Svært ved at få en kæreste

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Svært ved at få en kæreste

Indlægaf Løven1408 » tors 26. feb 2015 10:31

Jeg har et stort problem som jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg har mødt denne fantastiske svenske pige over tinder. Vi matchede omkring nytår og hun skrev straks til mig. Jeg var lidt tilbageholdende i starten men lyn hurtigt faldt jeg for hende. Samtalerne blev hurtigt tætte og intense. Vi skrev sammen mange gange om dagen. Hun bor i Oslo og skæbnen ville , at vi lige havde vundet et projekt med arbejdet i Oslo før nytår. Vi blev hurtigt enige om at mødes og vi mødtes en weekend i slutningen af januar. Alt gik godt i denne weekend og vi var sammen. Mødet gjorde ikke kontakten mindre hed og vi skrev meget sammen de næste par dage. Jeg kunne mærke han gerne ville i kontakt med mig. Vi mødtes igen weekeenden efter samt et par dage i den efterfølgende uge, da jeg skulle til Oslo med job. Her var alt også fryd og gammen. Ugen endte af med at vi bestilte en rejse i påskeferien. Lidt hendes ide, men jeg hoppede helt med på den. Hun skrev i de efterfølgende dage at hun glædede sig meget. Herefter var det som om hun blev lidt tilbageholdende. Hun skrev stadig konstant til mig men beskederne blev lidt anderledes. Jeg bemærkede det, men slog det lidt ud af hoved. Her i weekenden kom hun så hjem til mig. Glædeligt gensyn lørdag men i løbet af søndagen kunne jeg godt mærke der var noget der generede hende, dog var det ikke noget stort. Hun tog hjem mandag og så bang fik jeg en lidt lang besked om at hun havde hygget sig og at hun stadig så frem til turen men på en anden måde en først planlagt. Hun kunne godt lide mig men var ikke forelsket. Jeg blev ret ked af det men holdte hoved koldt. Vi aftalte at vi skulle mødes når jeg kommer til Oslo om 2uger med arbejdet som venner og så tage på ferie sammen.

Nu kommer mit problem. Jeg har desværre været ude for dette rigtig mange gange. Især med piger jeg møder over nettet. En pige virker rigtig glad for mig i starten og og så pludselig så får jeg af vide, at hun synes jeg er sød men ikke er forelsket. Aner simpelthen ikke hvad jeg gør galt. Jeg er 34år. Ser ret godt ud, har en god uddannelse og massere af venner. Får tit af vide af venner og mine to søstre at veninder er vilde med mig. Jeg kan til tider godt være lidt indelukket og stille.
Løven1408
Gummi Tarzan

Re: Svært ved at få en kæreste

Indlægaf Michael88 » tors 26. feb 2015 15:19

Ouch. Well, på den lyse side, så har du fået en del erfaring og slaps in da face, så du nu ved, at der skal en ændring til. Desuden har det også gjort dig stærkere, om du syntes det selv eller ej.

For det første, så falder man ikke for nogen som helst, før man har mødt dem. Det er et tegn på, at man har alt for lidt erfaring med piger. Hvis det sker, så er det ikke hende du falder for, men de følelser af tryghed hun giver dig og det tomrum, som hun fylder ud. Et tomrom du selv skal fylde ud. Dit liv skal være awesome. En pige skal blot være krymmel på isen.

Ovenstående er også årsagen til, at hun afviser dig.

Den maskuline energi søger at være fri, mens den feminine søger at "tæmme" den maskuline. - Hvilken rolle tror du, at du har indtaget i denne situation?

Hvordan fixer du det så fremadrettet?

Se denne video: https://www.youtube.com/watch?v=DqoOMlcqYQw
Og læs The Superior Man - David Deida
Gå ud. Rigtigt meget.

Hvad gør du med hende nu?

Ja, den er med 99% sikkerhed tabt. Dit bedste bud er nok, at gå ud hver dag, forsøge at blive bedre og få mere overskud med kvinder inden i mødes, og håbe på, at det er nok. Paradoksalt nok, så vil du oftest få hende tilbage, når du ikke behøver hende.
I virkeligheden er det bedste for din udvikling af miste hende. Du har brug for at finde dig selv og din indre mand. Noget der tager lang tid, og du opnår det ikke ved at være i et forhold.

Håber det kan hjælpe :)
Michael88
Bølle Bob

Indlægaf Løven1408 » tors 26. feb 2015 15:45

Jeg vil tjekke det ud. Og tak for svaret
Løven1408
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » tors 26. feb 2015 18:02

Synes det er svært ud fra det skrevne at skulle gisne om, hvad lige præcis dit problem er. Kræver nok en større indsigt i din person og dit liv.
Men ovenstående synes jeg ikke er helt i hampen, til trods for at det bygger på visse hypotetiske antagelser.

Kvinden vil helst følge manden som det bliver nævnt.

Enhver person kan lære game og skabe attraction i byen. Kysse med en random kvinde eller få hende med i seng. Reelt set kan man jo lære et stort skuespil, som ligger langt fra ens personlighed (vi taler her om 100% canned game).

Men når det er LTR og forelskelse det handler om, er det jo noget helt andet end bare tiltrækning der tæller. Jo vist det betyder også meget,
men hun vil i langt større grad (ubevidst) fokuserer på S-værdier (survival values) samt dine værdier/interesser osv osv.

Du skal selv kortlægge hvad du tror det er der mangler for at skabe interesse eller måske ligefrem hvad der skubber hende væk?
Er du for kedelig og inaktiv? Investerer du dig selv for tidligt? Bliver du meget følelsesladet og klistrende (they hate it...).
Har du ikke nok interesser og historier du kan drage hende ind i? Er du for lukket og åbner aldrig op.

Det hele skal tage udgangspunkt i dig. Læs/lyt/forstå hvad kvinder vil have og se på dig selv i fugleperspektiv. Hvad er dine styrker. Hvad er dine svagheder. Hvad mangler du som kvinder søger.. Ser du de forkerte kvinder?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Løven1408 » tors 26. feb 2015 18:50

Jeg vil ikke sige jeg faldt for hende inden vi havde mødtes. Men der var meget kemi i vores samtaler og jeg var ret interesseret i at lære hende at kende og jeg kunne mærke det gik den anden vej. I det hele taget er jeg blevet ret god til at flirte over tekst og kan mærke jeg hurtig kan få en piges interesse. Det er ved det fysiske møde det gør galt. Efterhånden er 1date som regel heller ikke noget problem. Jeg har den indstilling at jeg bare skal tage den med ro på 1 date og forventer intet. På 1 date gælder det bare for mig om, at finde ud af om der har interesse. Det er på en af de følgende dates den går galt. Jeg føler nogle gange interessen fra pigen kan skifte på et splitsekund på en af de følgende dates. Jeg kan også mærke, at jeg langsomt begynder, at tænke mere og mere på, om hvad hun synes om mig, som tiden går. Tænker at dette kan være lidt farligt.

Jeg har ikke problemer med at holde en samtale kørende, men det kan godt være at samtalen måske bliver lidt mere trivielt og kedeligt som tiden går. Altså på efterfølgende dates. På første date har man jo massere af spændende at fortælle og tænker måske ikke så meget på hendes reaktioner på det man snakker om.

Jeg kan måske godt opfattes som lidt kedelig og inaktiv med folk jeg ikke kender eller når jeg er blandt mange mennesker. Har svært ved at være helt mig selv i store åbne rum og med folk jeg ikke helt ved hvor jeg har. Og så bliver jeg meget opmærksom på hvad jeg siger og meget statisk i mine bevægelser. Er i forvejen rolig af natur og meget eftertænksom.

Hører tit om S-værdier. Men har svært ved helt at vide, hvordan man i praksis skal vise man har survival values. Det er jo ikke nok bare at sige... Hey jeg har survival values. Det skal vel komme til udtryk på andre måder.
Løven1408
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » tors 26. feb 2015 19:12

Måske er du for stiv og kedelig. Er du monoton i stemmen? Fortæller du med passion og sjove oplevelser?
S-værdier jo lige præcis hvad en kvinde søger og det kan du læse dig til hvad er.
Nr. 1 er tryghed. Vær en stærk mand, bevidst om dine holdninger, der gerne går forrest, tager ansvar for dit liv og ikke er fuld af undskyldninger,
har høj social status, smiler og er positiv osv osv.

Er du levende i din kommunikation? Det lyder som om det direkte er kommunikationen den går galt med.
Enten det ellers kan det kun være dine indre kvaliteter.

Men skab et spændende liv. Det burde være det første vi hver især tænker hver morgen når vi står op.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Løven1408 » tors 26. feb 2015 19:56

Tænker lidt at det godt kan være kommunikationen der giver udfordringer. Er nok lidt stiv, monoton og ikke så levende i mine fortællinger. Kan hurtigt have 1000 ændre ting i hoved når jeg til hverdag har en samtale med folk. Ting der fylder mere end samtalen. Skal nok have lidt mere fokus på at være tilstede i samtaler, også de små i hverdagen. Måske også fokusere på at være mere levende og mindre monoton når jeg snakker.
Løven1408
Gummi Tarzan

Indlægaf James Collin » tors 26. feb 2015 22:07

Løven1408 skrev:Hun kunne godt lide mig men var ikke forelsket. Jeg blev ret ked af det men holdte hoved koldt. Vi aftalte at vi skulle mødes når jeg kommer til Oslo om 2uger med arbejdet som venner og så tage på ferie sammen.

Bliv ikke chokeret, selv de bedste gamer kommer ud for dette. jeg kan starte med at fortælle dig, at der ikke er noget galt med dig og damerne gerne vil have dig.

Hvad er så dit problem?

Har du nogensinde oplevet en sælger, der bliver ved med at sælge til dig, efter du gerne ville have købt produktet?
Man tænker lidt, så dygtig var han nok ikke alligevel, siden han bliver ved med at sælge til mig.

Løven1408 skrev:Nu kommer mit problem. Jeg har desværre været ude for dette rigtig mange gange. Især med piger jeg møder over nettet

Om du møder pige online eller fysik, vil du stadig støde på samme problem, uanset hvor du møder dem :)

Løven1408 skrev:En pige virker rigtig glad for mig i starten

Pigerne er glade for dig også efter :)

Løven1408 skrev:Og så pludselig så får jeg af vide, at hun synes jeg er sød men ikke er forelsket

Pigerne var forelsket, indtil du blev ved med at se dem som en opgave eller case der skulle løses :)

Der er ikke noget galt i at se en pige som en opgave, men der kommer et punkt. Hvor en pige er træt af at være noget der skal løses, men bare gerne vil elskes af en fyr, der er interesseret i hende, andet end at skulle kommuniker bedst til hende, hvad han er, kan eller hvor perfekt han er. For så er han lige som alle andre fyre, der prøver at please hende og lover hende guld og grønne skove og evig kedsomhed og ingen fremtid.

Det kan godt være, at det ikke er det du siger. Men hvis du bliver ved med at sælge, se hende som noget der skal løses, en opgave og ligner alle de andre fyre. Så føler hun dig som alle de andre fyre.

Til trods for, hvad hun fortæller sig selv "Han er lækker, flot, sød, dejlig", det føles bare ikke rigtigt.

Løven1408 skrev:Aner simpelthen ikke hvad jeg gør galt

1. Du fortæller pigerne hvorfor du er interessant, men ikke giver dem nogen grund til at blive.
2. Når du så gerne vil fortælle dem, hvorfor de skulle være blevet, er de længe væk og du står forvirret tilbage.

Løven1408 skrev:Jeg er 34år. Ser ret godt ud, har en god uddannelse og massere af venner. Får tit af vide af venner og mine to søstre at veninder er vilde med mig

Præcis, du kan alt, er lækker, en stud og det er problemet.

Piger vil ikke have jordens rigeste mand, men bare en fyr der elsker dem, for dem de er og ikke gør mere for dem end det. For de er scoret, de bliver og ikke behøver blive scoret igen. Men dette er ikke ensbetydende med, at de ikke ønsker noget stabilitet, hvorfor du bliver osv..

For alle vil jo bare elskes af en kæreste i virkeligheden, så er alle tilfredse (der er særtilfælde).

"Penge kan købe dig alt, bare ikke kærlighed", "Man kan komme langt med good looks, men så heller ikke længere" og alle de der ramser...

Det er et valg for en pige at elske dig, men hvis du ikke giver dem en grund, andet end dine good looks, uddannelse og alt det. Som alle andre kan give dem i forvejen, bedre end dig og mere stimulerende end dig. Hvorfor skulle den anden fyr, så ikke være lige så god som dig og endda bedre, så hvorfor ikke søge videre på markedet, hvis du ikke har givet hende nogen grund til at blive (følelsesmæssigt).

I sidste ende for pige, er det ikke fyren der gav hende alt der vandt. Det er den fyr, hvor alt er noget lort, pige ikke er det værd og Han stadig bliver. For han er stabil uanset hvad der sker og føles tryg at blive ved.

Alle fyre kan fortælle en pige, hvad de kan give dem og hvad mere de kan give dem.
Men det er ikke alle fyre, der kan fortælle en pige. At de vil blive uanset hvad der sker, helveds fryser til is og de ikke tager nej for at svar.

Kort sagt: Du lever sikkerhed for pigerne, bare ikke tryghed og det er derfor, at du ender som plan B

Løven1408 skrev:Jeg kan til tider godt være lidt indelukket og stille.

Alle piger hader en fyr, der er udødelig.
Det er derfor superman har en svaghed/fejl, er sårbar ved en pige og ikke hedder udødelig-man og hjernmanden.
Så han også kan komme ned på jorden igen og være menneskelig, så han også er en af os og faktisk kan scores.

Men ked af at skuffe dig, der er ikke noget galt med dig :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Kaizen » tors 26. feb 2015 23:54

Er enig i at det lyder som om den er død.
Jeg tænker at hun mødte dig sidste gang for at vurdere et eller andet, og at hun besluttede sig for at du manglede et eller andet.

MEN hvis du betragter hende som tabt kan du måske lære noget utrolig vigtigt om dig selv og din udstråling.

Det er ikke sikkert det er denne her pige der er i stand til at give dig svaret, det kan godt være hun synger en eller anden ukonkret sang om "manglende kemi".
Men fortæl hende at du har oplevet det med andre piger før, er ked af det og ikke forstår hvad der sker.
Og så lav en debriefing med hende, hvor du spørger ind til konkrete ting, hvad hendes indtryk af dig, små episoder/udtalelser/whatever der rykkede ved hendes opfattelse osv.

Få vredet så meget konkret viden ud af hende som du kan.

Og så skriv det herinde, så vi andre kan hjælpe og komme med forslag til hvordan du kan blive en bedre udgave af dig selv.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kaizen » tors 26. feb 2015 23:54

Er enig i at det lyder som om den er død.
Jeg tænker at hun mødte dig sidste gang for at vurdere et eller andet, og at hun besluttede sig for at du manglede et eller andet.

MEN hvis du betragter hende som tabt kan du måske lære noget utrolig vigtigt om dig selv og din udstråling.

Det er ikke sikkert det er denne her pige der er i stand til at give dig svaret, det kan godt være hun synger en eller anden ukonkret sang om "manglende kemi".
Men fortæl hende at du har oplevet det med andre piger før, er ked af det og ikke forstår hvad der sker.
Og så lav en debriefing med hende, hvor du spørger ind til konkrete ting, hvad hendes indtryk af dig, små episoder/udtalelser/whatever der rykkede ved hendes opfattelse osv.

Få vredet så meget konkret viden ud af hende som du kan.

Og så skriv det herinde, så vi andre kan hjælpe og komme med forslag til hvordan du kan blive en bedre udgave af dig selv.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Næste

Tilbage til Forhold og kærester