Føler mig ikke elsket

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Føler mig ikke elsket

Indlægaf Gangster » tors 18. dec 2014 23:02

Hej, jeg har været i et forhold med min kæreste nu i ca. 8 måneder, og vi er fornyeligt flyttet sammen. Lige siden vi er flyttet sammen er det gået ned af bakke med sexlivet, vi har sex ca. 7-8 gange i måneden, og i min verden er det bare for lidt. Da vi ikke boede sammen havde vi sex hver gang vi sås uden undtagelse. Så 15-20 gange i måneden nogle gange mere. Tit havde vi sex flere gange om dagen, men det er slut nu. Jeg gør meget for hende, laver små overraskelser for hende. Kommer med blomster ind i mellem, invitere hende ud at spise. Kører hende til og fra arbejde. Gør rent når hun er stresset i perioder. Jeg passer enda hendes weekend arbejde sammen med hende for at vi skal ha mere tid sammen. Jeg forsøger så vidt muligt at skabe mere tid sammen med hende, for vi ses ikke specielt meget i hverdagen. Nogle timer om dagen for det meste er alt hvad det kan blive til. Weekenderne tilbringer vi stort set os altid sammen, men hun laver næsten altid planer med hendes familie i weekenderne, som hun forventer at jeg deltager i. Vi ser hendes forældre mindst en gan i ugen nogle gange mere. Og hun ved godt at jeg ikke gider, men hun bliver ved. Og hun bliver led af det hvis jeg siger nej, hvilket sker engang i mellem. Jeg er 28 hun er 21. Hun vil ikke give mig blowjobs, selv med kondom med smag f.eks. Og analsex gider hun ikke fordi det gør ondt. Jeg ved at hun ikke havde noget problem med nogle af de ting sammen med hendes eks. Men med mig gider hun ikke. Hun siger at hun har haft en dårlig oplevelse med blowjobs, men det kan kun være med mig da hunikke har været sammen med andre i mellem mig og eksen. Hun skriver stadig med ekskæresten engang i mellem, selvom han behandlede hende som et svin, og var hende utro. Han holdte hende hen i snart to år hvor han ikke ville være kærester med hende. Han har siden fortrudt at han har behandlet hende sådan osv, siger hun. Hun ved at det går mig på at de stadig har kontakt. De har intet til fælles ud over at hun var vild med ham i et par år hvor han brugte hende til sin personlige sædkontainer, men stadig bliver hun ved at ha kontakt til ham. Det er altid mig der skal ligge op til sex, men sådan var det ikke i starten. I starten var hun vildt forelsket i mig, det var tydeligt at se. Men jeg er i tvivl om hun stadig har de følelser for mig selvom hun siger at det har hun. Mit spørgsmål er om det er normalt at det bliver sådan i et forhold? Hvis ikke, hvordan for jeg interessen fra hende tilbage? Hvordan overtaler jeg hende til at give kig blowjobs hvis det kan lade sig gøre?
Gangster
Bølle Bob

Re: Føler mig ikke elsket

Indlægaf Noah » fre 19. dec 2014 02:13

Man kan sikkert sige tusind ting om det ene og det andet du kan gøre. Udfra, hvad du skriver og måden du skrivet det på, så lyder du dybt ulykkelig i det forhold. Uanset, hvor meget du prøver at gøre for hende, så kommer du ikke i et forhold du er glad for, hvis hun ikke gør det samme. Du må skabe et forhold du kan lide at være i. Vil hun ikke være med til det, så ville jeg nok komme ud af det. For du lyder til at have det rædselsfuldt.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf RLN » fre 19. dec 2014 12:46

Jeg er enig med Noah. Har du overvejet at fortælle hende, hvordan du har det? Ellers får du det bare værre. Det kan være hun også går og har det dårligt, så snak med hende.
RLN
Bølle Bob

Indlægaf GoldMan » fre 19. dec 2014 21:21

Hey Gangster, kan godt følge dig i din problemstilling.

Hvis jeg var dig, så ville jeg have opført mig på en helt anden måde. Grundlæggende når noget er svært/næsten umuligt at få, så fremstår det bedre. Altså du har overgivet dig fuldstændig overfor din kæreste, dermed bliver det kedeligt og nemt for hende. Hun skal aldrig gøre sig god for dig, da du nok er "temmelig vild" med hende og vil gøre alt for meget for hende. Hendes tidligere "dårlige" kæreste skulle hun "tit" kæmpe for at beholde ham, derfor er det mere spændende med ham end dig, da hun skulle gøre sig god for ham = bliver han mere værd for hende = tiltrækning

Ellers er der en nogle ting, som du kunne arbejde med. (Har selv en kæreste)
Du kan ikke overtale din kæreste til at give dig blowjobs (Hun skal selv være villig til at gøre det for dig ved at være vild med dig)

Hvordan bliver hun vild med dig igen?
- Mindre interesseret = hun skal kæmpe for at beholde dig = mere værd i hendes øjne.
- Iscenesæt dig selv, altså fremhæv dine gode sider indirekte
- Hvis hun er nederen/afvisende overfor dig, så tydeliggør straks, at det finder du dig ikke i (Vær klart mindre interesseret i hende efterfølgende)

Grundlæggende ville jeg fokusere på det, hvis jeg var dig nu her. Men det er nogle store omvæltninger, som vil være svært og tager et stykke tid for at ændre. Du skal simpelthen bytte rundt på rollerne = hun jager dig og ikke omvendt = hun gør sig god for dig og ikke omvendt.

P.S. det er sat meget firkantet op, men håber, at du forstår pointen. Det er selvfølgelig mange andre ting i det.

Mvh
GoldMan
Brugeravatar
GoldMan
Fætter kanin

Indlægaf Gangster » fre 19. dec 2014 23:26

Det lyder meget sandsynligt, jeg vidste det på en måde i forvejen. Hvordan fremhæver man sine gode sider indirekte? De andre ting skal jeg nok få styr på :)
Gangster
Bølle Bob

Indlægaf Desire » lør 20. dec 2014 00:58

Først og fremmest skal du jo have dem. Lad være med at leve på en løgn.

Med indirekte menes handlinger og hentydninger. Mange begår den fejl når de kommer i forhold, at de lægger sig pladask ned på fødderne af sin partner.
Man må aldrig glemme at spillet skal fortsætte. Du skal stadig flirte med hende, overraske hende over sms. Du skal også stadig være en douche af og til.
Alt det du gjorde for at få hende skal du ikke glemme bare tilpasse til den nuværende situation.

Du skal vise at du er selvstændig. Det nytter ikke noget at du tilbringer tid med hende hver gang hun kan.
Du er nødt til lige såvel at definere tingene. Hvis ikke du vil tilbringe så meget tid med hendes familie så lad være. Kan du ikke se, at du gør det modsatte af hvad du egentlig har lyst til, og hvad fortæller det om dig? At du er svag og føjer hende.

Du skal sørge for at hun minimum 50 % af gangene også vil føje dig. Hvis ikke hun viser interesse for dine prioriteter og interesser så er hun ikke forelsket i dig.
Men det kræver også at du har dem. Det værste du kan gøre for dit forhold er, at blive ham manden der elsker sin kone og intet andet foretager sig.

Min største fejl i et forhold var, at hele mit liv tog udgangspunkt i hende. Kvinder vil have en selvstændig mand som bringer hende ind i sit liv. Ikke omvendt.
Du skal være lederen og den der lader hende komme ind. Du er nødt til at indse, at dit liv er det som kommer i første række. Din kæreste er uhyre vigtig, men hvis ikke du selv er vigtigere modarbejder du det du selv ønsker.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » man 5. jan 2015 22:14

Jeg er en kvinde, 28 år og har boet sammen med 2 fyre i mit liv, 3 år hver gang. Så har lidt erfaring med den slags.

Du er nødt til at give hende noget space! Damn, I ses meget! I ses hver dag i hverdagene, og hver weekend, og på hendes arbejde... Puha! Har I nogensinde noget at snakke om, når I altid er sammen sådan?

Helt ærligt, så er dit problem, at du omklamrer hende for vildt! Det er dejligt med overraskelser og gaver, men det kan også blive for meget og skabe et pres hos hende! Dårlig samvittighed, hvis hun ikke følger med i dit tempo... Men hvad nu hvis hun ikke har lyst?

Du har lyst til, at hun skal være den opsøgende part - men hvornår? Du har jo nærmest sat dig på hende, der er slet ikke plads til, at hun kan være den, der kommer til dig i stedet for.

Sig det som det er: Jeg holder af din familie, men har brug for tid for mig selv! Til min egen familie, mine egne venner og hobbies!

Sørg for, at lave spændende ting hver for sig! Begynd at træne noget kampsport, begynd at klatre i en klub - gør et eller andet, så du får andre oplevelser væk fra hende og samtidig får givet hende noget plads og rum, til at mærke sig selv.
Opfordre hende til det samme - at få en hobby! Være sammen med sine veninder uden dig, gå på museum, hvad der end lige trigger hende.

Tænk over, da I ikke boede sammen, hvor forfriskende det var at kunne savne hinanden lidt og se frem til at ses igen, og have noget nyt at bidrage med af historier og oplevelser!
Hvis du er nervøs for, at I glider fra hinanden, så lav konkrete aftaler om, at i næste uge skal I hænge ud sammen /date /whatever afsætte tid til hinanden, tirsdag og torsdag og engang i løbet af weekenden... Så kan I begge to lave whatever, og ved at I kommer til at ses de dage, så der kan I gøre lidt ekstra ud af tingene i stedet for at sidde lårene af hinanden.

Anyway... Start med at finde gnisten, inden du begynder at ville fikse alt mulig med eks-kærester, blowjobs osv. Lad være med at plage hende om alt muligt, det tænder hende bare af.
Du er meget fokuseret på disse to ting, som du ikke får lov til at nyde, men prøv i en periode at vende fokus om, og undersøg hvad hun gerne vil nyde. Hvis hun oplever, at I har en positiv, givende og legende atmosfære i sexlivet, kan det åbne lidt op. Men i første omgang, er du nødt til at få vendt skuden om ift alt det andet.
Kami

Tilbage til Forhold og kærester