en samtale mellem hende og en klassekammart. Hvor de snakkede om byen osv. selve klassekammarten er ingen trussel, de er bare venner. Men det de skrev om bekymrede mig lidt.
- ham fyren var single og var opsat på at komme ud og score osv. forståetligt nok, men min kæreste gjorde også udtryk for at hun nogen gange ville ønske hun var single da hun synes det er sjovt at møde nye mennesker og flirte.
Dette bekymre mig, da jeg ellers selv er en meget loyal person, som ikke flirter i byen pga. jeg ikke selv vil have min kæreste gør det.. Jeg self. ikke fortælle hende at jeg ved det, for det vil jo skabe problemer hvis du vidstej eg havde set samtalen.
men hvad er jeres erfaring, burde jeg have alarm klokkerne kørende, eller er det var ganske naturligt at piger har det sådan i forhold også?

Genrelt om vores forhold, vi har det rigtig godt sammen og hygger os altid osv. så hun burde ikke have grund til at lede efter en ny. Jeg er 22 og hun er 20 år.

Hvad siger i?
god weekend!
rene49
Gummi Tarzan

Re: kæresten flirter?

Indlægaf Bark » fre 26. sep 2014 21:08

Det er det meste naturlige i hele verden.
Gør dig selv den tjeneste selv at flirte med piger, når du kan.
Det har intet med utroskab at gøre, men det er naturligt for mennesker lige at teste, "om man stadig kan".
Du er loyal, det er godt! Du har sikkert hjertet på rette sted! Men det skader ingen at flirte en gang i mellem.
Det er sundt for dig at vide, at du stadig har andre muligheder.
Det er ikke utroskab, det er bare sjovt og godt for dig. Og det er også derfor, hun gør det.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf rene49 » fre 26. sep 2014 21:45

Tak for svaret, hmm. Ja okay hvis alle tænker sådan kan jeg vel også :)
- synes bare stadig ikke det er i orden, men nok et bevis på vi ikke er monogame. - men jo så vil jeg da prøve det til af :-)
rene49
Gummi Tarzan

Indlægaf TheBoss » lør 27. sep 2014 13:35

Ingen mennesker er 100% monogame af natur. Det at hun gerne vil flirte i byen er et sund tegn, du har en livlig kæreste med spræl i. Det er vel stadig dig hun knalder med, ikke =) Og så kan du se alle de fyre hun har flirtet med stå og savle, når hun tager med dig hjem hehe!
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kami » søn 28. sep 2014 15:45

Jeg er 100% monogam og flirter totalt skamløst (er en kvinde). Med alt og alle, og af begge køn.

Det er så pisse livsbekræftende og jeg elsker bare, når jeg ser en eller anden sidde og hænge med næbbet til en fest, at jeg så kan gå hen og lette stemningen, og reddede vedkommendes aften.
Og det er pisse sjovt!
Det er også dejligt med bekræftelsen, at man er lækker og fræk, og andre finder en tiltrækkende.

Jeg under også min kæreste det, og jeg kan da sagtens blive lidt jaloux, hvis han flirter med en babe. Men vi er heldigvis også gode til, at flirte med hinanden.

Og skal der ikke mere til, end et smil på et kønt ansigt, før han er mig utro... Tjaeh, så har jeg bare for mange muligheder, til at skulle lade mig nøjes med en fyr, med så lidt selvkontrol. Akkurat ligesom din kæreste ikke er dig utro, bare fordi hun flirter - og hvis hun er, så var hun jo bygget af lort uanset om hun flirtede eller ej.
Kami

Indlægaf Kaizer » søn 28. sep 2014 21:08

Jeg har også altid flirtet og endda lavet 'fake pulls', da jeg var i et monogamt forhold. Det holder en ved ilden. Jeg tror det er vigtigt, at man ikke slapper for meget af og tager tingene for givet.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf rene49 » tirs 30. sep 2014 21:45

Tak for svarene, er blevet lodt klogere, mem æmdre stadig ikke på at jeg ikke kan lide tanke om at hun gør det. Får følelsen af jeg ikke er nok og at hun "shopper" rundt. Personlig har jeg bare ikke behov for det selvtillids boost.
rene49
Gummi Tarzan

Indlægaf pikhund » tirs 30. sep 2014 23:28

Husk på at du kan miste hvem som helst, når som helst.
god jul dit svin
Brugeravatar
pikhund
Seargeant O'Hara

Indlægaf Faimes » ons 1. okt 2014 08:16

Tænk på hende (og alle andre) som værende unødvendige i dit liv, men de er velkomne i det :-)
Lad være at sætte forventninger op om fremtiden. Nyd nutiden, gør dit bedste, hver dag, hver time, hvert minut.

Og sørg for at have en masse andet i dit liv, så din validering ikke er afhængig af hende :-)
Det lyder nemlig for mig, som om du ikke har lyst til det, derfor må hun altså heller ikke. "Hvis jeg ikke har lyst til mere kage, så må du dælme heller ikke spise et til stykke". Sæt hende fri, lad hende gøre hvad hun vil, og du vil blive meget mere attraktiv i hendes øjne :-)
Faimes
Private Johnson

Indlægaf tiger » ons 1. okt 2014 09:09

Faimes skrev:Tænk på hende (og alle andre) som værende unødvendige i dit liv, men de er velkomne i det :-)
Lad være at sætte forventninger op om fremtiden. Nyd nutiden, gør dit bedste, hver dag, hver time, hvert minut.

Og sørg for at have en masse andet i dit liv, så din validering ikke er afhængig af hende :-)
Det lyder nemlig for mig, som om du ikke har lyst til det, derfor må hun altså heller ikke. "Hvis jeg ikke har lyst til mere kage, så må du dælme heller ikke spise et til stykke". Sæt hende fri, lad hende gøre hvad hun vil, og du vil blive meget mere attraktiv i hendes øjne :-)

Har lige et spørgsmål til dig Famies :-)

Jeg har tit hørt/læst at det er vigtigt at sætte grænser op for piger?! Hvor kommer sildringen mellem at sætte disse grænser med samtidig også lade hende være fri?
tiger
Hoodoo Master

Næste

Tilbage til Forhold og kærester