Vise interesse uden at være needy

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Vise interesse uden at være needy

Indlægaf DML » ons 11. okt 2017 01:30

Jeg er efterhånden kommet igennem de første og mest gængse sticking points. Stort set ingen AA, jeg er I stand til at komme til the sexual hook point nemt og få pigen til at investere I samtalen. Dog føler jeg I stor grad at jeg har svært ved at vide hvordan jeg helt præcist skal vise min interesse I pigen uden at virke needy. Jeg har læst mange af jer andres logs, hvor I direkte siger til pigen at hun gør jeg liderlig osv., men hvordan leverer I det samtidigt med at I stadig er the prize og ikke virker for needy?
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Re: Vise interesse uden at være needy

Indlægaf Desire » ons 11. okt 2017 17:27

I usa gik jeg over til en 10'er (i min optik), som stod i midten af en større gruppe og spurgte hvem hun var, og at hun havde fanget min interesse og startede en samtale med hende.
Senere da vi var på date, sagde hun, at hun syntes at det var 'ballsy' af mig.

Bare det at vise interesse er I sig selv alpha. Da langt de fleste drenge aldrig tager skridtet fra ven -> seksuel relation. Det er ikke det samme som, at du er needy.

Jeg vil til hver en tid anbefale bare at vise interesse til en start. Det vil ofte være nok. Uendeligt mange fyre har scoret bare ved cheesy komplimenter, og uden at bruge nogen form for push.

Som Hugh Hefner sagde: "The best pickup line I've ever known was simply walking up to a girl saying: "hi, I'm Hugh'"

Start med at vise interesse. Så kan du altid inkorperere mere subtile og pushy måder at gøre der på senere hen.

Ellers kan du altid starte ud med venskabeligt pull: "wow du er virkelig cool at snakke med."
Og så kan du jo altid lade den seksuelle del være push, som du af hvad jeg kan læse er bedre til: "vi er så ens. Det ville aldrig gå. Jeg slår op.'

Personligt kan jeg godt lide at flirte på den useriøse måde. Jeg kigger hende aldrig alvorligt i øjnene og siger, at jeg synes hun er en sød pige. Men jeg kunne til hver en tid godt finde på at sige, at jeg har lyst til at klaske hende i røven for at de, om hun træner nok. Eller kommenterer på, at hun har store struttende uimodståelige øjne :wink wink:
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf DML » tors 12. okt 2017 12:51

Forstår godt din pointe. Tænker bare at hvis pigen ved jeg er interesseret i hende, så er det vel begrænset hvor meget hun vil kæmpe for mig (mindre interesse fra hendes side/cat string theory). Eller er jeg forkert på den?
DML
MacDaddy

Indlægaf bobekspress » tors 12. okt 2017 16:42

Du kunne måske starte et andet set mens du snakke med en pige. Så ved hun ikke hvor hun har dig, og derfor vil hun nok stadig kæmpe for dig. Hvis hun er interesseret i dig.
bobekspress
Happy Meal

Geografisk sted: KBH

Indlægaf Thebond » tors 12. okt 2017 16:48

Jeg kører altid direkte når det er. Jeg gør det klart fra start, at jeg er meget interesseret, og har ikke haft problemer med det. Der er ingen grund til at bulshitte rundt. Er man interesseret så er man interesseret, længere er den ikke. Kør på, istedet for at tænke over noget der er spild af din tid.
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Desire » tors 12. okt 2017 18:28

DML skrev:Forstår godt din pointe. Tænker bare at hvis pigen ved jeg er interesseret i hende, så er det vel begrænset hvor meget hun vil kæmpe for mig (mindre interesse fra hendes side/cat string theory). Eller er jeg forkert på den?

Personligt er jeg sjældent tiltrukket af kvinder, der ikke kan flirte og som ikke kan spille med på dansen rundt om den varme grød.

Hvis hun ved, at du er interesseret, og hun ikke siger fra, så er hun jo også interesseret. Så skal du bare eskalere eller skifte lokation til seduction venue.
Du behøver ikke fortælle, 'hey jeg har lyst til at kneppe. Fordi du er lækker.' Det ved hun godt. Bare før det videre. Tag næste skridt.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf DML » fre 13. okt 2017 00:22

Kan godt mærke jeg nok viser alt for lidt interesse :? Må til at vise mere, tak for det!
DML
MacDaddy

Indlægaf Desire » fre 13. okt 2017 07:58

Tja det kommer meget an på situationen. Jeg har haft piger med hjemme, jeg ikke har kysset eller sagt et eneste pænt ord til. Tror engang jeg havde en pige med hjem nytårsaften, hvor det eneste flirt hun havde hørt fra mig var: "du er så tyk!" (Hun var ret slim).

Hvis pigen ved det eller selv er mega interesseret behøver du ikke altid.

Men det er en god tommelfingrregel at være rimlig direkte mht. interessen.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Thebond » fre 13. okt 2017 18:10

Desire skrev:
DML skrev:Forstår godt din pointe. Tænker bare at hvis pigen ved jeg er interesseret i hende, så er det vel begrænset hvor meget hun vil kæmpe for mig (mindre interesse fra hendes side/cat string theory). Eller er jeg forkert på den?

Personligt er jeg sjældent tiltrukket af kvinder, der ikke kan flirte og som ikke kan spille med på dansen rundt om den varme grød.

Hvis hun ved, at du er interesseret, og hun ikke siger fra, så er hun jo også interesseret. Så skal du bare eskalere eller skifte lokation til seduction venue.
Du behøver ikke fortælle, 'hey jeg har lyst til at kneppe. Fordi du er lækker.' Det ved hun godt. Bare før det videre. Tag næste skridt.

+1

BTW: jeg har hørt en del gange udtrykket "Women loves to be desired by men"

Du har ikke noget at tænke på, jo mere du flirter og viser interesse, jo mere "confidence" viser du jo også. I stedet for at spille safe-game og lade vær med at vise interesse :)
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Kami » tirs 24. okt 2017 08:33

Som kvinde oplever jeg, at fyre har misforstået det der med, at man ikke må virke needy. De hopper i den omvendte grøft og opfører sig i stedet som små svin eller som om, de er pisse ligeglade. Det scorer man kun crazys på.

Som Desire skriver, så gælder det om at vise interesse - men også bevare sin integritet. Det betyder, at man går hen og viser sin interesse, og hvis hun så opfører sig skabagtigt - eks. ruller øjne eller bare går sin vej - så dropper man hende. Fuck da hende! I skal ikke stå på tungen for at få hendes opmærksomhed. (Det er her, scarcity begrebet har sin plads - der er andre fisk i vandet, så I behøver ikke jonglere for at få dennes interesse.)

Lad også være med at overfortolke helt vildt. Hvis hun står i en samtale og også retter sin opmærksomhed mod den anden part, er det ikke nødvendigvis fordi hun forsøger at spille jer ud mod hinanden. Det kan også være, at hun har så meget pli og omtanke, at hun ikke bare ignorerer den person, hun stod og talte med, da I kom over. Deltag i samtalen, vær en flink fyr over for den tredje person, flirt og lav lidt ping-pong med hende, og træk jer så væk når det passer - vel vidende, at I kan få hende på tomandshånd senere, nu hvor isen er brudt og en connection er etableret.

De mest charmerende fyre har også det til fælles, at de lader til at nyde flirten og nyde, at der er en kvinde, de kan lide. De er slet ikke "ovre" i kvinden og hendes motiver, følelser, lyster. De er ikke ligeglade, men de har en fest allerede ved at flirte og starte en ping-pong op. Det er meget tiltrækkende, for det betyder at jeg som kvinde har frirum til at mærke efter, hvad jeg selv har lyst til --- og selvfølgelig har jeg lyst til en fyr, der er sød og interesseret, uden at være needy og presse mig.

Jeg ved godt, I måske er lidt desperate på det her stadie og bare gerne vil have et slag fisse, men tag det roligt og bare nyd at flirte, leve livet og hygge jer.
Kami
Bølle Bob

Tilbage til Generelt om The Game