Undskyldning!!

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Undskyldning!!

Indlægaf Thelostone » tirs 17. feb 2015 10:50

Hej jeg har løjet overfor min nuværende kæreste og sagt, at jeg har været ude på ferie til tyrkiet med min familie, men jeg har i virkeligheden været i Prag, hvilket hun flere gange gav udtryk for, at jeg ikke måtte tage derhen af nogle specielle årsager. Er der nogen af jer, der kan komme med en god undskyldning, hun har på en eller anden måde opdaget, at jeg er taget derhen.
Thelostone
Gummi Tarzan

Re: Undskyldning!!

Indlægaf Fsharp » tirs 17. feb 2015 11:00

Nej, det er der nok ikke. Den eneste der kan komme med en undskyldning er dig selv. Du kan komme ud af den her situation ved at være ærlig og opføre dig som en voksen mand. Fortæl hende åbent og ærligt hvorfor du tog til Prag og tag konsekvenserne af det.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Noah » tirs 17. feb 2015 15:03

Fuldstændig enig med FSharp. Hvis du VILLE til Prag, så skulle du have stået fast til at starte med fremfor at kravle under tøflen. Men nu, hvor der er sket, så må du jo tage konsekvensen af det valg du har taget.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Kami » tors 19. feb 2015 04:46

Det, FSharp og Noah skriver. + læring om, at dette er hvad der sker, hvis man accepterer forhold, hvor den ene part kan forbyde den anden noget. Mennesker kan og bør aldrig eje hinanden. Vi kan lytte til hinandens behov og forsøge at tage hensyn, men vi kan ikke diktere hvad vores partner må eller ikke må.
Kami

Tilbage til Forhold og kærester