EKS-Kæresten

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: EKS-Kæresten

Indlægaf TantalizingSkinnys » tors 3. sep 2015 21:35

Tak for det udmærkede råd. Desværre har jeg først lige læst det. Vi har kneppet og vi holdt i hånd og den slags jazz og nu er det selvfølgelig lort. Jeg fik lov til at være markant mere sammen med min dreng, til både hans og min store fornøjelse. Faktisk i en sådan grad, at det har påvirket hans trivsel i vuggestuen. Jeg så ham mere på 14 dage end jeg normalt gør på en måned.

Lige så hurtigt vi faldt tilbage i den gamle "nye" forelskelse, ligeså hurtigt blev jeg mindet om hvorfor vi ikke er et par. Så det blev hurtigt træls imellem os, dog er samarbejdet stadig bedre nu end det var før. Et vedvarende problem er at vi overhovedet ikke stoler på hinanden. Eksempelvis fortalte jeg hende, at hvis vi begyndte at knalde igen, så ville jeg holde op med at knalde andre. Det er ligesom et særligt privilegium, der tilfalder mit barns moder. Det holdt så en uge, indtil vi blev uvenner og jeg opdagede hun også så en anden.

Så nu står jeg med pikken i brevsprækken og nye studerende. Og vores samarbejde har lidt skade. Mit barn har selvfølgelig elsket det, at lave ting sammen alle tre. Og det er jeg så bange for at han mister, igen.

I øvrigt, så handlede det overhovedet ikke om fisse. Men om at føle noget ægte.
TantalizingSkinnys
Gummi Tarzan

Indlægaf Kami » fre 4. sep 2015 16:41

Jeg synes, du skal melde ud stille og roligt, at det I havde sammen var dejligt, men at det er blevet for rodet. At du trænger til stabilitet, og at få skabt et godt samarbejde omkring jeres dreng.
Vær positiv og åben, selvom du føler dig røvrendt. Og lad være med at kaste beskyldninger efter hende.
Vær awesome.

Deskaler jeres kontakt til kun at handle om jeres dreng. Har du behov for mere end hver anden uge, så vent indtil der er faldet ro over jeres situation, før du bringer det på banen. Sig det som det er: Du savner ham. Igen, ingen bebrejdelser.

Se det som kontinuerlige tandlægebesøg. Man har lyst til at sparke den når, som påfører en smerte og endda tager ens penge for det, men man smiler stadig og er høflig, for det er man bedst stillet med for at sikre, at tandlægen ikke gør endnu mere skade fordi han er provokeret.
Kami

Indlægaf Lucard » fre 4. sep 2015 17:21

+1 til alt hvad Kami har sagt.
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester