Svært ved at få en kæreste

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Svært ved at få en kæreste

Indlægaf Løven1408 » fre 27. feb 2015 16:26

Jeg har ikke taget kontakt til hende endnu. Ville lige starte med to jeg var på et par dates med i efteråret, hvor udmeldingen var den samme. Har fået svar fra den ene. Tænker dog at her kan det måske godt være den fysiske tiltrækning der bare ikke lige var der, hvilket jo er en ærlig sag. Følte lidt at det måske var nogel andre typer hun gik efter. Hun virkerkede dog meget intresseret efter 1 date og så faldt det lidt på nr 2. Hun virkede meget obs på at mødes efter 1 date hvor vi bare havde siddet og snakket på en cafe. Hun skrev et par min efter vores møde for at høre om vi skulle ses igen.

Jeg synes det er rigtig fint at du gerne vil evaluere på det her dating ifht til dig selv! Til at starte med vil jeg sige at jeg selv synes det er en udfordring at møde en som kunne blive min kæreste! Så jeg kan godt genkende det du skriver.. Med det sagt vil jeg da meget gerne fortælle dig hvad jeg havde af tanker ifht vores os to. Vi mødtes jo 3 gange - og alle 3 møder var rigtig hyggelige! Jeg synes du er sød og charmerende og virker til at have mange af de samme værdier som jeg har... Og også at vi havde nogle gode samtaler. Men jeg manglede noget ifht den fysiske kemi/gnist og det tror jeg er svært at ændre på, da vi jo ikke selv vælger hvem vi er fysisk tiltrukket af...
Så kan man jo altid evaluere på hvor mange dates der skal til før man kan sige at man er 100% sikker på om der er kemi eller ej.... Og det handler jo nok mere om mig end det handler om dig... (Og i den forbindelse altså også de andre piger du har mødt - såfremt det er det der er årsagen)... Så med det sagt, så skal du vide at jeg tænker at du kunne ikke ha gjort noget anderledes/bedre Og du skal klart forsætte med at være som du er, for du virker til at være en fyr som hviler i sig selv og måske handler det i virkeligheden mere om de piger du møder ifht hvor de er i deres liv.. Det var måske ikke meget hjælp - men det er også lidt svært for mig fordi vi mødtes få gange og jeg selv lægger meget vægt på hvor tiltrukket jeg er af fyren på de første dates (måske er det er læringspunkt for mig selv.... Hahaaaa)
Knus

Efterfølegende spørger jeg ind til hvornår hun mærker til tvivlen og hun svarede:

Jeg tror tvivlen var der allerede på den 2. date hjemme hos dig - selvom vi fik kysset en del ...

Da hun i sin tid fortalte at hun syntes jeg var sød men ikke lige følte der var kemi til et fjerde måde var det ikke noget der på nogen måder slog mig ud. Jeg syntes godt nok hun var ret køn og også tiltrækkende, men i lige det her tilfælde, kunne jeg godt mærke at vi nok ikke helt matchede. Så måske ikke det bedste eksempel. Men det er bare der her i korte træk, der sker for mig hver gang. Og det er det jeg gerne vil have ændret på.
Løven1408
Gummi Tarzan

Indlægaf James Collin » fre 27. feb 2015 17:45

Løven1408 skrev:Jeg har ikke taget kontakt til hende endnu. Ville lige starte med to jeg var på et par dates med i efteråret, hvor udmeldingen var den samme. Har fået svar fra den ene. Tænker dog at her kan det måske godt være den fysiske tiltrækning...

Hvor mange gange vil du bruge tiden på at fortælle en pige du elsker hende, i stedet for at vise hende det?
Derefter undre dig over, hvorfor hun ikke gad dig og ikke blev?

Den tid du når at blive færdig med at fortælle pigerne, hvorfor det ikke bliver dem eller hvad der skulle til. Er der en anden fyr, der for længst har vist dem, hvad der skal til, grimmer end dig, langt mindre uddannet end dig.

"Grunden til kvinder tænder på mænd der kan passe børn, er at hvis han kan passe godt på et barn, så kan han også passe godt på mig. Det du gør der er for oven og i virkeligheden og overfor kvinderne er: Hver gang barnet græder, så kommer du med et nyt stykke legetøj eller et større stykke legetøj eller et bedre forklaret stykke legetøj. Børn er lige som piger, de føler. Og hvis det ikke føles rigtigt, så stopper de ikke med at græde. Du kan fortælle et barn alt hvad du vil, at det skal stoppe med at græde. Du kan en da spørge det om hvorfor det græder og barnet svare, det ved jeg ikke, men det stadig græder. Ville du købe barnet mere legetøj(Symptom), større stykke legetøj(Symptom) eller et mere informeret stykke legetøj(Symptom) eller kramme barnet(Tryghed=løsning).

Tryghed kan ikke forklares, kun føles.

Og ingen af os kan forklar dig tryghed, kun fortælle dig at du skal gøre det eller lære hvordan du gør det.
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Glow » lør 28. feb 2015 12:28

Det lyder på mig som om du blir friendzonet..
På nettet er afsættet jo at der er interesse dvs. hun vil noget med dig per default hvis hun skriver med dig = assume attraction
men når hun så er sammen med dig sker der måske ikke noget på mand-kvinde fronten og du blir mere en ven/veninde?!
ku være at du skal eskalere (mere) og have mere sexual vibing igang!
Du kan differentiere imellem at være social og seductive - mange som kun er sociale ender op i friends zone ELLER med at pigerne scorer dem istedet for omvendt. Du kender dem - de ser pissegode ud i baren, med folk osv. og alle tror de burde være attraktiv fordi de taler godt og dybt og shit med piger. men de puller dem aldrig fordi de ikke laver et move.
Ku det være?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Løven1408 » lør 28. feb 2015 17:08

Hmm det giver meget god mening det i skriver. Har måske lidt for meget fokus på at få en samtale kørende end på selve flirten, spillet mellem mand/kvinde samt vise hende at jeg kan give tryghed. Jeg skal øve dette. Det er vel en masse byture, snakke med en masse piger og med fokus på dette.
Løven1408
Gummi Tarzan

Indlægaf James Collin » lør 28. feb 2015 18:06

Løven1408 skrev:Hmm det giver meget god mening det i skriver... "Jeg skal øve dette. Det er vel en masse byture, snakke med en masse piger og med fokus på dette".

Præcis præcis...

For den tid vi kan nå at fortælle dig hvordan du lære tryghed, har du allerede lært det i marken.
1. Hvor du allerede vil have lært det igennem en masse byture og gode oplevelser der giver dig rigtigt feedback på din proces.
2. Snakket og øvet dig med en masse damer, kys kram og "fisse til du halter"...
3. Pludseligt ender du med så mange kærester du ikke ved, hvad du skal gøre af dem...
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Fætter Stream » søn 1. mar 2015 07:15

Løven1408 skrev:Jeg har ikke taget kontakt til hende endnu. Ville lige starte med to jeg var på et par dates med i efteråret, hvor udmeldingen var den samme. Har fået svar fra den ene. Tænker dog at her kan det måske godt være den fysiske tiltrækning der bare ikke lige var der, hvilket jo er en ærlig sag. Følte lidt at det måske var nogel andre typer hun gik efter. Hun virkerkede dog meget intresseret efter 1 date og så faldt det lidt på nr 2. Hun virkede meget obs på at mødes efter 1 date hvor vi bare havde siddet og snakket på en cafe. Hun skrev et par min efter vores møde for at høre om vi skulle ses igen.

Jeg synes det er rigtig fint at du gerne vil evaluere på det her dating ifht til dig selv! Til at starte med vil jeg sige at jeg selv synes det er en udfordring at møde en som kunne blive min kæreste! Så jeg kan godt genkende det du skriver.. Med det sagt vil jeg da meget gerne fortælle dig hvad jeg havde af tanker ifht vores os to. Vi mødtes jo 3 gange - og alle 3 møder var rigtig hyggelige! Jeg synes du er sød og charmerende og virker til at have mange af de samme værdier som jeg har... Og også at vi havde nogle gode samtaler. Men jeg manglede noget ifht den fysiske kemi/gnist og det tror jeg er svært at ændre på, da vi jo ikke selv vælger hvem vi er fysisk tiltrukket af...
Så kan man jo altid evaluere på hvor mange dates der skal til før man kan sige at man er 100% sikker på om der er kemi eller ej.... Og det handler jo nok mere om mig end det handler om dig... (Og i den forbindelse altså også de andre piger du har mødt - såfremt det er det der er årsagen)... Så med det sagt, så skal du vide at jeg tænker at du kunne ikke ha gjort noget anderledes/bedre Og du skal klart forsætte med at være som du er, for du virker til at være en fyr som hviler i sig selv og måske handler det i virkeligheden mere om de piger du møder ifht hvor de er i deres liv.. Det var måske ikke meget hjælp - men det er også lidt svært for mig fordi vi mødtes få gange og jeg selv lægger meget vægt på hvor tiltrukket jeg er af fyren på de første dates (måske er det er læringspunkt for mig selv.... Hahaaaa)
Knus

Efterfølegende spørger jeg ind til hvornår hun mærker til tvivlen og hun svarede:

Jeg tror tvivlen var der allerede på den 2. date hjemme hos dig - selvom vi fik kysset en del ...

Da hun i sin tid fortalte at hun syntes jeg var sød men ikke lige følte der var kemi til et fjerde måde var det ikke noget der på nogen måder slog mig ud. Jeg syntes godt nok hun var ret køn og også tiltrækkende, men i lige det her tilfælde, kunne jeg godt mærke at vi nok ikke helt matchede. Så måske ikke det bedste eksempel. Men det er bare der her i korte træk, der sker for mig hver gang. Og det er det jeg gerne vil have ændret på.

Syns det ligner du eskalerer for langsomt, er for lidt fremme i skoen. Kvinder ved ret hurtigt om de har lyst til at have sex med en, sikkert efter et par minutter, måske allerede efter 30 sekunder. Se det mere som at når du tænker "hun er på"; så starter der et ur tik tok tik tok og når tiden er brugt og sex ikke er sket, så er hun ikke mere interesseret.

Som jeg forstår date nr 2 så kysser i en del og er et sted hvor i kan have sex. Tror det er der du taber den, hun mister simpelthen interessen fordi du ikke "leverer", eller "tager hende med storm", som de selv ville udtrykke det :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kami » søn 1. mar 2015 14:19

På mig lyder det som om, at du falder i den klassiske dansker-fælde. Du er simpelthen for leverpostej. Når du er monoton, ikke rigtig til stede i samtalen og virker sådan lidt lunken i det, når du forklarer om dig selv.

Jeg skulle til at skrive noget om, at den slags er ok i 4 år gamle forhold med en hektisk hverdag, men nej. Bare nej?! Hvor er passionen henne? Den der gnist, du skriver med i starten, hvor pigerne føler at du vil dem og har noget på hjerte!!

Jeg forstår godt, at de går kolde i det fysiske møde. For det lyder som om, at du har drive og passion når du skriver med dem, det er her de helt store følelser kommer i spil - og så mødes de, og så er du leverpostej, hvor du før på skrift var en chili-pizza.
Kami

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester