ekskæreste

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: ekskæreste

Indlægaf Kaizer » ons 21. jan 2015 01:31

Fætter Stream skrev:Dammit, det kan sq da være atscoredamer-folkene der startede thegame.dk. Har altid undret mig over at den sidde poppede op samtidigt med at TGO døde. Den var registreret på en slags hotel i Andorra.

Det er lidt utænkeligt. Atscoredamer var min gamle roomie Brombassens ting, han var aktiv omkring TGO tiden, men er for længst ude af gamet.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Fætter Stream » ons 21. jan 2015 02:26

Kaizer skrev:
Fætter Stream skrev:Dammit, det kan sq da være atscoredamer-folkene der startede thegame.dk. Har altid undret mig over at den sidde poppede op samtidigt med at TGO døde. Den var registreret på en slags hotel i Andorra.

Det er lidt utænkeligt. Atscoredamer var min gamle roomie Brombassens ting, han var aktiv omkring TGO tiden, men er for længst ude af gamet.

Ku han ikke have lavet thegame.dk for at tjene penge på det selv om han ikke "dyrkede" det mere? Den er lavet november 2011 til marts 2012.

Mit indtryk af ham var at han var lavede sådan noget biz og var gennemført med det.

Anyway er det ret sandsynligt det er en TGOer der har lavet siden. Det det virker underligt at nogen gik nok op i game til at vide nok om til at a lave en side uden at bruge de mærkelige forkortelser fra den danske the game, "nummerforsegling", og "SØM" men ikke har gidet ha en bruger på TGO.

Det kunne også være en eller anden coach *shrugs*. De plejer bare ikke at registrere sig i Andorra tror jeg?
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kaizer » ons 21. jan 2015 08:03

Ja okay, så kunne det sagtens være, hvis det ligger så langt tilbage.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kaizer » ons 21. jan 2015 08:11

Janem skrev:Hej allesammen!

min ekskæreste og jeg gik fra hinanden for ca 5 dage siden og vi har begge ignoreret hinanden siden da. Efter vi slog op blockkerede hun mig på facebook men her for 2 dage siden fjendede hun så blokeringen- hvordan skal jeg forholde mig til det?
- jeg vil rigtigt gerne have hende tilbage og derfor vil jeg gerne vide hvad jeg skal gør for at få hende tilbage??

GFTOB
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester