Spiller kæresten kostbar ?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Spiller kæresten kostbar ?

Indlægaf AAA+ » tors 23. feb 2012 00:36

Hey gutter.... jeg har snart været sammen med min kæreste i 2 uger.. det gået rigtig godt, hun elsker at holde i hånd over alt, selv når jeg kører bil eller når vi ligger i sengen ( varm kærlighed? ), men her på det seneste har hun virket lidt mærkelig og kostbar eller glemt mig, vi var sidst sammen søndag, og der fik vi grinet virklig meget. fik dog et lille grineflip inde på det sted vi var inde og spise i søndags, heldigvis var der ikke nogle derinde udover os 2.

Direkte til sagen: Før plejede hun at ringe selv eller skrive, f.eks at vi skulle ud og spise, eller tag ud. eller bare ringe for at sige noget ligegyldigt for at snakke med mig.. Men hun har siden søndag slet ikke været som hun var før... hun tager os en evighed om at svare på sms nu, dog afslutter jeg dem selv først altid.

Har vi været for meget sammen?, været for meget tilgengælig for hinanden eller hvorfor spiller hun kostbar, og skal jeg os selv gøre det.

Det lidt en forvirrende situation, det hele går så lækkert til at ændre sig lynhurtigt til en mærkelig situation
AAA+
Fætter kanin

Re: Spiller kæresten kostbar ?

Indlægaf JohnnyG » tors 23. feb 2012 11:30

Medmindre du gerne vil miste din kæreste nu skal du også begynde at spille kostbar. I er nok kommet til den periode i forholdet hvor hun er blevet træt af dig fordi du er for kedelig og giver hende det hele på en gang, lad vær med det. Lad vær at give hende komplimenter verbal, giv dem via kropssprog, og lad vær at svare på sms'erne lige med det samme, vis hende at hun skal arbejde for din opmærksomhed i stedet for at hun skal forvente at det hele kommer til hende, og hvis ikke det hjælper så frys hende ude i en dag eller 2 ;-)
Im the jugganaut BITCH!
JohnnyG
MacDaddy

Indlægaf AAA+ » tors 23. feb 2012 17:50

Vil ikke mene at jeg har givet hende alt på et sølvfad, på sms og txt, bruger jeg ord som " skat " og " musser "..
og har kun givet hende få komplimenter, hvor jeg har sagt hun ser " bedårene " ud, det var en aften hvor hun gjorde sig klar inden vi skulle ud..

ved ik om hun syns jeg kedelig.. fordelen er at jeg har bil, så vi kører tit ud forskellige steder, vi har snakket om at tage i Lalandia.

Men har spurgt hende om hun kunne være sammen idag, det kunne hun ikke fordi hun skal være sammen med sin mor (skilt forældre) og imorgen skal hun besøge sin veinde (som hun ikke har set længe), ved ikke med søndag, der er hun nok hjemme. men gider ikke spørg mere om hvornår hun kan, så skrev bare at hun skulle finde en dag.. har sagt jeg ringer til hende i aften , fordi vi plejer at snakke inden vi skal sove.. overvejer at lade være og bare sætte hende på køl weekenden over
AAA+
Fætter kanin

Indlægaf Seeb » tors 23. feb 2012 18:33

Uhm Det lyder ikke som om hun måske er lige så vild med dig som du er med hende.
Igen pas på med at give for meget af dig selv uden at få det samme igen. Jeg tror det med at sætte hende lidt på køl ville være en god ide,
Tag ud og lav noget sjovt, find nogle gode mates, drik en flaske sprut, tag i biografen eller et eller andet sjovt så dine tanker ikke vil kredse om damen konstant.

Lad hende åbne samtalen næste gang, og fortæl så om noget VILDT sjovt du lige har lavet.

Held og lykke med det.
"Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions. Neil Strauss
Brugeravatar
Seeb
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf JohnnyG » tors 23. feb 2012 19:06

Aldrig sig hun bare skal finde en dag, ved at skrive det hentyder du til at du altid har tid til hende og ikke har andet at lave og dermed virker du kedelig. Ved ikke om du har hørt om det her før men tillader mig lige at bruge en metafor. Der findes et cykel løb hvor man skiftes til at cykle omgange, måske er det hendes tur til at cykle ;-) Og hvis hun aflyser planer eller andet så lad vær med at gøre en stor ting ud af det.

"Dont make a big deal out of it, its not a big deal!"

Og husk, for at få en pige er du nød til at risikere at miste hende, ved godt at det er svært at spille kostbar og skjule sine følelser osv, men hvis ikke du gør det bliver du buttfucked my friend.
Im the jugganaut BITCH!
JohnnyG
MacDaddy

Indlægaf AAA+ » tors 23. feb 2012 19:33

OKay så ved jeg det nu.. skal jeg så selv tag det op igen næste gang, alså selv vælge en dag hvor vi skal være sammen ?
og hvis jeg nu sætter hende på køl i 2 dage og hun slet ikke skriver eller ringer, skal jeg så fortsætte(skal lige siges jeg er en utoldmodig person, tror jeg godt hun ved)

og burde jeg ringe til hende om natten, som jeg skrev til hende tideliger på sms.. vi plejer normalt at snakke over telefon der.. som det eneste tidspunkt på dagen
AAA+
Fætter kanin

Indlægaf JohnnyG » tors 23. feb 2012 21:03

Vær spontan, en dag efter skole eller arbejde eller what ever du laver, så skriver du jeg kommer over nu, bare hav casual tøj på, ses om lidt, ikke giv hende et valg, be a man for god sake! Men hvis du ligger hende på køl skriver hun forhåbentlig til dig, ellers skal du droppe hende :-)
Im the jugganaut BITCH!
JohnnyG
MacDaddy

Indlægaf AAA+ » tors 23. feb 2012 23:50

NY DREJNING PÅ DET HELE ! - SAMTALE FRA FACEBOOK

Hende : synes måske også lige vi skal passe på det ikke går alt for hurtigt ligepludselig

Mig: med at gøre det officielt for andre ?
eller hvorn mener du

Hende: det er jo ikke engang to uger endnu,, måske skulle vi også lige selv være sikre på at vi passer sammen '

Mig: føler du ik det ?

Hende: er bare lidt i tvivl om, om vi ikke havde det lidt bedre sammen som venner

Mig: næææh :d
men du kan ringe og tale om det
syns vi har det ok fint sammen nu da..

Hende: jeg tror bare ikk det går.......

Mig: kan du ik lige ringe så (;

Hende: man kan ikke ringe eller tage den her telefon.. også derfor jeg ikke har taget den i dag
ved ikk lige hvad der er galt

Mig: okay men er villig til at gøre det til et rigtig forhold med alt det indebær hehe også med sex (;

Hende: ej nej nej nej nej det er jo slet ikke noget med det at gøre! overhovedet
det har du helt misforstået...

Mig: hah.. okay...jeg giver dig tid til tænke over hvad du vil.. men ses vi søndag aften til spisning ?

Hende: det ved jeg ikke endnu, jeg tænker lige over det okay
men hvis det er vil du så stadig gerne bare være venner ?

Mig: for at være ærlig.. nej :D

Hende: hvorfor? :s

Mig: ved det virkelig ikke..
men smutter over til min ven, han venter.. få afklaret hvad du vil, tag dig god tid
hygge mathilde (;

Er det godt håndteret?. Vil også gerne pointer at jeg stadig vil noget med hende, og prøve at få hende tilbage!.

Ekstra information; spurgte hende for 1 uge siden over sms, hvornår vi blev kærester, der svarede hun d.10, dengang jeg sagde til hende at vi er kærester på sofaen.

Så hvad er taktikken nu gutter :D
AAA+
Fætter kanin

Indlægaf Fætter Stream » fre 24. feb 2012 01:47

ja godt håndteret - Nægt at være "venner". Hvis du accepterer kun at være venner vil hun se det som du nok ikke er mega vild med hende alligevel.

Min kæreste nuværende kæreste gjorde ca det samme, to tre gange faktisk. Vi har snakket om det bagefter - det var hver gang fordi jeg gjorde et eller andet der gjorde hun kom i tvivl. Jeg tror såmend man bare skal give dem lidt tid og LADE VÆRE MED AT FUCKE OP ved at blive mega needy lol.

Min reaktion er a la "hvor ærgeligt du har det sådan, det kan jeg jo ikke ændre på, det var så det". Simpelt hen bare sige det ærligt som det er.

Tror det ville være klogt af dig at skære det ud i pap for hende at du gerne ville noget med hende og er ked af at miste hende. Men ikke sådan tude tude waa waa hvorfor er du gået, burhan G style, men sådan cowbiy style.

Så skriver vi lidt frem og tilbage over et par uger om det til det virker dumt bare at skrive og ikke ses.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf AAA+ » fre 24. feb 2012 13:48

Gad vide hvordan det på virkede hende at jeg koldt nægtede at være venner med hende..

Det der mest frusterer mig er at hun gik 100% ind i det, vi gjorde alt det som kærester nu gør..

Det hun skriver er stik-modsat hendes handlinger da vi var sammen, hun elskede at holde i hånd og holde mig om armen, og da hun blev sur på mig, undskylde hun ved at kysse mig masser af gange på (hånden og ansigtet), og sagde f.eks " aaarj mente det ikke "...vi havde det også hyggeligt sexuelt..

ved virkelig ikke hvad der fik hende til den ko-vending. sidst vi var sammen, var den dag hun kom fra købehavn, så sagde jeg at jeg kom og hentede hende fra banegården, og så tog vi ud og spiste sushi ( føj, aldrig spis det igen) og vi grinte virklig meget og så fodbold sammen for første gang hjemme hos hende.

Er heldigvis ikke ked af det.. men frustreret over hun laver sådan en U-VENDING pludselig
AAA+
Fætter kanin

Næste

Tilbage til Forhold og kærester