Spiller kæresten kostbar ?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Spiller kæresten kostbar ?

Indlægaf Fætter Stream » fre 24. feb 2012 17:35

Det er normalt. For det første er kvinder er ekstremt usikre, ved ikke hvad de vil, bange for forandringer. Selv om man VED det som fyr er det nærmest umuligt at sætte sig ind i deres verden - man bliver altid overrasket. Derfor ser man de der vilde vendinger og skift. Du skal bare chille på det - det betyder ikke andet end at hendes vilje til at gå ind i et fohold måske midlertidigt er faldet fra 50,1% til 49,9%. Begge LIGNER 100%, men de er det ikke.

Samtidigt gør det at det de søger i en mand er sikkerhed og stabilitet. Så det bedste du kan gøre er det du gør - holde fast i hvad du vil med jer to, ikke skifte kurs, og ikke "virke påvirket" af hende. Dvs det er fint at vise hvad du føler, men det skal ikke være sådan hun får den opfattelse at du ikke kan styre dine følelser og beholde din kurs.

For det andet er de følelsesstyret, dvs de kører meget mere efter "in the moment" stemninger end mænd gør. Hendes grundlæggende følelse af at du er en cool fyr er der (formentlig!) stadig - den er bare overskygget af nogen andre følelser. De hun siger er mere et følelsesbillede end noget hun mener. Det er forvirrende for fyre. Hvis vi siger "jeg vil være kæreste med dig" er det faktisk så enkelt at vi mener det og har tænkt over det :) For kvinder er det mere noget de føler lige mens de siger det.

Det er en meget fremmed måde at tænke på for os fyre - derfor det føles så frustrerende. Jeg ved alt det og har vænnet mig til det er sådan, men kan da stadig blive mega frustreret over min kærestes svingninger.

Summa summarum: Det var godt du nægtede "at være venner", fordi hun her føler at du ved hvad du vil og laver. Derfor er du en hun kan støtte sig op af og som ku være en god kæreste.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf AAA+ » fre 24. feb 2012 20:54

med til det der " in the moment " ... da vi lå i sofaen hos hende engang hvor hun lå oven på mig efter vi havde kysset en del..
Så siger jeg pludslig ud af det blå luft " hvor mange af dine veninder ved vi kærester "... så spørg hun ... " er vi kærester ? ".... så siger jeg "ja"... hun tager så om min hånd .... Var det sådan en situation hvor det var "in the moment " for hende...

hun smilte lidt og flættede fingre med mig og det tog jeg som et JA .. gjorde hende til min kæreste.. spurgte hende ikke om det.

og forresten, nu hvor jeg skal freze hende out .. burde jeg slette hende på facebook ? (er venner med hendes bedsteveninde på facebook, som hun taler meget med )
AAA+
Fætter kanin

Indlægaf Fætter Stream » søn 26. feb 2012 02:16

Lad være med at slette hende, det er drama agtigt. Bare tag det helt stille og roligt. Når du tager kontakten op igen så gør det helt stille og roligt. Ikke noget med "jeg vil snakke og sige vi skal være sammen" men noget andet. Kender ikke jeres forhold så du må finde på noget. Det er også vigtigt det ligner det bliver en rar oplevelse for hende.

Man ku f.eks. altid foreslå at "synes det stoppede lidt hurtigt, skal vi ikke tage en fed dag sammen for sådan at få afsluttet det ordentligt." Så viser du bare den adfærd igen der gjorde hun ku li dig i første omgang.

Din stil er faktisk overall rigtig. Jeg tror bare du har presset for meget for hurtigt med at i skal kalde jer kærester. Min taktik er bare at have det godt sammen, knalde og gå ud på oplevelse og sådan, og så overlade det til hende med hvilken etiket man skal have på forholdet. Om der går en uge eller 3 måneder er sådan set lige meget, det vigtige er man har det fedt sammen. Og hvis man ikke siger noget om det vil hun IMO gøre det så snart hun synes det er nødvendigt man kalder hinanden kærester.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf AAA+ » man 27. feb 2012 10:43

Har ikke skrevet med hende siden sidst.
- Burde jeg selv kontakte hende eller skal jeg vente til hun gør, (vil helst ikke være neerdy)

og når jeg endelig kontakter hende, skal jeg bare spørg hende. f.eks om hun vil med ud og spise eller drikke varm kakao på cafe. f.eks ?

Overvejer at sms hende:
Hey [Hendes navn]
Lads ligge det der skete sidst bag os, og bare tag det roligt ;) "

og så kører stille og roligt videre derfra, og prøve langsomt op igen

- Hvad syns i ?

UPDATE

Jeg sms'ede hende her igår:

MIG: Hey malle. lad os ligge det seneste der er sket bag os nu og bare tag det lidt roligt okay ;)

HENDE: Så du vil gerne være venner aligevel ?

MIG: Syns ikke vi skal stemple os som noget. Lads bare være dem vi var før den 10 febuar. og bare have det hyggeligt sammen, som tag i Ikea f.eks (;

HENDE: God ide :D

MIG;

da vi var kærester, tog vi I Ikea, hun elsker det sted... og det med den 10.febaur, det var den dag jeg sagde til hende at vi var kærester..
den eneste forskel fra før og efter den 10.febuar var bare at jeg kaldte hende min kæreste, vi kyssede og alt det der før den 10. febuar.. os

Har ikke svaret hende siden hun skrev God ide.. planen er stadig at jeg skal have hende tilbage.. og lidt langsom den her gang så hun ikke syns det går for hurtigt.. MEN.. når vi en dag skal være sammen igen for første gang eller når vi skal tag ud, skal jeg så kysse hende, holde i hånd eller hvordan er slagplanen den her gang ?

AAA+
Fætter kanin

Indlægaf Fætter Stream » tirs 28. feb 2012 23:27

fint! du skriver jo bare til hende med et tispunkt når det er. er jo nærmest perfekt hun accepterer i har en slags udefineret status.

når i ses: lad være med at være kæreste-agtig eller flirtende i starten. fokuser på at være glad, charmerende, osv, vis alt det du gjorde da du scorede hende. lur så på hvordan det spænder af og stemningen - hvis du mærker at hun er klar, snaver du hende efter lidt tid. (og tager hende inde i en opstillet brusekabine lol)

hvis hun ikke er klar er det bedre at vente og bare fokusere på at være awsome resten af "daten". det betyder ikke nødvendigvis hun ikke vil, bare at hun skal bearbejdes lidt mere.

det er en ok ide at spørge hende med i ikea hvis du alligevel skal købe et sofabord eller noget. hvis du fornemmer hun syns det minder for meget om kæreste-tiden så bare vær sådan "fuck nu af, det er bare ikea"
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester