Har mistet den eneste ene

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Har mistet den eneste ene

Indlægaf chris » fre 27. mar 2015 12:53

Hej.

er en fyr på 25 og har netop slået op med min kæreste ca 14 dage siden.. vi var sammen i ca 3år. vi mødte hianden på arbejde og forelskelsen var meget stor i begyndelsen

vi flyttede sammen i min lejlighed og alt var rosenrødt, så begyndte vi at skændes og de mindste ting og vi endte med at slå op som endte med at vi blev kærester igen efter ca. 4 måneder,

som sagt for 14 dage siden slog vi op igen denne gang mig og har såen fortrudt har skrevet brev til hende og har nok været lidt en needy bitch ( meget ) og overrasket hende med blonster og chokolade for at vise at jeg virkelig vil det her. hun fortalte mig at hun ikke kunne det her lige nu, men vidste self ikke om et par uge hvordan situation så ser ud.

men jeg valgte og være dum og tage op til hende of prøvede og snakke med hende og det gjorde det langt værre hun sagde hun var kommet over mig og at vi ikke skulle være kærester mere.

kan jeg få hende tilbage eller ?? for hun tog imod roserne og brevet og det eller er det bare at hun kræver ro og kontakter hun mig så det eller så gør hun ikk

og ja har læst masser af artikler / forum indlæg omkring dette
chris
Private Johnson

Re: Har mistet den eneste ene

Indlægaf Bark » fre 27. mar 2015 13:57

Hej du - øv!

Altså det er svært at sige, om du kan få hende tilbage, og vil ikke være den, der vurderer, om det overhovedet er smart at forsøge.
Men det, du skal gøre, er, at koncentrere dig om dig selv.
Du bliver nødt til at give hende plads. Hun kommer aldrig til at opdage, at hun savner dig, hvis du bliver ved med at trænge dig på. Overvind dine følelser og læg hende lidt på is. Less is more - jo mindre du gør, jo bedre er det. Få gang i dit liv, dyrk dine hobbier og dine venner. Så snart hun kan se, du har styr på dit shit og sagtens kan uden hende, vil du fremstå meget mere attraktiv. Det er den suverænt bedste måde at få en pige tilbage på.
Det er dog vigtigt, at du gør det med dig selv for øje. Gør de ting, fordi du synes, de er sjove og fede. Du skal ikke gøre det for at få hende tilbage, men bare have i baghovedet, at det kan være en bonus.
Oplev nogle ting, tag ud med vennerne, snak med piger i byen og bliv bekræftet i, at der findes andre end hende, som er mindst lige så gode og nok også bedre. Bevis overfor dig selv, at livet kan og vil gå videre uden hende, og når du selv er bevidst om det, vil du have meget lettere ved at tackle denne situation - og måske ikke engang have lyst til at finde sammen med hende igen.
Men start med at få styr på dig selv og giv hende noget plads. Det er det vigtigste :)
- og husk, det er for din skyld, ikke hendes!
og det skal nok gå ;) Du er stadig dig selv, og du er god nok, selv hvis I ikke finder sammen igen.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf chris » lør 28. mar 2015 11:29

Hej BARK.

det er også det alle mine venner siger, men problemet er jo at jeg har meget svært ved at tackle situationen, men er mennesker er jo bygget sådan så man først opdager det når det er for sent ( hvor meget egentlig holdte af hende ) men i en travl hverdag er det svært og få til at lykkes.

mine venner siger dog at prøv og skriv til hende om 2 måneder ( der har hun føzselsdag ) og skriv hvoran det går med hende og mig selv derudover at jeg stadig tænker på hende. go ide??

jeg vil for alt i verden få hende tilbage og ikke forid jeg savner hendes selvskab men jeg savner mennesket og selve hende.
chris
Private Johnson

Indlægaf Fame » lør 28. mar 2015 15:03

chris skrev:...det er også det alle mine venner siger, men problemet er jo at jeg har meget svært ved at tackle situationen...

Selvfølgelig er det svært. Hvad havde du regnet med?

Men det er dit eget private problem. Du ejer selv problemet, og det er dit eget arbejde, at komme oven på igen. Derfor er der absolut ingen løsning i at "løse problemet", ved at finde sammen igen. Løsningen ligger ikke udenfor dig (ved at hun bliver klogere, og I finder sammen), løsningen ligger kun i det benhårde arbejde i at bygge dig selv op igen. Og det ER hårdt. Det er meningen, at det skal være hårdt, og det er OK!

Når du selv, uden hende, har bygget dig op igen, har du hovedet til at vurdere, om du har lyst til, at I skal finde sammen igen. Lige nu sovser du rundt i kærestesorg, hvor man er dum og blind.
Derfor er det essentielt, at du ikke stikker af fra sorgen, men går igennem den som en mand - med åbne øjne.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf chris » lør 28. mar 2015 16:43

mine venner siger dog at prøv og skriv til hende om 2 måneder ( der har hun føzselsdag ) og skriv hvoran det går med hende og mig selv derudover at jeg stadig tænker på hende. go ide??
chris
Private Johnson

Indlægaf Desire » lør 28. mar 2015 18:21

Helt ærligt ven. Lad nu være med at modargumentere. Tag rådene eller lad være.

Nej det er IKKE en god ide.

Hvis du har koncentreret dig om dig selv, fundet dig selv noget mere og slikket dine sår en smule uden at lave EN ENESTE bommert som f.eks. at kontakte hende igen og sende blomster eller hvad ved jeg, så kan du sende en komplet uopfordret besked. Ikke det vilde. bare et "tillykke med fødselsdagen håber det går dig godt." og så eventuelt krydre det med en eller anden lille åbner så som "jeg oplevede lige bla bla.. og kom til at tænke på dig.."
Når du endelig tager kontakt vil du ikke igen falde på knæ for hende. Tror du helt ærligt en kvinde synes det er spændende med en mand der to måneder efter stadig ligger på knæ og siger "tag mig tilbage!!!!". Nej de hader det. Grib dig selv om nosserne og fokuser på dig selv.

Det virker mest af alt som om du bare søger en eller anden person der vil fortælle dig, at du skal kontakte hende igen og gøre lige præcis sådan og sådan.
Men det kommer ikke til at ske, for det er det eneste i verden du bare ikke skal gøre.
Ja selvfølgelig er det hårdt og svært men sådan er livet. Livet skal ikke være en dans på røde roser. Tag imod de knubs livet giver dig. De gør dig stærkere.

Kom videre i dit liv. Hun kommer højst sandsynligt kun tilbage til dig, hvis hun ser en eller anden form for ændring.
Noget nyt og forbedret ved dig og det skal være en realitet og ikke bare en løgn.
Når du endelig har gennemgået denne forandring og fokuseret på dig selv, opdager du som regel også, at hun ikke var så enestående alligevel.

Tag vores råd eller lad være.
Jeg kan garantere dig det er det rigtige at gøre og tusinder af fyre har gjort det samme før dig, mig selv inklusive.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chris » søn 29. mar 2015 08:18

jeg tager imod rådende og lytter men har det samtidigt som om at hvordan skal man vise at man har ændret sig hvis man ikke må kontakte hende... er det virkelig ved at have styr på ens shit??
chris
Private Johnson

Indlægaf Desire » søn 29. mar 2015 17:23

Så længe du fokuserer på at kontakte hende og at hun skal se din forandring, så længe vil du ikke komme nogen vegne.

Du er nødt til at sige til dig selv: "Hende og jeg er et færdigt kapitel ". Og ærlig talt. Det gik ikke mellem jer. Det er ganske normalt at få second thoughts bagefter fordi hun har betydet alt for dig. Hvem siger det nogensinde kan komme til at virke?

Faktum er at du skal få dig et liv uden hende. Lever vi ikke alle kun én gang og skal derfor have det bedste ud af det? Jo! Så se at komme i gang med at leve dit liv.

Du skal først kontakte hende når du er nået dertil, hvor du er social og ser andre kvinder. Derved bliver det også lettere for dig at tage kontakt fordi du bare ønsker hende i dit liv.
pludselig er du ham manden der er kommet videre med sit liv. Har fået nogle fede interesser og nye venner. Og du kan helt casual og ærligt fortælle, at du ikke ønsker i Ingen kontakt skal have. Og at du har savnet hende. 'Men kun som ven'.
det næste hun tænker er "wow han er blevet cool og nu kan jeg ikke engang få ham, han vil kun være venner". Og her er det så hun føler sig tiltrukket af dig igen.

Det handler ikke om at tage kontakt til hende. Dit mål er at komme over hende og videre. Det er sund for dig og først der kan du lukke hende ind i dit nye kapitel af Dit liv. Måske ikke længere som kæreste, måske ønsker du da bare en veninde der kan skaffe dig lækre singler.

Mine erfaringer:
I september 2013 slog min daværende kæreste op. Jeg cuttede alt kontakt. 2 måneder gik. Jeg laver diverse ændringer. Mest af alt fik jeg trænet mig en pænere krop, gik på et par dates og havde et par vilde Byture. det var først i sidste del af perioden jeg virkelig rykkede. Vigtigst af alt stoppede jeg med at beskylde hende for, at det gik galt.
24 dec mødes vi tilfældigt. Snakker kort. Hun er nervøs jeg er nede på jorden. dagen efter kan ingen af os får hinanden ud af hovedet. Hun opsøger mig. Jeg fortæller at jeg ikke bebrejder hende, tager min del af ansvaret og fortæller om de ændringer jeg har taget I mit liv. Samme aften vil hun have sex med mig, sover hos mig og vi fik 7-8 måneder mere sammen.

Det er en lille historie der kan give perspektiv.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chris » tirs 31. mar 2015 11:23

update har nu ladet hende være i en uge mine kammerater er dog overbevist om at hun svarer eller skabe kontakt i løbet af 14 dage...er det helt galt? og det har jo så betydet for mig at jeg er begyndt at leve på et spinkelt håb.

desuden ser jeg venner eller famillie ca hver dag samt jeg i gennemsnit går omkring 20 km i alt slags vejr.

puha det er svært og jeg er sønderknust
chris
Private Johnson

Indlægaf Kami » tirs 31. mar 2015 13:02

To gange i mit liv, har jeg været sammen med en kæreste i 3 år eller mere, og boet sammen med ham (selvfølgelig på hvert sit tidspunkt, ikke samtidig ;) ).

Det gør altid mega naller, at slå op efter så lang tid. På en eller anden måde, mister man ikke bare en kæreste, men også en bedste ven. En, man delte rigtig mange ting med, sex, sorger og glæder, og som også blev en del af ens familie osv.

"Den eneste ene" findes ikke - eller også findes den kun i nuet. Hun var sikkert den eneste for dig engang, men uden at kende jeres alder, så er mit bud at I simpelthen er vokset fra hinanden henover tid, og ikke længere kunne (kan?) tilbyde hinanden det, den anden har brug for.
Det er derfor I skændes over små ting og det er svært at være sammen.

Det tager rigtig lang tid, at komme sig over en eks-kæreste. Men som de andre skriver - må du komme videre.

Det betyder ikke, at du aldrig nogensinde igen kan finde sammen med denne her pige. Men hvis ikke DU ændrer dig - hvordan kan du så tro, at jeres forhold vil? Så ender I med at køre rundt i det samme mudder som da I slog op.
NOGET skal ændres, og det eneste DU har kontrol med, er dig.

Fokuser på de ting, der gør dig glad. Planlæg en ferie med nogle gode venner, gerne sydpå hvis pengene er til det. Kom ud og feste, og snak med andre piger. Bare SNAK med dem.

Hvis I virkelig er meant to be, er I det også når du er blevet en bedre version af dig selv.
Kami

Næste

Tilbage til Forhold og kærester