sex med ny kæreste

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

sex med ny kæreste

Indlægaf rene49 » tirs 12. apr 2016 10:59

Hey gutter

I oktober kom jeg ud af et forhold på lidt over 2 år. Når jeg havde sex med min eks. samt tidligere piger har jeg aldrig haft problemer med at få pigerne til at komme. Når jeg havde sex med min eks var det meget normalt at hun kom minimum 2 gange under et samleje. Jeg har så nu her haft en ny kæreste i en 3 måneders tid. Jeg er hendes første kæreste og hvor mange gange hun har haft sex kan tælles på en hånd før hun mødte mig.

Problemet!
Er at jeg har virkelig svært ved at få hende til at komme, hun kommer sjældent og når jeg er oppe i hende er det ikke særlig tit at hun føler jeg rammer noget. Det er ret frusterende at sex er så dårligt med hende den ny, ifht. til tidligere piger. Udover sex er hun en vidunderlige pige, så ret meget en skam at det ikke kører der... Er der nogen af jer som har oplevet tidligere at i komme til en ny pige som i slet ikke kan finde ud af at gøre det "rigtige" ?
rene49
Gummi Tarzan

Re: sex med ny kæreste

Indlægaf jffffi » tirs 12. apr 2016 13:28

Bare eksperimenter med forskellige ting. Det er forskelligt hvad der virker. Tunge, dybe stød, G-punkt, A-punkt - bare prøv det hele og prøv at få hende til at sætte ord på :), det hjælper.

3 måneder for en der er ret uerfaren er heller ikke alverden, så det kan også være psykisk fra hendes side.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Lucard » tirs 12. apr 2016 13:46

Dude, ro på. Som jffffi siger, 3 måneder er meget lidt og oven i det er hun meget uerfaren.

Først og fremmest er kvinder vildt forskellige. Både fysisk og mentalt. Fysisk set er nogen bare bygget, så de meget let bliver stimuleret de rigtige steder. Men endnu vigtigere er det mentale. Ved hun hvordan hendes egen krop fungerer, kan hun komme når hun er alene? Onanerer hun regelmæssigt? Hvor meget slapper hun af når i er sammen? For kvinder handler det rigtig meget om at give slip. Ligger hun og tænker på om hun får trukket maven ind? Om du syntes hun er smuk nok lige nu? Altså, de tanker kvinder ikke kan have kørende...

For mig lyder det som om du er meget ovre i hende. Altså, dit fokus er meget på om du kan give hende en orgasme. Er du klar over hvor meget pres det kan lægge på hende? Måske det var en idé at fokusere lidt mere på hvad DU har lyst til at gøre ved hende? Ofte vil det få kvinder til at slappe mere af.

Ja, det er fedt, når en kvinde kan få orgasmer på stribe. Man føler sig som THE MAN når hun ligger tilbage og knap kan tale og slet ikke gå bagefter. Men der er hende her altså bare slet ikke. Endnu. Måske en dag.

Heldigvis er det ikke det værste at træne på ;)
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf rene49 » tirs 12. apr 2016 16:33

Lucard skrev:Dude, ro på. Som jffffi siger, 3 måneder er meget lidt og oven i det er hun meget uerfaren.

Først og fremmest er kvinder vildt forskellige. Både fysisk og mentalt. Fysisk set er nogen bare bygget, så de meget let bliver stimuleret de rigtige steder. Men endnu vigtigere er det mentale. Ved hun hvordan hendes egen krop fungerer, kan hun komme når hun er alene? Onanerer hun regelmæssigt? Hvor meget slapper hun af når i er sammen? For kvinder handler det rigtig meget om at give slip. Ligger hun og tænker på om hun får trukket maven ind? Om du syntes hun er smuk nok lige nu? Altså, de tanker kvinder ikke kan have kørende...

For mig lyder det som om du er meget ovre i hende. Altså, dit fokus er meget på om du kan give hende en orgasme. Er du klar over hvor meget pres det kan lægge på hende? Måske det var en idé at fokusere lidt mere på hvad DU har lyst til at gøre ved hende? Ofte vil det få kvinder til at slappe mere af.

Ja, det er fedt, når en kvinde kan få orgasmer på stribe. Man føler sig som THE MAN når hun ligger tilbage og knap kan tale og slet ikke gå bagefter. Men der er hende her altså bare slet ikke. Endnu. Måske en dag.

Heldigvis er det ikke det værste at træne på ;)

Nej problemet er nok lidt af hun onanner meget sjældent selv, kan forstå det det max kan være en gang i måned da hun single og ikke fik sex osv. Så hun er nok ikke særlig bevidst omrking hvad hun gerne vil have osv. Har ikke tænkt på den vinkel at hun kan føle sig presset til at skulle få en orgamse, var egentlig meget rart lige at få den vinkel på. Jeg prøver at få hende til at slappe af og hun siger hun slapper af osv. men hvad hun siger og egentlig gør kan jo være to forskellige ting.

Må lige prøve at få ro på og få fokus væk fra det med orgamse og så slappe af, prøve at varme hende lidt mere op. Prøver ellers at fokuser på forspil for ofte nogle gange synes jeg godt at jeg kan fornemme at hun ikke helt har været varmet ordentlig op.
rene49
Gummi Tarzan

Indlægaf Happytalk » tirs 12. apr 2016 19:44

david shade - masterfull lover foundation

Efter jeg har læst denne bog har jeg gentagende gange fået kommentarer fra pigen i stil med "det har du vidst prøvet før" :D

Start der.. det vil løse langt de fleste af dine problemer.

Der er også et andet aspekt... og det er at nogle kvinder psykologisk ikke kan finde ud af at give slip. Det er i sidste ende ikke dit problem.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Lucard » tirs 12. apr 2016 21:27

Ja, hvad Happy siger. Jeg vil til gengæld påstå, at bogen Sex God Method gav mig endnu mere. Bedste sex bog jeg har læst.
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf Happytalk » tirs 12. apr 2016 21:51

er den baseret på mindset eller konkrette teknikker med illustrationer?

Jeg har ikke lige læst den, hvad er forskellen? :)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Lucard » tirs 12. apr 2016 22:36

Happytalk skrev:er den baseret på mindset eller konkrette teknikker med illustrationer?

Jeg har ikke lige læst den, hvad er forskellen? :)

Meget mere mindsets og mental tilgang end konkrete teknikker. Et af hans eksempler er, at for nogle hundrede kroner kan man købe en gummikusse, der føles næsten som en ægte. Forestil dig at skulle vælge mellem sex med sådan en og så med en smuk kvinde? Hvad er forskellen? Alt det mentale. Og hvis DU syntes, der er stor forskel, så forestil dig hvordan forskellen føles for en kvinde, der typisk føler alt 10 gange kraftigere end en standard mand.

Så bogens påstand (og min) er, at hvis du kan tænde en kvindes hjerne frem for kun hendes krop, så er det 1000 gange bedre sex for hende. Og lur mig om ikke også det er bedre sex for dig :D
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf Lazylion » man 18. apr 2016 12:57

Hey

Har du forsøgt at snakke med hende omkring det? Jeg er selv dykket lidt ned i det tantriske, og da jeg begyndte at blive mere opmærksom på hvad der skete under sex fandt jeg ud af hvor meget jeg forsøgte at præstere, og jeg arbejder stadigvæk med at komme ud af den tilstand hvor jeg skal gøre noget VED HENDE, og hen til at gøre noget MED HENDE, så det seksuelle bliver et sammenspil imellem jer. Og for mig er kommunikationen altafgørende, som mange af de andre er inde på så kan hun have svært ved at give slip, måske være lidt nervøs, bange for om hun er god nok, bla bla bla. Så hvis du sætter dig ned og forsøger at sætte ord på hvad du oplever, og gerne siger til hende hvad du godt kan lide, så kan det være hun også har lyst til at åbne op.

LL
There is no sense in me that I am god's gift to women, or that if a woman does not accept what I have to offer, well then, it's her loss. For it's my loss too - I really liked her! No, none of that "I am the prize" nonsense. - Zan Perrion
Lazylion
MacDaddy

Geografisk sted: Horsens/Århus

Indlægaf Kami » tirs 26. apr 2016 10:59

Jeg plejer at fortælle mænd, at de bare skal droppe oralsex, fordi jeg kun kommer når det er en pige som gør det. Piger er blødere, fastere, tager sig god tid og har ikke skægstubbe.

Årsagen til at kvindesex på mange måder er lidt bedre er, at for de fleste mænd er deres pik rimelig central i knaldet, mens det for kvinder kun er vigtigt hvis det mentale spiller. Udover g-punktet har kvinder ikke de vilde zoner oppe i fissen, så det er udenpå og rundt om, at det er godt for os især. Når nerverne der er kickstartet, er det næsten ligemeget hvad man gør ved os - de fleste hetero chicks tænder dog også på penetration, da det tilfredsstiller et dybt biologisk behov.

Mit råd til dig er at dyrke sex med din kvinde, hvor det ikke handler om at komme og hvor det på forhånd er afklaret at din pik ikke skal bruges. Det ved jeg godt chokerer nogle mænd, men ærlig talt er jeres pik ikke super vigtig for en kvindes nydelse, og i jeres iver for at bruge den, overser I tit super meget.

Så væk med den, væk med orgasmeræset og Find ud af hvad der føles rart og godt. Det kan du så prøve dig lidt frem med, og give sig dig tid til, nu hvor du ikke skal tænke over din diller.
Kami

Næste

Tilbage til Forhold og kærester