Fantastisk pige fra klassen!

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Fantastisk pige fra klassen!

Indlægaf MrPerfekt » lør 27. sep 2014 15:27

Håber at en af jer ligger inde med svaret! :)

Det er en pige, som jeg har haft noget kørende med i snart et måned (haft sex flere gange). Vi går i samme klasse på gymnasiet, hvor vi har været sammen 2-3 gange hver uge. For en uge så skulle hun lige til at sige noget til mig (angående at blive kærester) Har haft noget kørende imens, som hun har vidst. Derefter er det weekend, hvor vi mødes igen mandag. Der fortæller hun, at hun har noget med sin tidligere kæreste, så det kan ikke blive til mere mellem os. Derefter siger jeg alt for at få hende tilbage i to dage... Mindre klogt

Sidste par inden weekend viste jeg, at jeg var langt mindre interesseret i hende. Hun ved udmærket godt, at jeg ses med andre i weekenderne. Prøvede igen at få hende med hjem til i fredags med at snakke om det hele, men jeg blev afvist - hun er stadigvæk vildt tiltrukket af mig, men den tidligere kæreste har hun været bange (har hun selv udtalt) Han har sagt, at hun IKKE må kysse med andre mere, ellers vil det ikke blive til mere mellem dem. Det påvirker situationen lige nu. Hun snakkede endda om, at da vi havde sex i fredags, men ville ikke med hjem til mig - hun snaver tryghed hos en, som hendes tidligere kæreste kan give ved at styre hende... (har hun selv sagt for 2 uger siden) Er egentligt fuldstændig ligeglad med ham

Det ville være en spændende udfordring at prøve at få hende tilbage (har savnet modstand fra hende, men det her er alt for meget..)

HJÆLP med planen fremover!

- Undgå hende og skrive med andre. Minus skubber hende væk fra mig. Plus tiltrækker hende mere. (Kan det virkelig passe, at hun så vil komme tilbage?) Er mulighed nummer to ikke bedre?

- Være sammen med hende i hver pause og time, dermed skabe et meget tæt bånd, som kan ske hurtigt. (Virkede for min ven, som fik en vildt lækker kæreste). Kunne sagtens skabe denne gode stemning mellem hende og mig. Det eneste minus, som jeg kan finde er, at der vil være mindre tiltrækning. Måske vil jeg også være for let at få fat i. Men kan jo godt holde eller forbedre min status sammen med hende...

P.S. er helt ligeglad med stort set alt - Skal have fundet måden til at gøre det her rigtigt (ligeglad med mine følelser)

Ser hjerteligt frem til at høre jeres meninger omkring denne situation

Med venlig hilsen
Mr. Perfekt
MrPerfekt
Fætter kanin

Re: Fantastisk pige fra klassen!

Indlægaf Fætter Stream » ons 1. okt 2014 17:45

Det er ret svært at forstå hvad du skriver og hvad der foregår f.eks.

Vi går i samme klasse på gymnasiet, hvor vi har været sammen 2-3 gange hver uge.
Betyder "sammen" lave lektier i en gruppe eller snave eller gå i biografen eller knalde?

Også når du skriver "Er ligeglad med kæresten" ved man ikke om du mener dig selv eller hende.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf man-machine » tors 2. okt 2014 11:57

Hey MrPerfekt.

Er desværre enig i at historien er en smule svær at følge med i, men jeg har vidst forstået pointen. - Du vil have pigen.

Hvis du spørg mig, så skal du spørge dig selv inden du starter. Hvad vil du med hende? Vil du bare close den og efterfølgende dumpe eller vil du have et længerevarende forhold til hende? Det tror jeg er vigtigt for dig at vide, så du er klar over hvad der skal ske, når du har f-closed hende og i skal videre.

Forslag til din plan:

En taktik jeg synes du skal udsætte hende for er en blanding af dine to forslag. Du starter med at give hende overstregen meget opmærksomhed. Fortæller hende at du cool med situationen, og du bare gerne vil have hende som ven (men du skal vise det modsatte at du er vild med hende). Du skal ringe til hende og snakke. Få hende til at grine. Del mad med hende og gøre ting der viser man er knyttet (vis du elsker hende, uden at sige det.)
Prøv det en uges tid eller mere.
Hvorefter du pludselig dropper hende. Viser hende ingen opmærksomhed, gør hende opmærksom på du skriver med andre piger og ignorer hende. Når hun så endelig spørg hvorfor du er sådan. Så siger du at du har tænkt over jeres situation. Du kan ikke bare være venner mere, hun er for dejlig til blot at være en ven, hvilket også er grunden til at du skriver med andre piger. Du må komme over hende. Det her fortæller du selvfølgelig et sted, hvor i er alene. Hvor du k-closer. Så skulle den spille derfra

Det er altså en modsat push-pull strategi. Hvor du viser hvor godt i ville have det sammen, hvorefter hun oplever at hun pludselig mister det "i har". Du får hende til at reagere ved at stoppe med at vise hende opmærksomhed.

Held og lykke

ManMachine
man-machine
Fætter kanin

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf MrPerfekt » lør 4. okt 2014 13:14

Opdatering:

Vi har haft sex nok 15-25 gange. Omkring 3-5 dage om ugen. Desuden flere gange nogle dage. Vi går i klasse sammen. Det gik over for 2 uger siden. Vil gerne have et længerevarende forhold til hende. Kan godt se, at hun kører et modspil. Men skal have brudt det.

Kortsammenfatning:
Tingene er anderledes. Fik kysset med hende, men det var pludseligt væk igen. Fungerende ikke vildt godt med hensyn til push/pull. De sidste to dage har jeg været ligeglad og skrevet med andre, som har gjort hende mere vild med mig. Ved ikke helt hvor jeg har hende henne.

Historie:

Dagen er fredag, og der er forfest ved hende, pigen, hvorefter vi skal til introfest på gymnasiet.

Om morgenen går jeg over til gymnasiet med et ganske fint humør. Hører musik på vejen derhen. Skriver med nogle piger inden timen begynder. Det første er modul er biologi, hvor jeg skriver videre på min NV-rapport. Det går ganske godt. Jeg er ved at få mere styr på den. I pausen venter jeg på mine venner, mens jeg også viser, at jeg på en måde venter på pigen.

I pausen går jeg sammen med dem samtidig med, at jeg skrive lidt med nogle. Næste time er fysik, hvor jeg igen får sagt nogle gode ting. Derefter venter jeg på pigen, da vi sammen skal hen til vores kemilærer for at hente vores rapport. Det er således grunden til, at jeg venter og går sammen med hende. Vi får vores rapport tilbage.

I pausen snakker vi lidt sammen. Men mine venner sætter sig hen til mig, så jeg vælger at snakke mere med dem. Efter noget tid så går pigen hen til nogle andre for at vise, at hun har bedre ting at tage sig til eller vise sig som populær.

Matematiktimen begynder, hvor vores aflevering er blevet rettet. Det gik faktisk virkeligt godt med aflevering. Men hun går desuden meget op i at være klog, men hun havde nok en del fejl i sin aflevering. Hun skifter tilstand fra at være lidt smilende til at være helt fraværende. Hun snakkede langsomt, utydeligt og var generelt meget mærkelig. Derefter er det pause, hvor vi sammen går hen til den næste time, som er ingen er fysik. På en tidspunkt så skal jeg finde noget tape. Pludselig er hun væk. Efter noget tid så kommer hun tilbage. Men jeg har sat mig et andet sted hen. Snakke kort med hende. Hendes tilstand er helt forandret. Hun er blevet glad og ikke fraværende mere. Ud fra det ved jeg med sikkerhed, at hun har cuttet i sin selv. Det er ikke særligt godt. I timen skal vi skrive NV-rapport enten her eller derhjemme. Der vælger jeg at tage hjem.

Klokken 17:50 er jeg på vej hen til hende. Skal nemlig til forfest ved hende. Ankommer der efter 10 minutter. Stemningen er helt fin. Jeg møder kort hendes forældre, som virker til at kunne lide mig en smule. Efterfølgende er jeg sammen med mine venner og veninder. Giver ikke pigen særligt meget opmærksomhed. Skriver igen med en anden, som jeg overvurderer at have noget alvorligt med. Men det ser hun.

Derudover får jeg masser af opmærksomhed fra mine venner og veninde, som er et positivt tegn. Efter noget tid så giver hun mig en del opmærksomhed ved at spørge om, vi skal sidde sammen. Vi sidder så sammen. Derefter går vi igen. Efter 10 minutter kommer hun hen til mig. ”Det her er bare for i aften, så det er intet seriøst”. Så kysser hun mig vildt meget og ret vildt. Kunne mærke at hun har savnet det. Efter noget tid så går vi fra hinanden. Jeg sætter mig hen til en veninde. Der kommer hun så også hen. Her nævner hun, at hun skal mødes med en tidligere kæreste, som hun også har skrevet med. Det virker mærkeligt, da hun kysser mig nærmest helt forelsket kort efter. Nok for at gøre mig misundelig.

Ellers forlader vi huset. Går hen til gymnasiet til introfesten. Lige inden nævner hun igen noget med den tidligere kæreste, som irriterer mig. Her kommer jeg så med mit modspil nok en fejl fra min side. ”Havde ellers lovet Signe, at jeg ikke ville gøre noget i dag”. Det er samtidig rigtigt…

Videre hun ændrer sig tilstand straks. Pludselig er hun ikke vild med mig mere. Fra det ene til det andet er hun væk. Kunne tydeligt se, at jeg gjorde hende ked af det. Derfor sætter hun sig hårde fase på. Der var intet at gøre. Vi kommer ind og kysser fortsat videre, men det er ikke det samme mere. Hun er ikke så vild med mig mere, eller det viser hun.

Tiden går, vi snakker videre og kysser lidt. Interessen fra hende er der ikke så meget mere. Det gør mig mere opsat på at få hende. Dermed belønner jeg hende for det, som er en fejl. Skulle i stedet belønne hende for at vise mig opmærksomhed.

Jeg vælger at tage en mere alvorlig samtale op med hende, da hun til sidst virker nærmest ingen interesse. Samtalen handler kort om, hvad der er sket. ”Det her er vel kun for sjovt?” Havde jeg spurgt hende om for 3-4 uger siden. Men det havde ramt hende hårdt (ville heller ikke mere der). Hun har nævnt det flere gange.

Skal have smadret hendes hårde fase. Men hvis jeg åbner mig fuldstændig, så vil det ikke hjælpe (har prøvet modsat reaktion).

Efter den alvorlige samtale er der ikke rigtigt mere. Hun vil ikke snakke mere med mig. Herefter vælger jeg at snakke med en veninde omkring det. Min veninde og jeg går så væk, mens jeg efterlader hende sammen med nogle fra vores klasse.

Samtalen med min veninde handler omkring pigen, hvor jeg er helt ærlig. Indenfor ingen tid så har vi fået en utrolig tæt bånd. Helt hudløseærlige samtaler fungerer vildt godt. Veninden har for resten også en kæreste. Men efter noget tid så kan jeg mærke og se, at hun også er en smule tiltrukket af mig.. Mærkeligt.. Hende, pigen går forbi. Hvorefter jeg følger efter hende. I starten er hun ikke særligt interesseret. Efter noget tid så vil hun vildt gerne. Hun var måske bange for at miste mig.

5 personer fra klassen herunder hende og mig forlader introfeste og tager ned i byen. Men hun skal snakke med sin tidligere kæreste… (at gøre mig misunderlig). Derefter går vi sammen og tager først på McDonald’s. Under turen og ved McDonald’s viser jeg hende en del opmærksomhed. Men hun viser ikke særligt meget. Derefter skubber jeg hende fra mig. Det hjælper ikke. Kommer hurtigt hen til hende igen. Igen skulle blot være blevet ved med at være ligeglad indtil hun viser nok interesse. Skal være mere hård på det punkt.

Tiden går, og interessen fra hende bliver mindre. Viser på en måde, at jeg vil hende mere end hun vil mig. Men på den anden side har jeg også nævnt Signe for hende, som har gjort hende ked af det. Hun har stadigvæk den hårde face på.

Det ender med, at hun skal mødes med den tidligere kæreste midt i det hele. Vi snakker lidt videre. Så forlader jeg hende og de andre for at tage hjem. Gider det ikke mere.

Hun skriver med ham samtidig med, at hun skriver med en, som jeg hader. Hun har haft sex med ham. Tror egentligt bare, at hun vil gøre mig ked af det ”ligesom jeg har gjort ved hende”.

Har fundet ud af, at hun er - Meget sårbar. Gør ofte ”modspil/hævn”. Ved aldrig helt, hvor jeg har hende henne.
MrPerfekt
Fætter kanin

Indlægaf man-machine » søn 5. okt 2014 01:47

Det er godt nok en lang opdatering! Men fair enhver detalje gælder vel.
Ikke desto mindre er det der for langt ude. Det handler ikke længere om pickup, men et decideret forhold. Plus for mig lyder det som om du er håbløst forelsket i hende. Dude hun cutter i sig selv, det er et tegn på at droppe hende (ved mindre du er best friend). Har du overvejet at den eneste grund til hun ikke vil have jeres forhold går i opløsning er, fordi at hun bare ikke vil miste dig som ven = Friendzone. Hun har jo tydeligvis intet problem med at gå i seng med andre drenge inkl. ex-kærester. Dette er der kun en kur imod - Du skal ud i the field kammerat - Den er god nok ud og lav noget ægte pick up og kom over hende. Efterfølgende vil du så indse at der er andre og helt sikkert bedre kvinder end hende. Hun lyder til at skabe flere problemer end hvad godt er.
man-machine
Fætter kanin

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf MrPerfekt » søn 5. okt 2014 16:49

Vil gerne lige understrege, at jeg ikke er "håbløst forelsket i hende". Skriver lange rapport for at få et overblik over, hvad der egentligt er sket i stedet for et utydeligt billede af det.

"Miste dig som ven = Friendzone".
- Hun lagde op kysset i fredags (ikke mig) Hun kyssede mig utroligt meget (stoppede, da jeg nævnte "en anden pige")
- Hun viser nærmest direkte til mig, at hun skriver med sin tidligere kæreste og andre. (prøver at gøre mig misundelig)

Droppe hende kunne godt være en mulighed. Ser lige på tingene i løbet af næste uge, så kan det godt være, at det kommer til at blive sådan. Hvis det komme til at ske, så opdaterer jeg lige med en konklusion over hele forløbet. Har også noget halvt kørende med en anden, så det kunne godt lade sig gøre, at jeg droppede hende.
MrPerfekt
Fætter kanin

Indlægaf Satans yngel » man 6. okt 2014 10:55

GFTOG.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Tilbage til Forhold og kærester