Har mistet den eneste ene

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Har mistet den eneste ene

Indlægaf chris » tirs 31. mar 2015 13:27

kan mærke på mig selv at jeger ved at blvie sindsyg af jeg ikke kan komme videre har ikke lyst ti lat vente og vente for så at blive såret endnu engang og nej det handler ikke om mig men om hun føler sig såret og vraget.

men kan mærke på mig selv hvis jeg ikke snart får skabt en kontakt blvier jeg sindsyg ( ikk tag det bogstaveligt )
chris
Private Johnson

Indlægaf Kami » tirs 31. mar 2015 13:34

Det er en del af processen.

Kom ud og lav noget andet, få tænkt på noget andet. Jo mere du fokuserer på det, jo sværere er det.
Kami

Indlægaf chris » tirs 31. mar 2015 13:59

kan man skrive og sprøger hvordan det går
chris
Private Johnson

Indlægaf Kami » tirs 31. mar 2015 14:17

Det kan man godt, men det er det totalt omvendte af SAMTLIGE af de råd, du har fået herinde.

Men skid i nælderne, go ahead. :) Du kan kun lære af det. ;)
Kami

Indlægaf chris » tirs 31. mar 2015 14:52

ja undskyld, men er fuldstændig tabt bag en vogn lige for tiden
chris
Private Johnson

Indlægaf Desire » tirs 31. mar 2015 20:00

Du kan lige så godt lade være med at spørge chris..
Du har fået vores råd. Hvis du ikke føler du er stærk nok til det, så må du jo skide i nællerne og mærke resultatet af en kraftig afvisning om, at hun ikke længere har følelser for dig. Om det så er right away eller i løbet af de næste par få måneder i maksimalt vil få sammen (mit bud..).
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » ons 1. apr 2015 21:28

Enig med Desire, det her er en situation man er nødt til at gennemleve min. 1 gang i sit liv, på godt og ondt, der kan man ikke nasse på andres erfaringer, fordi man er helt lost følelsesmæssigt.

Så gør det, du synes du skal gøre, om det så er at følge vores råd eller ej.

Når det gør allermest ondt, så husk at vi alle har været der og vi alle kom om på den anden side igen. Det gør du også. Det gør ikke ondt for evigt.
Kami

Indlægaf Satans yngel » tors 2. apr 2015 13:53

Går hvad du føler for chris. Når du en dag er kommet lidt ovenpå så vend tilbage til denne tråd og sug guldkornene til dig.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf chris » fre 3. apr 2015 11:52

Update;

Har ikke kontaktet hende på nogensom helst måde i 1 uge. hun har så heller ikk kontaktet mig, men har gjort voldsomt brug af min mor og min søster samt mine venner og naboer. og det har hjulpet men der er både op og nedture samt jeg har besluttet at for at jeg kan få en afslutning og komme videre skriver jeg en sms omkring hvordan det går med hende og at jeg har brug for at snakke ( evt mødes i en en park ) og at vi trods alt har haft nogle gode år sammen.

sms bliver sent når jeg selv føler for det men der skal mindst gå 2 -3 uger og på det tidspunkt kan det være at jeg slet ikke har lyst til at kontakte hende. derudover har jeg fået en aftale i hus omkring at jeg kan låne en hund ( min mors og fars nabos hund ) så jeg kan give mig til noget med både motionsmæssigt samt ikke bare og sidde inde ( også derfor jeg går omkrintg 20 km om dagen rundt omkring i byen og i skoven
chris
Private Johnson

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester