er det slut nu?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

er det slut nu?

Indlægaf loddo » tirs 3. apr 2012 11:29

Hey :)

Er fuldstændig ny her på sitet, og er også ret uerfaren når det kommer til damerne. Kommer derfor her i håb om at få lidt hjælp.

Mødte en pige for omkring 1½-2 måneder siden. Vi havde det utrolig godt sammen, skrev stort set hele dagen, hver dag, og havde da også fået f-closed den. Der kom så den her uge hvor hun tog ud for at rejse. Inden hun rejste følte jeg ikke rigtigt at vi havde noget alt for seriøst kørende, men det føltes alligevel som mere end bare en flirt, og havde slet, slet ikke lyst til at stoppe her. Virkede heller ikke på hende som om at hun havde lyst til at stoppe overhovedet.

Da hun så kommer hjem fra ferien virker alting bare så anderledes. Hendes måde at skrive til mig, var gået fra godt kørende til næsten iskold. Fik så blødet hende lidt op, og hun har så fortalt mig at hun har fået et "tilbage fald" for hendes gamle crush. Hun siger så at hun ikke har glemt mig og at jeg stadig er i hendes tanker, hun kan bare ikke være sammen med mig nu, når hendes hjerte siger noget andet......... :(

Det kom bag på mig hvor ked af det jeg blev, men det kom godt nok også bag på mig at hun havde fået det sådan. Da jeg seriøst troede vi var ved at få bygget noget seriøst op inden hun rejste.

Er der nogen som har prøvet det før? Jeg er MEGET interesseret i at vinde hende tilbage, og vil for alt i verden ikke give op, men det kan godt være svært at se andre muligheder nogen gange :(
loddo
Nyklækket

Re: er det slut nu?

Indlægaf Glow » ons 4. apr 2012 11:11

Hey Loddo
Det evindelige problem, hvornår er det slut...
Jeg plejer at gå efter hvornår jeg vil stoppe det, hovrnår jeg er tilfreds med at have prøvet
Du vil altid være afhængig af hendes beslutning og min tro er at du har 40% af indflydelsen men 60% ligger hos hende
Så inde for de 40% - føler du du har gjort nok? Har du troppet op v hendes dør og revet hende ind i det eventyr der hedder dig? Har du turde være sårbar etc.
Den er svær men jeg er tilfreds når jeg har gjort hvad jeg kunne så min anbefaling er hvis du ikke føler du har gjort det så prøv noget mere. Det behøver ikke være needy men mere være drevet af et stærkt maskulint "intent"(savner et godt dansk ord) der viser at du er "persistent" og går efter det du vil.
håber det kan hjælpe
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf snake » man 16. apr 2012 09:50

Det lyder helt ærligt til hun har haft dig i sin hule hånd inden, og derfor er tilbagefaldet til gammel eks ikke så stort et spring.
Hvis du har været meget needy osv, så ser hun lige pludselig hans formentlige kølighed som attraktivt, fremfor at det går den anden vej rundt (altså at hun sammenligner hans negative sider med dine positive). Hvis hun ikke har fået modstand, kan det være en af årsagerne.

Lidt opfølgende: Hvor gamle er i? Er hendes eks nogen du kender/nogen i nærheden?
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf loddo » lør 21. apr 2012 15:03

Vi er 18. Kender ikke hendes eks og har ingen idé om hvem det er....

Vil ikke mene jeg har været for needy, men måske givet hende lidt for lang snor. Dog er der sket en hel del siden da og jeg gider hende egentlig ikke mere ;)
loddo
Nyklækket

Tilbage til Forhold og kærester