ekskæreste

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

ekskæreste

Indlægaf Janem » tirs 20. jan 2015 01:07

Hej allesammen!

min ekskæreste og jeg gik fra hinanden for ca 5 dage siden og vi har begge ignoreret hinanden siden da. Efter vi slog op blockkerede hun mig på facebook men her for 2 dage siden fjendede hun så blokeringen- hvordan skal jeg forholde mig til det?
- jeg vil rigtigt gerne have hende tilbage og derfor vil jeg gerne vide hvad jeg skal gør for at få hende tilbage??
Janem
Bølle Bob

Re: ekskæreste

Indlægaf Noah » tirs 20. jan 2015 01:13

Janem skrev:Hej allesammen!

min ekskæreste og jeg gik fra hinanden for ca 5 dage siden og vi har begge ignoreret hinanden siden da. Efter vi slog op blockkerede hun mig på facebook men her for 2 dage siden fjendede hun så blokeringen- hvordan skal jeg forholde mig til det?
- jeg vil rigtigt gerne have hende tilbage og derfor vil jeg gerne vide hvad jeg skal gør for at få hende tilbage??

Du kan sikkert finde svar på det du søger ved at kigge i en af de mange gamle tråde. De handler stortset allesammen om lige netop dit problem.

Det er dog ret simpelt. Drop af få hende tilbage. Brug din tid på alle de fede ting du ikke havde tid til, da du havde kæreste. Så kan det være hun kommer tilbage efter et stykke tid og så kan du overveje om du vil det der. Men formentlig er du kommet videre.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Desire » tirs 20. jan 2015 17:05

Læs den her artikel. Bedste artikel til dato om at komme over sin eks:
http://www.datingsider.nu/sadan-kommer- ... -slaet-op/

Når du har læst den kan du gå videre til at læse de her to:
http://www.thegame.dk/faste-forhold/hvo ... e-tilbage/
http://www.thegame.dk/faste-forhold/sad ... n-tilbage/

Kort opridset:
1. Du skal ændre dig. Hun bliver kun geninteresseret hvis der er en ny og spændende dig
2. Du skal udnytte chancen til at gøre noget for DIG. Og nu er DU i centrum. Gør noget du altid har haft lyst til.
3. Se andre piger og vær social
4. Lad være med at kontakte hende og sig på ingen måde at du savner hende/vil have hende tilbage. Det virker stik modsat af hvad du ønsker.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Fsharp » tirs 20. jan 2015 17:36

Et par af de 'gamle guruer' har skrevet et par visdomsord her: http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=18&t=50
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Desire » tirs 20. jan 2015 22:35

Fsharp skrev:Et par af de 'gamle guruer' har skrevet et par visdomsord her: viewtopic.php?f=18&t=50

Haha grinern. Det er præcis det indlæg jeg linker til først. Det er åbenbart en af "guruerne" herinde fra der har skrevet det og lagt det ud til offentligheden.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Fætter Stream » tirs 20. jan 2015 23:38

Desire skrev:
Fsharp skrev:Et par af de 'gamle guruer' har skrevet et par visdomsord her: viewtopic.php?f=18&t=50

Haha grinern. Det er præcis det indlæg jeg linker til først. Det er åbenbart en af "guruerne" herinde fra der har skrevet det og lagt det ud til offentligheden.

Eller de har "lånt" den. Chimpansen brokkede sig en gang over at en eller anden online-dating side have "lånt" hans guide til online game, og euroman fik dem til at pille den ned :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Desire » tirs 20. jan 2015 23:50

I see. Den lå på siden "atscoredamer.dk" som i dag har skiftet navn (blevet en del af) datingsider.nu
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Fsharp » ons 21. jan 2015 00:07

Desire skrev:
Fsharp skrev:Et par af de 'gamle guruer' har skrevet et par visdomsord her: http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=18&t=50

Jeg tjekkede lige sourcekoden for linket og fandt denne deri:
Kode: Vælg alt
<meta property="article:published_time" content="2012-02-24T13:33:22+00:00" />

Dominos post er fra 29-01-2012, hvilket er en måned før at den er postet på thegame.dk. Jeg har ét gæt på hvor thegame.dk's artikel kommer fra... ;)
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fætter Stream » ons 21. jan 2015 00:12

Domino var med til at starte atscoredamer.dk op men de skændtes nogen gange om hvem der havde skrevet hvad :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Fætter Stream » ons 21. jan 2015 00:13

Dammit, det kan sq da være atscoredamer-folkene der startede thegame.dk. Har altid undret mig over at den sidde poppede op samtidigt med at TGO døde. Den var registreret på en slags hotel i Andorra.
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Næste

Tilbage til Forhold og kærester