Kærestes fortid

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Kærestes fortid

Indlægaf Phasio » man 26. jan 2015 11:35

Hej allesammen,

Har brug for lidt feedback på en problemstilling, jeg har datet en ret sød pige i næsten 5 måneder, og da jeg for nyligt er kommet ud af et forhold havde vi aftalt ikke at gå for hurtigt frem. Forleden fik talt ud, og jeg fik forklaret at jeg egentlig er klar til at tage vores forhold skridtet videre, men senere på aftenen finder jeg så ud at hun har knaldet med en ven/bekendt (Fyr X) for 5-6 år siden hvilket hun ikke fortalte mig om. Det er ikke fordi hun skylder mig at fortælle hvem hun har været sammen med, men da vi talte om at hende og Fyr X tidligere havde arbejdet sammen, spurgte jeg ind til om de havde haft noget kørende hvilket hun fik talt sig udenom. Føler mig sgu lidt dum, men det er ikke ligefrem noget jeg synes jeg kan tage op med hende, da hendes fortid er hendes og at jeg egentlig bør være glad for at hun er ærlig… Men det ændrer ikke på at jeg både er irriteret over at hun ikke fortalte det da vi første talte om det, men også at hun rent faktisk har været sammen med ham (og inden jeg bliver angrebet, så ved jeg at den sidste grund er helt unfair).

Al feedback værdsættes…! 
Phasio
Gummi Tarzan

Re: Kærestes fortid

Indlægaf Chacruna » man 26. jan 2015 11:52

for 5-6 år siden? wtf?? det er jo et andet liv, det kan da være ligemeget..
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Noah » man 26. jan 2015 12:32

Det er en kamel du må sluge. Der er ikke så meget der.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Fame » man 26. jan 2015 16:08

Det har ingen betydning, og det er ligemeget.
Vi har alle kapitler, som vi ønskede ikke var udgivet, og hun har da sikkert været beklemt over at melde klart ud om det, da hun måske har været nervøs for, hvordan du ville reagere.

Tag bolden op, og vis hende, at du er cool ved at behandle emnet, som du burde: "Det er no big deal og super ligemeget. Vi har alle oplevelser i rygsækken, og 5-6 år siden? Come on..."
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Cheriot » man 26. jan 2015 19:16

Jeg undrer mig lidt over hvorfor synes du hun skulle have fortalt det ligeud? Hun snakkede trods alt bare udenom, så det var ikke fordi hun løj overfor dig. Måske hun ganske enkelt bare synes det ville var lidt upassende og unødvendig viden for dig at sidde at høre omkring hvordan hun har knaldet hjernen ud på en af dine venner/bekendte?
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Fætter Stream » man 26. jan 2015 20:08

Det er lige som at være sur på sine forældre over at de ikke fejrede ens fødselsdag før man blev født.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kami » tirs 27. jan 2015 23:21

Fætter Stream skrev:Det er lige som at være sur på sine forældre over at de ikke fejrede ens fødselsdag før man blev født.

This.
Kami

Indlægaf Bark » man 23. mar 2015 19:00

Stream

Det kan ikke siges bedre. Det kan det virkelig ikke.
Fucking epic beskrevet.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Tilbage til Forhold og kærester