nymfo

Generel teori og diskussion for nybegyndere

nymfo

Indlægaf Unnameable » tors 28. sep 2017 23:50

hej pimps jeg sys emnet er ikke blevet nævnt før og hvad sys i om nymfo piger jeg har dårlig erfaringer med dem der de ikke kan få nok sex og tanken om at jeg ikke kan tilfredse dem gør mig svag på en måde ellers rigtig hyggelig som personer hvad er jeres oplevelser
Unnameable
Gummi Tarzan

Re: nymfo

Indlægaf DML » fre 29. sep 2017 00:36

Nu tror jeg det er svært at vide hvad der helt præcist er bag nymfomani. Jeg har f.eks. en veninde som har det største sexdrive jeg nogensinde har oplevet. Hun har haft VIRKELIG mange ONS osv., har altid haft flere drengevenner, er meget seksuelt aggressiv, ekstremt flirtende og har et kæmpe behov for opmærksomhed fra mænd. Snakkede med hende om det på et tidspunkt og hun føler sig kun elsket når hun har sex med hendes kæreste. Jeg tror i det hele taget kun hun har sex for at blive bekræftet og for valideringen. Læste noget med psykologien bag det på et tidspunkt, men kan ikke lige finde det. Men basically har de sex for at overleve (forsvarsmekanisme). Eller, ihvertfald dem med daddy issues. Ved ikke om det her kan bruges. Tror det er svært at holde fast på dem, da de craver attention og validation. Selv i et parforhold har de det med at være utro. Ja, det har hun også været. Ikke en særlig god kilde, men den her rammer plet på mange punkter http://www.lovepanky.com/men/understand ... ddy-issues
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Der de frække piger er

Re: nymfo

Indlægaf Desire » fre 29. sep 2017 10:19

Har kun været kærester med nymfo piger. Ikke at jeg synes, at de kan kommes i den samme boks.

Kan godt lide deres ekstroverrhed, når det kommer til sex. Og så er de typisk langt over gennemsnittet i sengen.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Generelt om The Game