Vække interesse igen

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Vække interesse igen

Indlægaf GlobeMan » man 8. jun 2015 08:04

Hej,

Jeg har set en pige i omkring to måneder. Vi har begge taget initiativ til at mødes, hvilket har været to-tre gange om ugen.
Hun er en ret selvstændig pige. Det vil sige at hun lægger vægt på at kvinder bør være selvforsørgende og generelt uafhængige. Dette indeblander for eksempel at hun er en del karrierefokuseret og sætter pris på at dele regningen når vi er ude at spise. Selv er jeg lidt mere konservativ, men det er ikke det der skal være problemet. Alt har kørt fint i den seneste tid og jeg har været glad for at være sammen med hende.

For omkring to uger siden gik min bedstefar bort, hvilket jeg naturligvis blev ramt af personligt.
Når jeg kigger tilbage, så har det medført at jeg over den seneste periode er blevet en smule mere påtrængende overfor hende.
Jeg har for eksempel selv betalt regningerne når vi var ude at spise, selvom hun gerne ville betale. Jeg har skrevet ofte til hende primært uden nogen større hensigt. Yderligere har jeg været en smule for tolerant og over-flink ved at have accepteret små-ting som jeg normalt ville kommentere på.

For fire dage siden spurgte jeg hende om vi var i et forhold, hvilket hun besvarede med "Det tror jeg", og at hun vil have et par dage til at tænke over det. Begrundelsen var, at hun ikke havde tænkt så meget over det, at hun ikke vil blive kærestekedelig og at hun vil være sikker på at forholdet holder i lang tid.
Hendes svar kom meget bag på mig, da jeg troede at den var sikker. Jeg tror, at det skyldes min opførsel de sidste to uger.
Dagen efter sendte hun flere snaps og et godnat snapchat med et kys-smiley uden at jeg havde skrevet til hende, så jeg tror stadigvæk på at der er en chance.

Jeg er kommet over tabet af min bedstefar, og er klar til at gøre en planlagt indsats for at vinde hende tilbage.
Dog har jeg ikke skrevet med hende de seneste tre dage, hvilket virker mærkeligt, da hun og jeg plejer at skrive dagligt.
Umiddelbart var min plan at lægge hende på køl, men det kan jo være ligemeget hvis hun ikke skaber nogen kontakt.

Jeg føler mig lidt på bar bund og vil sætte enorm pris på råd fra jer.
Mine tanker går ikke på andet, hvilket også irriterer mig, da jeg har svært ved at fokusere på eksamener og et nyt job jeg er startet på.

Vh.
GlobeMan
GlobeMan
Nyklækket

Re: Vække interesse igen

Indlægaf chris » tirs 9. jun 2015 07:48

du må ikk ændrer dig selv for meget , det hedder og gå på kompromi samt at have respekt for den anden. derudover hvorfor spørger du hende ikke direkte efter et par dage..hun skal jo nok lige have lidt betænkningstid. jeg er pt lige kommet ud af et forhold som har været sygt svært fra start til slut, så giv det tid...men hvis det ødelægger dine eksamen så spørg..det gratis:P
chris
Private Johnson

Tilbage til Forhold og kærester